Content Marketing - Przyszłością reklamy online

Dział poświęcony rynkowi reklamy oraz public relations.
kamilo844
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 02 sie 2014, 9:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Content Marketing - Przyszłością reklamy online

Postautor: kamilo844 » 02 sie 2014, 9:11

Witam,

chciałem Was zaprosić do dyskusji, związanej z przyszłością reklamy w Internecie.
Tradycyjne formy marketingu, takie jak: banery, linki sponsorowane są coraz mniej skuteczne,
ponieważ użytkownicy w coraz większym stopniu je ignorują.

Przyszłością wydaje się być zatem content marketing, ponieważ polega on na tworzeniu
treści, która posiada wartość dla użytkownika i pomaga rozwiązać jego problemy.

Na moim blogu opisałem przykłady, jak typowy sklep internetowy, może w bardzo prosty sposób
wykorzystać taką strategię marketingową i szybko zwiększyć sprzedaż oraz ruch na stronie
http://kamilsamselski.pl/content-marketing-skuteczne-metoda-zwiekszenia-sprzedazy/

Chciałbym jednak poznać Waszą opinię i doświadczenia. Czy w waszym biznesie, content marketing
się sprawdza?

Pozdrawiam,
Kamil
Chcesz zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie, odwiedź mojego bloga KamilSamselski.pl o marketingu internetowym
Awatar użytkownika
Direct
VIP Mod
Posty: 8533
Rejestracja: 10 maja 2009, 18:09
Lokalizacja: Śląsk

Content Marketing - Przyszłością reklamy online

Postautor: Direct » 02 sie 2014, 11:53

Skoro zapraszasz do dyskusji, a nie wklejasz tylko link, jak spam, to przyjmuję wyzwanie :).

Same banały. Ubarwianie opisu ładnie brzmiącymi i nic ponadto ogólnikami - wątpię, że coś takiego samo w sobie skłoni kogoś do zakupu czegokolwiek. Recenzje pod produktem - cóż, miałbym wątpliwości co do ich autentyczności. Wolałbym sam wybrać strony, z których zasięgnę opinii, a nie opierać się na tych ze sklepu. W kwestii bloga - wg mnie sklep nie może sam recenzować swoich produktów, bo to kompletnie niewiarygodne. Wyjaśnianie technicznych pojęć w opisie też na niewiele się zda, bo można to bez problemu znaleźć w internecie i tu znowu w bardziej wiarygodnej wersji, niż serwowanej przez sklep.

W internecie pierwsze skrzypce gra cena, nie czarujmy się. Chwyty wymienione w tekście może i spowodują wzrost ruchu na stronie, ale jeśli cena u konkurencji będzie niższa, to nic nie pomoże podawanie roku założenia fabryki i tym podobne triki.
kamilo844
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 02 sie 2014, 9:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Content Marketing - Przyszłością reklamy online

Postautor: kamilo844 » 02 sie 2014, 11:57

Zgadzam się że cena jest ważna, ale czy rywalizacja ceną ma sens ? Moim zdaniem nie.
Bo tak jak pisałem w tekście i tak wygra ostatecznie największy sklep.
W tekście piszę rzeczy oczywiste, zgadza się - ale popatrz ile sklepów nie ma wykonanych tych podstawowych i banalnych elementów.
A to wszystko wpływa na pozycje w Google.

Dzięki za opinię!
Chcesz zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie, odwiedź mojego bloga KamilSamselski.pl o marketingu internetowym
Wasul
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 06 sie 2014, 10:15
Kontaktowanie:

Content Marketing - Przyszłością reklamy online

Postautor: Wasul » 06 sie 2014, 10:27

A największym sklepem będzie... Google. Czasy kiedy każdy mógł coś dłubać na wlasną rękę odchodzą do lamusa. Tak jak w każdej branży zostaną wielcy, a dla pozostałych zostaną nisze.
kreatorem
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 15 wrz 2014, 7:31
Kontaktowanie:

Content Marketing - Przyszłością reklamy online

Postautor: kreatorem » 15 wrz 2014, 7:44

Śmiać mi się chce, gdy widzę, że różne "poważne" serwisy piszą o content marketingu, że niby duże firmy właśnie go zauważyły. Nie chodzi mi o Twój wpis, Kamilu, mówię ogólnie. Content marketing był już wykorzystywany od dawna, a w Internecie wielu trąbiło o tym z 8(?) lat temu.

A wpis - ciekawy. Fajna lista przykładów.

I nie zgodzę się, że cena jest najważniejsza. Bo jeśli ktoś zaproponuje internaucie najniższą cenę, ale obsługa klienta będzie dnem, to ten internauta pójdzie sobie gdzie indziej, gotowy zapłacić nawet trochę więcej, ale będzie chciał dostać produkt szybko i być dobrze obsłużonym. Mało wiarygodnemu sklepowi nie pomoże stosowanie tylko niskich cen.
Kreatory stron internetowych - http://kreatorem.pl
Szymeon
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 10 kwie 2015, 9:35
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Content Marketing - Przyszłością reklamy online

Postautor: Szymeon » 13 kwie 2015, 15:14

Content marketing jest świetnym narzędziem, ale nie jest żadnym lekiem na całe zło. Musi wpisywać się w strategię wizerunkową, być odzwierciedleniem wiedzy i realnych działań firmy, musi być spójny z taktyką SEO oraz ogólnymi założeniami marketingowymi firmy. Nie można oczekiwać, że radosne pisanie bloga zastąpi całą działalność marketingową :)
wymoderowano /Direct


Wróć do „Reklama/PR”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości