http://[link zakazany]/artykul/st ... reklame-tv
No cóż, lokalny rynek reklamowy jest bezlitosny. To nie TVP, że "czy się stoi, czy się leży" pieniądze z Warszawy i tak przyjdą i tak, bez względu na oglądalność czy obecność reklamodawców. Zauważyłem, że dziennikarze z Echo pracują w TVP 3 Wrocław i już występują na ekranie - Marta Laburda czy Monika Suder i poziomem nie odstają od pozostałych. Wychodzi na to, że Echo dostarczyło całkiem dobrych pracowników. Nie zauważyłem jeszcze Łukasza Kocura.- Przy uruchamianiu kanału Echo24 spółka postawiła sobie założenie, że przez dwa lata będzie sprawdzać zapotrzebowanie lokalnego rynku na reklamę telewizyjną w naszej stacji. Niestety, po tym okresie okazało się ono niewystarczające, w związku z czym podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu z końcem marca br. jego nadawania
Ciekawe czy pracownicy Echa odpowiednio wcześniej dostali informację, że mają szukać nowej pracy czy było to na zasadzie "za dwa tygodnie kończymy nadawanie."