szaleństwo w Gdańsku - kiedy efekty kampanii przekraczają oczekiwania
szaleństwo w Gdańsku - kiedy efekty kampanii przekraczają oczekiwania
Co sądzicie o sytuacji, w której organizowany event budzi wiele kontrowersji, ze względu na znacznie większy niż oczekiwano zasięg i skuteczność promocji?
Wyprzedaż w gdańskim centrum Fashion House - promowana przez radio, prasę i mailing - sparaliżowała ruch w centrum miasta i wywołała protesty kierowców.
Organizatorzy wyprzedaży "Dzień za bezcen" nie spodziewali się tak masowej reakcji na działania promocyjne wynajętej agencji reklamowej. Czy Waszym zdaniem to sukces czy porażka? Co powinno teraz zrobić kierownictwo Fashion House?
Szczegóły na http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pro ... 38836.html
Wyprzedaż w gdańskim centrum Fashion House - promowana przez radio, prasę i mailing - sparaliżowała ruch w centrum miasta i wywołała protesty kierowców.
Organizatorzy wyprzedaży "Dzień za bezcen" nie spodziewali się tak masowej reakcji na działania promocyjne wynajętej agencji reklamowej. Czy Waszym zdaniem to sukces czy porażka? Co powinno teraz zrobić kierownictwo Fashion House?
Szczegóły na http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pro ... 38836.html
szaleństwo w Gdańsku - kiedy efekty kampanii przekraczają oczekiwania
Następnym razem kiedy będą chcieli organizować podobną promocję powinni poprosić klientów o dojazd w miarę możliwości komunikacją miejską. I jako przyczynę przytoczyć ten przykład.
... i znów: , i... ponownie. Co wymyślą następne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości