W listopadzie nowa marka usług TV cyfrowej
W listopadzie 2015 roku EVIO Polska uruchomi nową markę usług telewizji cyfrowej, która zdaniem tej spółki w perspektywie najbliższych miesięcy istotnie zmieni układ sił na polskim rynku płatnej TV. Trzonem nowej marki ma być technologia światłowodowa oraz szeroka oferta usług multimedialnych, wspierane przez lokalnych dostawców tych usług na obszarze całego kraju.
Nowa marka ma przekaz uniwersalny, a jej adresatami są klienci, korzystający z nowoczesnej, światłowodowej infrastruktury budowanej przez operatorów kablowych oraz ISP. Zgodnie z przyjętą strategią ekspansji nowej marki, i dzięki niej, to właśnie lokalni operatorzy uzyskają nieosiągalną dotąd przewagę nad ogólnopolskimi platformami płatnej TV
Wprowadzając nową markę, EVIO zaprzecza stwierdzeniu, iż rynek płatnej telewizji jest nasycony, a kawałki tortu rozdane. Obserwacje i analizy wyraźnie pokazują nieustanny przepływ abonentów między dostawcami, którzy za pomocą przestarzałych i niedoskonałych już technologii kablowych i satelitarnych oraz limitowanych łączy radiowych nie są w stanie dostarczyć abonentowi naprawdę kompleksowej i przyszłościowej usługi. Jedynym słusznym dziś rozwiązaniem jest technologia światłowodowa. Najszybszy Internet dla całego domu, plus telewizja i wideo online nieograniczone szerokością pasma przewodu RF, ilością kanałów na transponderze satelitarnym czy pojemnością dysku w dekoderze. Światłowód to technologia, która dzisiaj z łatwością sprosta jakości 4K UHD, ale także już dziś jest gotowa na transmisję w rozdzielczościach ponad 20K np. obrazu dookólnego wirtualnej rzeczywistości 360VR. Dzięki światłowodom abonenci uzyskują prawdziwie nieograniczony dostęp do rozrywki w postaci setek kanałów TV linearnej o krystalicznej jakości obrazu, jak i do gier wideo online dostarczanych płynnie na każde domowe urządzenie multimedialne. Właśnie naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzi nowa marka, której uruchomienie wspiera już ponad 100 lokalnych sieci światłowodowych na terenie całej Polski.
W ostatnich latach sposób konsumowania mediów uległ diametralnej zmianie, a szerokie oczekiwania użytkowników może dziś spełnić wyłącznie technologia światłowodowa. Abonent potrzebuje niezawodnego Internetu, bo jego codzienność na nim bazuje. Jeżeli nie do celów zawodowych, to do kontaktu ze światem i przede wszystkim do dostępu do szeroko pojętej rozrywki. Zapewnienie wysokiego transferu danych w obu kierunkach (również przy wysyłaniu danych do Internetu) to dzisiaj silny atut operatorów rozwijających nowoczesne sieci światłowodowe. Są wśród nich zarówno lokalni operatorzy kablowi jak i setki operatorów ISP budujących światłowody z wykorzystaniem funduszy unijnych.
Oprócz szybkiego Internetu, do pełnej satysfakcji abonenta potrzebna jest również wszechstronna usługa TV. To właśnie oferty pakietowe są najbardziej pożądane i najbardziej lojalizujące klienta z lokalnym operatorem. EVIO Polska od ponad czterech lat dostarcza na rynek operatorski - do kilkuset operatorów kablowych i ISP - wszelkie niezbędne elementy takiej usługi. Ich zakres obejmuje technologię, kontent TV a obecnie również mocne i skuteczne wsparcie w marketingu i w aktywnej sprzedaży usług operatora lokalnego.
Telewizja satelitarna i kablowa to odchodzące technologie o sporych ograniczeniach. EVIO postawiło sobie zadanie wypełnienia naturalnej luki, która narodziła się w obliczu intensywnie rozwijającej się technologii FTTH. Dzięki nowej marce, usługi telewizyjne dostarczone w oparciu o łącza światłowodowe dotrą praktycznie do wszystkich miejsc na mapie Polski.?
Nowa marka od EVIO pomoże wszystkim lokalnym operatorom kablowym i ISP, posiadającym infrastrukturę światłowodową, sprawnie pozyskiwać końcowych abonentów. Nie tylko jeśli chodzi o samą ofertę usługi TV, ale przede wszystkim w zakresie promocji i marketingu całego spersonalizowanego portfolio. Założeniem nowej marki jest również wsparcie przy opracowaniu strategii i planów działań komunikacyjnych, co pozwoli mniejszym operatorom skuteczniej sprzedawać swoje usługi.
Nowa, generyczna i ogólnopolska marka, to dopełnienie strategii zbudowania naszego silnego portfolio produktowego, z którego może skorzystać każdy lokalny operator i wykorzystać zbudowany przez nas potencjał w walce o abonenta z ogólnopolską konkurencją.
Nad procesem narodzin nowej marki od EVIO, czuwały Olga Korolec oraz Magdalena Antczak z agencji doradczej Brand Insight, biorące wcześniej udział w kreacjach wielu znanych, ogólnopolskich marek z branży FMCG i TELCO, odnoszących spektakularne sukcesy. Między innymi uczestniczyły w tworzeniu strategii marketingowych platformy n oraz telewizji na kartę, kampanii marketingowych kanałów tematycznych Grupy TVN, a także pracowały dla takich firm z branży multimedialnej jak T-Mobile, Samsung, Netia i Orange.
Wyzwanie jakie postawiło przed nami EVIO, było niesamowite chociażby ze względu na nową przestrzeń możliwości jakie daje technologia światłowodowa. Usługa telewizyjna w takiej postaci w jakiej ją dzisiaj znamy, jest tylko początkiem wykorzystania potencjału światłowodów. Nie ulega żadnej wątpliwości, że światłowody są rozwiązaniem przyszłościowym, ale też są już obecne tu i teraz w setkach tysięcy mieszkań. Dlatego właśnie nowa marka, którą stworzyliśmy wspólnie z EVIO, wyraźnie akcentuje ten przełom technologiczny, będąc jednocześnie jasnym i czytelnym przekazem edukującym abonenta o zupełnie nowych możliwościach jakie może dostarczyć jego lokalny operator.
źródło: satkurier.pl Premierowa prezentacja nowej marki, dedykowanej do promocji usług lokalnych operatorów, odbędzie się podczas uroczystej Gali Kongresu Telewizji Światłowodowej, w dniu 29 października, w wytwórni filmowej Alvernia Studios (więcej tutaj). Wieczór będzie wypełniony licznymi atrakcjami przygotowanymi przez organizatorów, włącznie z prezentacją urządzeń VR360 (wideo w wirtualnej rzeczywistości) obrazujących potencjalne kierunki rozwoju usług TV, na które pozwala technologia światłowodowa. Szczegółowa prezentacja dotycząca idei nowej marki, założeń strategii jej komunikacji oraz zasad korzystania z niej przy współpracy z operatorami lokalnymi, zaplanowana jest na drugi dzień Kongresu Telewizji Światłowodowej, na godzinę 11:00 w Hotelu Best Western Premier w Krakowie.
http://www.satkurier.pl/news/120972/w-l ... rowej.html
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
- Poland
- Legendary
- Posty: 16164
- Rejestracja: 24 maja 2006, 18:59
- Lokalizacja: Trzciana k. Bochni
- x 33
- x 325
- Kontakt:
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
No i już wiadomo - ta usługa to Telewizja Światłowodowa. Ma ona wspierać 100 sieci lokalnych w kraju. Wykaz stacji oferowanych w projekcie znajduje się tutaj:
http://www.telewizjaswiatlowodowa.pl/up ... ta-PDF.pdf
Do końca roku ma dojść 16 nowych stacji w tym paczki HBO i Cinemaxów.
http://www.telewizjaswiatlowodowa.pl/up ... ta-PDF.pdf
Do końca roku ma dojść 16 nowych stacji w tym paczki HBO i Cinemaxów.
Poland - Aktywnie najlepszy!
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
W ostatnim czasie usługa Evio pojawiła się w moim mieście w ramach oferty jednego z operatorów internetowych. Czy ktoś z Was korzysta z tej usługi telewizyjnej? Nie chodzi o cenę, bo to z grubsza ustalają już lokalni operatorzy, ale o jakość obrazu. Jakieś porównanie do telewizji kablowej czy platformy satelitarnej.
- kacper130700
- Poster
- Posty: 1794
- Rejestracja: 30 gru 2015, 11:15
- Lokalizacja: Słupsk
- x 8
- x 46
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
Odkopuję temat, bo od najbliższej soboty w Telewizji Światłowodowej mają być na miesiąc dostępne za darmo następujące kanały muzyczne: 4fun TV, 4fun Dance, 4fun Gold Hits, Stingray Djazz TV, Stingray Brava, VH1, VH1 Classic, MTV Polska , MTV Dance i MTV Rocks.
http://www.telix.pl/artykul/telewizja-S ... 80575.html
http://www.telix.pl/artykul/telewizja-S ... 80575.html
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
Odkop tematu, dziś dodali nowe kanały do oferty. Pojawił się pakiet CANAL+Prestige z Canal+3/4/NOW, RedTOP TV (od pakietu Smart). O dziwo nadal brak kanałów Mezzo i Biznes 24 które znajdują się na pozycjach 989 (Mezzo), oraz 991 (Biznes 24)
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
Nie wspominając o kanale dziecięcym Nick Jr. rzecz jasna.
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
Na testach numer 017 i 019 pojawiły się kanały Polsatu (jeden z nich to Polsat News drugi to nie wiem), na teście numer 032 Russia Today, na teście 021 kanał nieznany lecz jest EPG i pokazuje że leci program "Sekrety Wielkiego Muru". Biznes 24 bez zmian i nadal jest na teście numer 009
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
Film dokumentalny "Sekrety Wielkiego Muru" leci na Family Sport HD.
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
Tak jak w przypadku UPC, EVIO Polska zamieniło Russia Today na TVP World. Przekaz Russia Today Doc wyłączono, oraz usunięto z Testu 032 główny kanał.
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
Vectra przejmuje EVIO
https://satkurier.pl/news/217445/vectra ... odowa.html
https://satkurier.pl/news/217445/vectra ... odowa.html
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
Do oferty dekoderów wchodzi wkrótce TV Smart 4K
EVIO Polska - Telewizja Światłowodowa
Czy tylko ja u swojego operatora nie mogę wymienić dekodera na ten nowy? Na infolinii mówią że wejdzie dopiero za parę miesięcy
JAMBOX Telewizja Światłowodowa
Dziś "Telewizja Światłowodowa" została połączona z Jambox (również grupa Vectra). Na dekoderach pojawiły się m.in. kanały AXN, Polsat CC Extra, MTV Live oraz kanały erotyczne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości