[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas (2016-2023)
[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas (2016-2023)
Jak donoszą WM we wrześniu TVP1 pokaże nowy program publicystyczny który poprowadzi Anita Gargas - dziennikarka wczoraj odeszła z TV Republika. W latach 2006-2010 była m.in. wiceszefową TVP1 ds. publicystyki oraz autorką programu śledczego „Misja specjalna”. Póki co nie jest znany tytuł nowej audycji, wiadomo zaś że emitowane będą reportaże o charakterze śledczym, opatrzone komentarzem autorki. Emisja w środy około 22.
http://[link zakazany]/artykul/an ... i-polskiej
http://[link zakazany]/artykul/an ... i-polskiej
[TVP1] Program Anity Gargas
Prezesem nie została, ale dostała rekompensatę. Program - no cóż, hitem na pewno nie będzie, ale będzie wisiał na antenie. Co zrobić, taka TVP teraz.
Od 13 lat jako piszący, trochę dłużej jako czytający
[TVP1] Program Anity Gargas
Poczekajmy, może to będzie jednak tak dobre jak Superwizjer.
[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas
Premiera 14 września. Emisja co środę zaraz po talent-show "Hit Hit Hurra!": http://[link zakazany]/artykul/ma ... 4-wrzesnia
Pozdrawiam, Trzeciak
[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas
14 września jest mecz Legii .
[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas
Jednak nie. Premiera najwcześniej 21 września.
Pozdrawiam, Trzeciak
[TVP1] Magazyn Anity Gargas
I tak się właśnie stanie. Jedynka już emituje zwiastun promujący ten program, którego premiera w najbliższą środę.
Pozdrawiam, Trzeciak
- mateusz_71
- VIP Expert
- Posty: 3434
- Rejestracja: 08 cze 2013, 9:46
- Lokalizacja: Wrocław
- x 368
- x 245
- Kontakt:
[TVP1] Magazyn Anity Gargas
Tytuł brzmi: "Magazyn śledczy Anity Gargas"
[TVP1] Magazyn Anity Gargas
Lektor w spocie podaje tytuł "Magazyn Anity Gargas".
Pozdrawiam, Trzeciak
[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas
Jedynka emituje już zapowiedzi dzisiejszego programu, który ostatecznie nazywać się będzie "Magazyn śledczy Anity Gargas". Stacja emituje zapowiedź dzisiejszego programu z grafiką indywidualną, gdzie widać logo programu (w tym charakterystyczną dziurkę od klucza w literze "D" )
Pozdrawiam, Trzeciak
[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas
Skrót z wczorajszego debiutu:
Lektorem do materiałów jest Robert Samot.
Pozdrawiam, Trzeciak
[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas
Scenariusz i realizację przygotowała reporterka "Wiadomości" Karolina Tomaszewicz.
[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas
Obejrzałem reportaż o pociągach ED74 i muszę przyznać, że był to czas zmarnowany, gdyż autor materiału zapomniał o pewnych faktach:
- umowa na ich kupno została podpisana w grudniu 2005 roku za ministra Polaczka, a była przygotowywana wcześniej,
- wspomniana jest "niewygoda" i porównanie do tramwaju - źle to świadczy o wymogach przetargu, ale tego już nie usłyszymy,
- pan Majewski mówi, że "trasy (Warszawa-Łódź - przyp.) nie zmodernizowano" - to kłamstwo, modernizacja zakończyła się w 2015 roku a poboczny element, czyli dworzec Łódź Fabryczna zostanie uruchomiony w grudniu 2016 roku,
- nie wspomniano ani słowem o tym, że pociągi cechowały się ponadprzeciętną awaryjnością (http://www.goldenline.pl/grupy/Zaintere ... y,1546600/) w tym rozłączeniem składów w czasie startu (http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35136,74 ... epily.html),
- część składów przeszła naprawę rewizyjną (P4), o czym materiał wspomina, jednak milczy w kwestii braku polepszenia bezawaryjności składów
- przetarg na Pendolino uruchomiono w sierpniu 2008 roku, a rozstrzygnięto w połowie 2011, tymczasem z kontekstu wynika, że minister Nowak szczególnie dbał o ten projekt co jest półprawdą,
- w materiale padają słowa o "przepłaconym i na siłę wdrażanym Pendolino" - zero dowodów,
- domniemanie, że pociągi ED74 przemalowano pod barwy Pendolino bo te ostatnie nie jeździły... no po prostu Złoty Goebbels się należy. Autor materiału nie widział malowania wagonów PKP Intercity, lokomotyw, z którym to ED74 było wspólne. Ponadto Pendolino ma... inną malaturę. Cała teoria do kosza.
Mógłbym się jeszcze czepiać tego, że nie wspomniano o historii projektu - pociągi wywodzą się bezpośrednio z prototypu Pesa Acatus, co może tłumaczyć część wad konstrukcyjnych.
Materiał co prawda wspomina o pewnych ważnych faktach w sprawie pociągów ED74, jednak nie o wszystkich. Wskazane przeze mnie wady programu musiały jednak ustąpić obfitemu pokazywaniu polityków PO, więc było miejsce na zrobienie rzetelnego podsumowania kariery tych składów.
Uznaję materiał o ED74 za nierzetelny, gdyż niewystarczająco precyzyjnie oddano rzeczywistość.
Nie ocenię całości audycji, jednak mam nadzieję, że inne tematy są przedstawiane rzetelnie. Nie dam sobie jednak czegokolwiek dać do ucięcia za tę nadzieję
- umowa na ich kupno została podpisana w grudniu 2005 roku za ministra Polaczka, a była przygotowywana wcześniej,
- wspomniana jest "niewygoda" i porównanie do tramwaju - źle to świadczy o wymogach przetargu, ale tego już nie usłyszymy,
- pan Majewski mówi, że "trasy (Warszawa-Łódź - przyp.) nie zmodernizowano" - to kłamstwo, modernizacja zakończyła się w 2015 roku a poboczny element, czyli dworzec Łódź Fabryczna zostanie uruchomiony w grudniu 2016 roku,
- nie wspomniano ani słowem o tym, że pociągi cechowały się ponadprzeciętną awaryjnością (http://www.goldenline.pl/grupy/Zaintere ... y,1546600/) w tym rozłączeniem składów w czasie startu (http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35136,74 ... epily.html),
- część składów przeszła naprawę rewizyjną (P4), o czym materiał wspomina, jednak milczy w kwestii braku polepszenia bezawaryjności składów
- przetarg na Pendolino uruchomiono w sierpniu 2008 roku, a rozstrzygnięto w połowie 2011, tymczasem z kontekstu wynika, że minister Nowak szczególnie dbał o ten projekt co jest półprawdą,
- w materiale padają słowa o "przepłaconym i na siłę wdrażanym Pendolino" - zero dowodów,
- domniemanie, że pociągi ED74 przemalowano pod barwy Pendolino bo te ostatnie nie jeździły... no po prostu Złoty Goebbels się należy. Autor materiału nie widział malowania wagonów PKP Intercity, lokomotyw, z którym to ED74 było wspólne. Ponadto Pendolino ma... inną malaturę. Cała teoria do kosza.
Mógłbym się jeszcze czepiać tego, że nie wspomniano o historii projektu - pociągi wywodzą się bezpośrednio z prototypu Pesa Acatus, co może tłumaczyć część wad konstrukcyjnych.
Materiał co prawda wspomina o pewnych ważnych faktach w sprawie pociągów ED74, jednak nie o wszystkich. Wskazane przeze mnie wady programu musiały jednak ustąpić obfitemu pokazywaniu polityków PO, więc było miejsce na zrobienie rzetelnego podsumowania kariery tych składów.
Uznaję materiał o ED74 za nierzetelny, gdyż niewystarczająco precyzyjnie oddano rzeczywistość.
Nie ocenię całości audycji, jednak mam nadzieję, że inne tematy są przedstawiane rzetelnie. Nie dam sobie jednak czegokolwiek dać do ucięcia za tę nadzieję
[TVP1] Magazyn śledczy Anity Gargas
Od 8 marca program nieco zmieni swoją porę emisji. Będzie nadawany bez zmian w środy, ale wcześniej, bo już o 21:30.
Pozdrawiam, Trzeciak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości