Videostrada TP/Orange - Pytania i problemy
Videostrada TP/Orange - Pytania i problemy
Jeśli masz pytania dotyczące Videostrady, napisz tutaj. Pomożemy.
PS. Polecam Adminom przyklejenie tematu
PS. Polecam Adminom przyklejenie tematu
Videostrada TP/Orange - Pytania i problemy
Wie ktoś coś na temat tej oferty TP - Neostrada + telewizja za 59 zł...? jakie są programy, jaki jest dostęp, czy przez satelitę, czy przez live boxa... na stronie tp próżno szukać tych informacji...
CZYNY NIE CUDA...
Videostrada TP/Orange - Pytania i problemy
Przez satelitę albo liveboxa, zależy od tego w jakim mieście mieszkasz, w większych jest przez liveboxa.
TVP INFO - Prawie jak letterbox. Prawie robi wielką różnicę.
Lista kanałów N
http://pl.youtube.com/watch?v=Zk5FfqAPc ... re=related http://pl.youtube.com/watch?v=N-nSu9-YcsA
Lista kanałów N
http://pl.youtube.com/watch?v=Zk5FfqAPc ... re=related http://pl.youtube.com/watch?v=N-nSu9-YcsA
Videostrada TP/Orange - Pytania i problemy
Słabo szukasz. Wszystko jest na stronie tepsy.Tomala pisze:(...) na stronie tp próżno szukać tych informacji...
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 lis 2008, 11:07
Videostrada TP/Orange - Pytania i problemy
Ostrzegam wszystkich zainteresowanych odbiorem pakietów Cyfry + ADSL w ramach multipakietu TPSA.
Zamówienie na pakiet podstawowy CYFRY + oraz kilka kanałów Canal Plus złożyłam w Salonie Sprzedaży TPSA na ul. Jubilerskiej w dniu 1 września 2008. Do tej pory nie włączono mi tej opcji – MIJA DWA I PÓŁ MIESIĄCA!!!
Musiałam wielokrotnie interweniować w infoliniach obu firm (TPSA i Canal Plus), składać reklamacje, skargi, zawierać umowy (błędnie konfigurowane przez pracowników TP), po czym je anulować, i tak w kółko. Sprawy wciąż nie załatwiono, zgłaszam właśnie skargę do UKE. Jak widać na moim przykładzie (a nie jest to moje pierwsze doświadczenie z TPSA i wideostradą), nie warto wierzyć w ich ofertę, bo można zostać z bardzo ubogim pakietem TV na wiele miesięcy. W TPSA jeśli ktoś zrobi błąd, to jego anulowanie w systemie zawsze trwa dłużej niż 2 miesiące. A błędy powstają tam nagminnie. Potem już nikt nie pomaga klientowi - co najwyżej dostaje on standardowy list z przeprosinami oraz informacją, że sytuacja jest zbiegiem niekorzystnych zdarzeń. Mam już bogatą kolekcję podobnych pism, najzabawniejsze, że każde z oddziału TPSA w innym mieście Polski ( Opole, Koszalin, Rzeszów, Słupsk, Katowice...) Więc ostrzegam innych: TPSA ma w ofercie KUSZĄCY lecz NIEDOSTĘPNY pakiet kanałów TV !!!
Zamówienie na pakiet podstawowy CYFRY + oraz kilka kanałów Canal Plus złożyłam w Salonie Sprzedaży TPSA na ul. Jubilerskiej w dniu 1 września 2008. Do tej pory nie włączono mi tej opcji – MIJA DWA I PÓŁ MIESIĄCA!!!
Musiałam wielokrotnie interweniować w infoliniach obu firm (TPSA i Canal Plus), składać reklamacje, skargi, zawierać umowy (błędnie konfigurowane przez pracowników TP), po czym je anulować, i tak w kółko. Sprawy wciąż nie załatwiono, zgłaszam właśnie skargę do UKE. Jak widać na moim przykładzie (a nie jest to moje pierwsze doświadczenie z TPSA i wideostradą), nie warto wierzyć w ich ofertę, bo można zostać z bardzo ubogim pakietem TV na wiele miesięcy. W TPSA jeśli ktoś zrobi błąd, to jego anulowanie w systemie zawsze trwa dłużej niż 2 miesiące. A błędy powstają tam nagminnie. Potem już nikt nie pomaga klientowi - co najwyżej dostaje on standardowy list z przeprosinami oraz informacją, że sytuacja jest zbiegiem niekorzystnych zdarzeń. Mam już bogatą kolekcję podobnych pism, najzabawniejsze, że każde z oddziału TPSA w innym mieście Polski ( Opole, Koszalin, Rzeszów, Słupsk, Katowice...) Więc ostrzegam innych: TPSA ma w ofercie KUSZĄCY lecz NIEDOSTĘPNY pakiet kanałów TV !!!
Videostrada TP/Orange - Pytania i problemy
Interesująca sprawa.
Mam nadzieję że napiszesz na forum jaki skutek odniosła twoja skarga do UKE.
Mam nadzieję że napiszesz na forum jaki skutek odniosła twoja skarga do UKE.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości