Nowy wygląd kiosków RUCHu
- Poland
- Legendary
- Posty: 16164
- Rejestracja: 24 maja 2006, 18:59
- Lokalizacja: Trzciana k. Bochni
- x 33
- x 325
- Kontakt:
Nowy wygląd kiosków RUCHu
[quote=""WirtualneMedia""]Metamorfoza kiosków Ruchu: samoobsługa, duże witryny, płatności, przesyłki i kawa
Ruch wprowadza w swoich kioskach nową identyfikację wizualną i system obsługi klientów. Punkty będą częściowo samoobsługowe, a realizować w nich będzie można także płatności masowe i przesyłki kurierskie.
Przede wszystkim w kioskach Ruchu zostanie w najbliższym czasie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna firmy. Oprawa ta jest oparta na neutralnej kolorystyce, która ma sprawić, że produkty w kioskach będą automatycznie eksponowane i promowane. Natomiast u góry każdego punktu pojawi się nowe logo Ruchu - złożone z nazwy sieci w jaskrawym kolorze i niebieskiej kropki, która ma być znakiem rozpoznawczych kiosków.
Jednocześnie w kioskach zostanie wprowadzony nowy system obsługi klienta. Sprzedaż i ekspozycja produktów będą mieć charakter otwarty, częściowo samoobsługowy, natomiast dotychczasowe małe okienko w każdym kiosku zastąpi duża witryna, która umożliwia lepszy kontakt klientów ze sprzedawcami. Ponadto będzie można zlecić płatności masowe i nadać przesyłki kurierskie oraz kupić świeżo parzoną kawę z ekspresu.
- Po zakończonej w ub.r. prywatyzacji Ruchu kolejne miesiące były czasem wytężonej pracy nad stworzeniem strategii rozwoju, która zapewni odbudowę silnej pozycji na rynku oraz umożliwi pełne wykorzystanie ogromnego potencjału naszej spółki - opisuje Wojciech Heydel, prezes Ruch SA. - Zapewnienie atrakcyjnej i uporządkowanej ekspozycji prasy i produktów sprzedawanych w kiosku przyczyni się do wzrostu biznesu dla nas i naszych partnerów. Naszym celem jest bycie liderem małego formatu w Polsce - deklaruje.
Swoje nowe logo i wizualizację Ruch wybrał w konkursie, w którym zgłoszono ok. 200 prac. Ostatecznie postawiono na projekt przygotowany przez zespół pod kierownictwem plastyka Macieja Plewińskiego z Krakowa, w skład którego weszły też Małgorzata Niemojewska i Maria Cecylia Niemojewski. Natomiast w drugim konkursie - dotyczącym architektury bryły - zwyciężyła Magdalena Masełkowska z firmy Kontrapunkt. Nową koncepcję aranżacji kiosków oraz system obsługi ich klientów opracował natomiast zespół specjalnie do tego powołany w Ruchu.
- Zmiana logo nie jest celem samym w sobie. Rozpoczynamy bowiem obejmujący zasięgiem całą Polskę proces wymiany kiosków na nowoczesne punkty sprzedaży - opisuje Anna Walczowska, członek zarządu Ruchu ds. marketingu i sprzedaży detalicznej. - Docelowo planujemy wydać 160 mln zł na inwestycje w sektor detaliczny. Wprowadzamy również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenia do końca br. wyniesie 55 mln zł - dodaje.
Ruch liczy, że wprowadzane obecnie zmiany spowodują ugruntowanie jego pozycji rynkowej i zbudowanie zoptymalizowanej kosztowo sieci przygotowanej do podejmowania nowych wyzwań w świetle tendencji w branży prasy drukowanej czy wyrobów tytoniowych. - Bardzo dużo uwagi poświęcamy na wzmacnianie naszych największych atutów, którymi są niewątpliwie baza klientów i dostawców, logistyczne know-how kolportażu prasy, największa w Polsce sieć sprzedaży pod powszechnie znaną marką oraz aktywa nieruchomościowe - mówi Wojciech Heydel. - Koncentracja na rentownej sieci sprzedaży, zmiana struktury sprzedaży FMCG pod kątem zyskowności oraz rozwój sieci partnerskiej stworzą podstawy stabilnej przyszłości - przekonuje.[/quote]
A w sumie nawet ładnie wygląda to tak:
Mnie natomiast ciekawi jak wyglądać będzie nowa wersja dla tzw. domków (do których można wejść i kupić prasę co na przykład jest w mojej miejscowości) oraz saloników prasowych. Plus wszystkiego jest taki że wreszcie nie trzeba będzie się schylać by kupić prasę.
Ruch wprowadza w swoich kioskach nową identyfikację wizualną i system obsługi klientów. Punkty będą częściowo samoobsługowe, a realizować w nich będzie można także płatności masowe i przesyłki kurierskie.
Przede wszystkim w kioskach Ruchu zostanie w najbliższym czasie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna firmy. Oprawa ta jest oparta na neutralnej kolorystyce, która ma sprawić, że produkty w kioskach będą automatycznie eksponowane i promowane. Natomiast u góry każdego punktu pojawi się nowe logo Ruchu - złożone z nazwy sieci w jaskrawym kolorze i niebieskiej kropki, która ma być znakiem rozpoznawczych kiosków.
Jednocześnie w kioskach zostanie wprowadzony nowy system obsługi klienta. Sprzedaż i ekspozycja produktów będą mieć charakter otwarty, częściowo samoobsługowy, natomiast dotychczasowe małe okienko w każdym kiosku zastąpi duża witryna, która umożliwia lepszy kontakt klientów ze sprzedawcami. Ponadto będzie można zlecić płatności masowe i nadać przesyłki kurierskie oraz kupić świeżo parzoną kawę z ekspresu.
- Po zakończonej w ub.r. prywatyzacji Ruchu kolejne miesiące były czasem wytężonej pracy nad stworzeniem strategii rozwoju, która zapewni odbudowę silnej pozycji na rynku oraz umożliwi pełne wykorzystanie ogromnego potencjału naszej spółki - opisuje Wojciech Heydel, prezes Ruch SA. - Zapewnienie atrakcyjnej i uporządkowanej ekspozycji prasy i produktów sprzedawanych w kiosku przyczyni się do wzrostu biznesu dla nas i naszych partnerów. Naszym celem jest bycie liderem małego formatu w Polsce - deklaruje.
Swoje nowe logo i wizualizację Ruch wybrał w konkursie, w którym zgłoszono ok. 200 prac. Ostatecznie postawiono na projekt przygotowany przez zespół pod kierownictwem plastyka Macieja Plewińskiego z Krakowa, w skład którego weszły też Małgorzata Niemojewska i Maria Cecylia Niemojewski. Natomiast w drugim konkursie - dotyczącym architektury bryły - zwyciężyła Magdalena Masełkowska z firmy Kontrapunkt. Nową koncepcję aranżacji kiosków oraz system obsługi ich klientów opracował natomiast zespół specjalnie do tego powołany w Ruchu.
- Zmiana logo nie jest celem samym w sobie. Rozpoczynamy bowiem obejmujący zasięgiem całą Polskę proces wymiany kiosków na nowoczesne punkty sprzedaży - opisuje Anna Walczowska, członek zarządu Ruchu ds. marketingu i sprzedaży detalicznej. - Docelowo planujemy wydać 160 mln zł na inwestycje w sektor detaliczny. Wprowadzamy również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenia do końca br. wyniesie 55 mln zł - dodaje.
Ruch liczy, że wprowadzane obecnie zmiany spowodują ugruntowanie jego pozycji rynkowej i zbudowanie zoptymalizowanej kosztowo sieci przygotowanej do podejmowania nowych wyzwań w świetle tendencji w branży prasy drukowanej czy wyrobów tytoniowych. - Bardzo dużo uwagi poświęcamy na wzmacnianie naszych największych atutów, którymi są niewątpliwie baza klientów i dostawców, logistyczne know-how kolportażu prasy, największa w Polsce sieć sprzedaży pod powszechnie znaną marką oraz aktywa nieruchomościowe - mówi Wojciech Heydel. - Koncentracja na rentownej sieci sprzedaży, zmiana struktury sprzedaży FMCG pod kątem zyskowności oraz rozwój sieci partnerskiej stworzą podstawy stabilnej przyszłości - przekonuje.[/quote]
A w sumie nawet ładnie wygląda to tak:
Mnie natomiast ciekawi jak wyglądać będzie nowa wersja dla tzw. domków (do których można wejść i kupić prasę co na przykład jest w mojej miejscowości) oraz saloników prasowych. Plus wszystkiego jest taki że wreszcie nie trzeba będzie się schylać by kupić prasę.
Poland - Aktywnie najlepszy!
- Mocny FULL
- Activist
- Posty: 2631
- Rejestracja: 27 lip 2010, 19:19
- Lokalizacja: Essen [Deutschland]
- x 10
Nowy wygląd kiosków RUCHu
W moim mieście wszystkie kioski ,,RUCH" upadają, zostało ich może 3/4.
Mi się podobała stara oprawa.
Mi się podobała stara oprawa.
Srały muchy, będzie wiosna. Będzie trawka lepiej rosła - wł.
INNA
INNA
Nowy wygląd kiosków RUCHu
Zacznę od strony wizualnej. Niestety - mimo, że odświeżono logo, to wygląda tak samo "staro" jak poprzednie. Nowa identyfikacja sprawia wrażenie takiej "skostniałej", mało dynamicznej itp. Natomiast dużym plusem jest większa "interaktywność" kiosków - szczególnie dla osób mieszkających w większych miastach, którzy w drodze do domu chcą sobie po drodze np. wypić kawę. Przypomina mi to salony przy stacjach benzynowych (jak ktoś jest w dalekiej samochodowej podróży).
Widać, że "Ruch" chce ratować swoją pozycję na rynku. Stąd te zmiany w tych kioskach.
Widać, że "Ruch" chce ratować swoją pozycję na rynku. Stąd te zmiany w tych kioskach.
Pozdrawiam, Trzeciak
- odrodzony
- Obserwator
- Posty: 517
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 11:39
- Lokalizacja: Powiat Toruński
- x 1
- Kontakt:
Nowy wygląd kiosków RUCHu
Wole starą oprawę.Chociaż nowa nie jest najgorsza.
Nowy wygląd kiosków RUCHu
Czy oprawa w tym momencie jest najważniejsza w tych całych zmianach? Odświeżenie jak najbardziej się przydało, nawet na taką skalę i wyszło całkiem nieźle.
Naprawdę trzeba pochwalić chęć zmiany tych okropnych, obrzydliwych baraków w coś co będzie wyglądać i zachęcało do podejścia - bo jak do tej pory kupowało się tam coś z przyzwyczajenia, albo z przymusu.
Naprawdę trzeba pochwalić chęć zmiany tych okropnych, obrzydliwych baraków w coś co będzie wyglądać i zachęcało do podejścia - bo jak do tej pory kupowało się tam coś z przyzwyczajenia, albo z przymusu.
Nowy wygląd kiosków RUCHu
Teraz wyglądają całkiem fajnie, grunt to że nie trzeba się kłaniać pani w kiosku. Druga rzecz to dobra ekspozycja gazet, nie znoszę jak różne tytuły są jeden na drugim, i zawsze się trzeba pytać czy to nowy numer czy stary.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości