Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
wislaw
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 22 gru 2012, 12:48

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wislaw »

Witam Wszystkich na forum!
Mam taki problem z cyfrowym polsatem, na święta kupiłem sobie nowy telewizor a co za tym idzie wymieniłem stary dekoder Samsung DSB 5305G na dekoder HD 6000 i mój problem polega na tym, że na starym odbieram wszystko o.k. a jak pdłączyłem nowy to nie mogę znaleść sygnału z cyfrowego polsatu i jeszcze przez kabel HDMI nie mogę wejść w menu, tylko kablem EURO/SCART.
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
bartekwalasek14
Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:22
Lokalizacja: Prima Cool
x 1

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bartekwalasek14 »

Sygnał i jakość jest 0 czy OK?
http://worldofogolnotematyka.fora.pl/

*TVP Regionalna - Jesteś u siebie*
wislaw
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 22 gru 2012, 12:48

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wislaw »

sygnału nie ma na nowym dekoderze czli brak.
SZYMON343
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:00

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: SZYMON343 »

Witam. Mam problem.. Posiadam dwa oddzielne dekodery. W listopadzie przedłużyłem umowę z Cyfrowym Polsatem wybierając na oby dwa dekodery taką same promocję czyli pakiet Familijny HD + Extra HD i Sport HD przez 6 miesięcy za darmo a potem 10 zł. miesięcznie za jeden pakiet. Po kilku tygodniach nagle zostały wyłączone pakiety dodatkowe, po skontaktowaniu się z biurem obsługi klienta na jeden z dekoderów zostały przywrócone pakiety dodatkowe zgodnie z umową a na drugi dekoder nie. Po kolejnych dwóch telefonach i straconych pieniądzach oni chcą mi wmówić że posiadam tylko pakiet Familijny HD i żadnego innego a jednak dodatkowe pakiety przez kilka tygodni działały. Napisany został także e-mail do Cyfrowego Polsatu w celu rozwiązania problemu ale do tej pory firma milczy i nie raczy rozwiązać tej sprawy.. Czuję się oszukany..
sylvek19
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 18 sty 2013, 23:59

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sylvek19 »

A powiedz mi ile po upływie 6 miesięcy bedziesz płacił abonamentu?
Awatar użytkownika
Sabrina
Użytkownik
Posty: 113
Rejestracja: 18 maja 2012, 22:36

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sabrina »

Polecam weryfikacje umowy, PWU (promocyjne warynki umowy). Podczac kontaktu z CP poproś o odczytanie warunków umowy, na jakie pakiety i na jaki dekoder powinny być nadawane, oraz poproś konsultanta, żeby Ci powiedział jakie pakiety sa nadawane na dekodery. Jeżeli w PWU masz napisane pakiet Familijny HD, Extra HD i Sport HD + Multiroom, na jednym jak i na drugim dekoderze powinienieś przez 6 miesięcy (jezeli na tyle jest promocja) odbierac wszytskie z w/w pakietów.
Pozdrawiam.
pawel199033
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 2013, 13:18

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pawel199033 »

Witam mam problem z cyfrowym polsatem a dokładnie posiadam dekoder HD 6000 pierwsze uruchomienie ustawiłem antene gdzie miałem moc sygnału na full a jakość około 80% przechodze do pierwszej instalacji i wyskakuje napis wystąpił błąd i zaglądam do ustawien i pokazuje ze wogóle juz zasiegu nie mam a niemożliwe ze antena sie poruszyła wyjmuje i wkładam kabel antenowy od dekodera i mam zasieg, instaluje i znów to samo, czemu tak sie dzieje??????????????? Walcze z tym od tygodnia
ARTUR B.

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ARTUR B. »

Proponuję sprawdzenie dekodera u kogoś znajomego bądź w salonie sprzedaży. Jeżeli tam również występuje ten sam problem, to dekoder jest do wymiany. Jednak przeczuwam, że wina jest po stronie anteny, a raczej konwertera.
pawel199033
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 2013, 13:18

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pawel199033 »

dekoder i konwenter był sprawdzany u znajomego i wszystko tam działało ok
ARTUR B.

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ARTUR B. »

Możliwe, że jednak antena się przesunęła albo coś jest nie tak z okablowaniem. Przyczyną może być też budynek albo drzewo, które zasłaniają antenę. Proponuję jeszcze sprawdzić jakiś inny dekoder.
karolcia097
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 31 sty 2013, 13:50

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: karolcia097 »

Witam mam taki kłopot
mam mini HD 2000 i info ze tego kanału nie ma w abonamencie(dotyczy wszystkich kanałów)
po wejsciu do ICOK i wznowieniu sygnału pojawia się info-błąd brak aktywnego kontraku
umowe mam do 14.05.2013r a na infolinie ciężko się dodzwonic
co mogę jeszcze zrobić aby mieć kanały?
Awatar użytkownika
Sabrina
Użytkownik
Posty: 113
Rejestracja: 18 maja 2012, 22:36

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sabrina »

Mogło spaść nadanie, skontaktuj sie z infolinią w godzinnach porannych przed 9, wtedy szansa na szybkie polączenei jest większa. Ze swojego poziomu niestety nic nie zrobisz, bo co mogłas - już zrobiłaś.

Pozdrawiam.
ARTUR B.

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ARTUR B. »

Uwielbiam CP. Prosiłem o włączenie pakietu Cinemax HD, a aktywowali mi do tego jeszcze paczkę HBO. Oczywiście za HBO HD również skasowali mi z nadpłaty. Oczywiście szybko napisałem reklamację w tej sprawie, ale zanim zostanie rozpatrzona, to trochę wykorzystam sytuację :D
ARTUR B.

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ARTUR B. »

No takiej szybkiej odpowiedzi na moją reklamację się nie spodziewałem i to jeszcze z taką miłą niespodzianką :D
Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że uznając Pana zgłoszenie za zasadne została Panu przyznana korekta abonamentu na kwotę 20 zł oraz zmiana Pakietu na Cinemax HD. Jednakże w ramach dalszej dobrej współpracy kanały z Pakietu HBO nadawane będą bezpłatnie do 2 kwietnia 2013 r.

Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji
Cyfrowy Polsat S.A
ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa
tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77
[email protected]
www.cyfrowypolsat.pl
rico22-61
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 26 kwie 2013, 11:18

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rico22-61 »

posiadam obecnie dekoder HD3000, wcześniej HD5000 i w dalszym ciągu nie odbieram opisów do wyświetlanych programów na banerze informacyjnym na ekranie telewizora. Czy ktoś wie w czym może być problem?
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości