[POLSAT] Chłopaki do wzięcia

Polskie scripted-docu, docu-crime, itp :)
morus1000
Junior
Posty: 1086
Rejestracja: 05 cze 2006, 16:44

[POLSAT] Chłopaki do wzięcia

Postautor: morus1000 » 06 sie 2016, 18:43

Będzie nowy sezon "Chłopaków do wzięcia" w Polsat Play?
Awatar użytkownika
kacper3100
Activist
Posty: 3565
Rejestracja: 06 lut 2016, 9:13
Lokalizacja: Jestem u fryzjera
Kontaktowanie:

[POLSAT] Chłopaki do wzięcia

Postautor: kacper3100 » 11 sty 2017, 16:21

kijevo pisze:Moim zdaniem dosyć trafny komentarz z filmweb

"Obejrzałem wszystkie odcinki(wciąga) i generalnie odczuwam głębokie współczucie dla większości z nich przerywane mimowolnym rozbawieniem. Na autorów jestem jednak wkurzony.
Przynajmniej dwóch bohaterów jest upośledzonych albo chorych psychicznie(grabarz i ten trans) nie wiem więc jakim prawem autorzy robią sobie z nich jaja. Serial dla młodych wykształconych z wielkich miast żeby mogli się pozbijać z prostaczków ze wsi i dowartościować. Jestem ciekaw czy autorzy nie namawiali tych biedaków do niedorzecznych zachowań jak szukanie dziewczyny w sklepach czy na ulicach żeby mieć co filmować.
Gdyby to był program typu "Kuchenne rewolucje" - na zasadzie specjalista przyjeżdża do kogoś kto sobie nie radzi i próbuje mu pomóc, mógłby być i zabawny i pożyteczny. Jednak autorzy postanowili się zabawić kosztem słabych. "

Przecież to jest serial wyreżyserowany, jak można pomyśleć, że to wszystko, co tam jest, dzieje się na serio? :D
Awatar użytkownika
Manieq
VIP Expert
Posty: 1233
Rejestracja: 29 kwie 2016, 20:18

[POLSAT] Chłopaki do wzięcia

Postautor: Manieq » 11 sty 2017, 17:14

"Kuchenne rewolucje" w mniejszym lub większym stopniu też są wyreżyserowane ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
kacper3100
Activist
Posty: 3565
Rejestracja: 06 lut 2016, 9:13
Lokalizacja: Jestem u fryzjera
Kontaktowanie:

[POLSAT] Chłopaki do wzięcia

Postautor: kacper3100 » 11 sty 2017, 17:16

Ale nie jest to serial i tam nie biorą udziału aktorzy, więc w 100% nie jest ustawiony.
morus1000
Junior
Posty: 1086
Rejestracja: 05 cze 2006, 16:44

[POLSAT] Chłopaki do wzięcia

Postautor: morus1000 » 13 sty 2018, 0:06

Nie żyje Roman Paszkowski "Napoleon" z programu. Prawdopodobna przyczyna śmierci to zawał.
Awatar użytkownika
N-O-R-O-N
User of the Year 2014!
Posty: 6589
Rejestracja: 31 paź 2014, 16:55

[POLSAT] Chłopaki do wzięcia

Postautor: N-O-R-O-N » 21 sty 2018, 23:12

Od kwietnia nowe odcinki w Polsat Play - to będzie już trzynasty sezon: https://www.tvpolsat.info/news/9348/beda-nowe-odcinki-chlopakow-do-wziecia-w-polsat-play
Awatar użytkownika
kacper3100
Activist
Posty: 3565
Rejestracja: 06 lut 2016, 9:13
Lokalizacja: Jestem u fryzjera
Kontaktowanie:

[POLSAT] Chłopaki do wzięcia

Postautor: kacper3100 » 22 sty 2018, 9:37

kacper3100 pisze:
kijevo pisze:Moim zdaniem dosyć trafny komentarz z filmweb

"Obejrzałem wszystkie odcinki(wciąga) i generalnie odczuwam głębokie współczucie dla większości z nich przerywane mimowolnym rozbawieniem. Na autorów jestem jednak wkurzony.
Przynajmniej dwóch bohaterów jest upośledzonych albo chorych psychicznie(grabarz i ten trans) nie wiem więc jakim prawem autorzy robią sobie z nich jaja. Serial dla młodych wykształconych z wielkich miast żeby mogli się pozbijać z prostaczków ze wsi i dowartościować. Jestem ciekaw czy autorzy nie namawiali tych biedaków do niedorzecznych zachowań jak szukanie dziewczyny w sklepach czy na ulicach żeby mieć co filmować.
Gdyby to był program typu "Kuchenne rewolucje" - na zasadzie specjalista przyjeżdża do kogoś kto sobie nie radzi i próbuje mu pomóc, mógłby być i zabawny i pożyteczny. Jednak autorzy postanowili się zabawić kosztem słabych. "

Przecież to jest serial wyreżyserowany, jak można pomyśleć, że to wszystko, co tam jest, dzieje się na serio? :D

Przepraszam za pomyłkę. Chłopaki do wzięcia to nie paradokument, lecz telenowela dokumentalna, czyli bohaterowie i wydarzenia są prawdziwe.


Wróć do „Paradokumenty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość