Wymiana korespondencji: abonent - CP

Forum poświęcone najstarszej ogólnopolskiej telewizji komercyjnej.
manutek
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 06 mar 2012, 17:46

Wymiana korespondencji: abonent - CP

Postautor: manutek » 06 mar 2012, 18:22

Witam wszystkich serdecznie.
Czy ktoś z państwa orientuje się czy korespondencję z CP dostępną na ich oficjalnej stronie w ogóle ktoś czyta czy jest to pic na muchy a szablonowe odpowiedzi są generowane automatycznie?
Dlaczego pytam?
Otóż jakiś czas temu miałem problem z zapłaceniem rachunku CP w banku ponieważ kilkakrotnie pojawiał się problem że nr konta jest niewłaściwy choć był taki jak zawsze od kilku lat. W związku z tym napisałem za pośrednictwem oficjalnej strony w dziale płatności jaki mam problem i czy jest to spowodowane jakimś błędem w banku a może zmienili nr konta!? oczywiście napisałem na jaki nr konta chciałem wpłacić pieniądze.
I jedyną odpowiedzią na mój a właściwie ich problem było podanie nr konta na które mam dokonać wpłaty - oczywiście nr identyczny z tym który im podałem w liście. Dlatego zacząłem się już wtedy zastanawiać czy w ogóle ktoś czyta te wiadomości a jeśli tak to czy ta osoba potrafi czytać ze zrozumieniem?!
Kolejny przykład z przed kilku dni.
Niebawem kończy mi się umowa a więc odwiedziłem stronkę CP i widzę oferta dla stałych abonentów - jeśli jesteś zainteresowany zadzwoń lub napisz e-mail.
Jako że mieszkam za granicą kraju podaję im numer telefonu który tutaj posiadam nie licząc na to że zadzwonią a więc podaję również mój adres internetowy oraz proszę o przesłanie mi szczegółowej oferty dla stałych abonentów.Po napisaniu listu klikam wyślij i jakież było moje zdziwienie gdy pojawił się komunikat po pierwsze że wpisałem nieprawidłowy nr telefonu, a po drugie że nie zaznaczyłem TRZY KROTNIE mojej zgody na przetwarzanie moich danych osobowych PRZEZ PODMIOTY TRZECIE?!!!.Tak mnie to rozgniewało że napisałem Osobnego e-maila iż jest to wymuszanie na klientach zgody na obrót ich danymi osobowymi. I co i nic spłynęło jak po kaczce i jedyną odpowiedzią ze strony CP była informacja kiedy upływa mój termin płatności za usługi CP.
Jest to typowy obraz Polskiego pazernego molocha który ma gdzieś swoich stałych klientów liczy się tylko kasa.
I zapewne z powodu kasy żal im zatrudnić profesjonalistów do kontaktu z klientami drogą elektroniczną którzy potrafią czytać ze zrozumieniem a co najważniejsze potrafią postawić się w na naszym miejscu i zrozumieć NASZ problem na równi z oczekiwanymi zyskami przez CP.
Jeśli tak dalej będą postępować to wkrótce nie będzie kto miał płacić rachunki bo i za co.

Wróć do „Grupa Polsat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości