Rozdzielacz do Wi-Fi?

Czyli wszystko co z nimi związane, Hardware, Software, Gry, a także nowości na rynku IT - nowych technologii.
piotrekzgr
Junior
Posty: 1265
Rejestracja: 08 paź 2013, 21:07
x 1

Rozdzielacz do Wi-Fi?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: piotrekzgr »

Witam, mam pytanko, być może banalne, ale jestem kompletnie zielony w tej kwestii. Otóż mam w domu router Netii, niby powinno być Wi-Fi w całym domu,a jest tylko w 2 pokojach. Mam niewielki dom, więc powinno śmigać. Dodam, że to mój 2 router i znów jest to samo. Czy jest coś takiego, jak rozdzielacz sygnału, jakieś urządzenie, które zwiększyłoby zasięg mojego internetu?
Awatar użytkownika
zesepo
VIP Expert
Posty: 2384
Rejestracja: 12 lut 2012, 13:42
Lokalizacja: Gdańsk
x 1
x 2
Kontakt:

Rozdzielacz do Wi-Fi?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zesepo »

Za grube ściany. Idź zapytać do jakiegoś dobrego sklepu komputerowego w okolicy, broń boże EURO RTV albo Saturna, o "repeater WiFi" albo coś.
https://www.facebook.com/forummedia2
____________________________
Bywam tu rzadko, ale mam oko na srebrny ekran ;)
piotrekzgr
Junior
Posty: 1265
Rejestracja: 08 paź 2013, 21:07
x 1

Rozdzielacz do Wi-Fi?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: piotrekzgr »

No fakt, o tym nie pomyślałem. Dobra, dowiem się w takim razie i zapytam, może Komputronik albo coś tego typu? Dzięki za odpowiedź zesepo.
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 38068
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46
x 88
x 3628

Rozdzielacz do Wi-Fi?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wiatriwoda »

Ja ze swojego doświadczenia mogę zaproponować zmianę położenia routera , bo można tym osiągnąć spore efekty.
Awatar użytkownika
Direct
VIP Expert
Posty: 9316
Rejestracja: 10 maja 2009, 18:09
Lokalizacja: Śląsk
x 154
x 425

Rozdzielacz do Wi-Fi?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Direct »