Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Tradycjonalista

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tradycjonalista »

Wczoraj podpisałem umowę z Cyfrowym Polsatem u Autoryzowanego Dystrybutora. Trzy razy próbowałem się zarejestrować w ICOK, wczoraj wieczorem dwa razy i dzisiaj po raz trzeci. Po zakończeniu procedury pisze nieudana rejestracja. Co mam począć ?
Vernon
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: 28 sty 2013, 19:56
x 2
x 2

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Vernon »

Poczekaj kilka dni, umowa musi się pojawić w systemie.
Tradycjonalista

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tradycjonalista »

Dzięki, faktycznie, parę dni cierpliwości i dzisiaj się zarejestrowałem i zalogowałem do ICOK Cyfrowego Polsatu.
Tradycjonalista

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tradycjonalista »

Cyfrowy Polsat oficjalnie tylko z nową wersją ICOK. Przyznaję, jest o wiele lepsza od poprzedniej wersji.
Tradycjonalista

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tradycjonalista »

ICOK nie chce mi się otworzyć po prawidłowym zalogowaniu. Ani na Opera ani na IE. Do Abonentów Cyfrowego Polsatu, też tak macie?
Vernon
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: 28 sty 2013, 19:56
x 2
x 2

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Vernon »

U mnie wszystko działa.
Tradycjonalista

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tradycjonalista »

Potwierdzam. U mnie też już wszystko działa normalnie.
Tradycjonalista

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tradycjonalista »

Mam pytanie, czy jak dzisiaj zamówię Opcję dodatkową Eleven HD na ICOK w Cyfrowym Polsacie to od kiedy będą uprawnienia odbioru?
Awatar użytkownika
Sabrina
Użytkownik
Posty: 113
Rejestracja: 18 maja 2012, 22:36

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sabrina »

Zgodnie z okresem rozliczeniowym umowy.
Tradycjonalista

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tradycjonalista »

I dlatego telefonicznie zamówiłem Opcję dodatkową Eleven Sports HD po to, żeby uprawnienia odbioru były już od teraz.
Tradycjonalista

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tradycjonalista »

Dlaczego na ICOK Cyfrowego Polsatu nie mogę wyłączyć Opcji dodatkowej Eleven Sports? Przecież Obowiązkowy pakiet jaki posiadam to pakiet Premium za 89,99 zł/m.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości