• atomówka969 minut(y) temu
    *proste
  • annawoj11047 minut(y) temu
    czyli pandorka jutro
  • atomówka967 minut(y) temu
    Bierze pól na pół.
  • annawoj11047 minut(y) temu
    po Krzyśku pojadą :lol:
  • Jordi7 minut(y) temu
    @Asjata wysłane. Musisz miejsce dla Kisiela zrobić ❤️❤️❤️
  • Jordi6 minut(y) temu
    Faktycznie druga reklama tylko 4,5 minuty :o
  • atomówka966 minut(y) temu
    O, odpada.
  • Asjata6 minut(y) temu
    @Jordi Jeszcze raz dzięki 😍
  • Jordi6 minut(y) temu
    21:12 do 21:16 i 30 sekund.
  • pulkownik5 minut(y) temu
    Ile oni moga pytan zadać na Pandorze? XD Bo wszystkie z zapowiedzi brzmiały jak spod ręki Luizy xD
  • Jordi5 minut(y) temu
    @Asjata nie ma za co.
  • Jordi5 minut(y) temu
    @pulkownik dwa pytania w zapowiedzi bankowo były Olki ;D
  • Asjata4 minut(y) temu
    @Jordi Nowa to duch xD
  • Jordi4 minut(y) temu
    O był autobus z klipa Sońki UDAWANIE ŻE TO STOPA ZŁAPALI :lol:
  • Jordi4 minut(y) temu
    @Asjata Mariusz dużo konf miał dzisiaj.
  • annawoj11043 minut(y) temu
    @Jordi ta i rowery zostawili za bramą nie no to takie normalne poszli na rowery wrócili bez :lol:
  • Asjata3 minut(y) temu
    Wg jak ta kamera się przedostała na drugą stronę xD
  • Jordi3 minut(y) temu
    Jezu ten film to dno... Mogli dać ploty Olki z Krystianem o Ewce że niewyżyta xD
  • pulkownik2 minut(y) temu
    To jest bez sensu że znów laska wyleci na RR.
  • annawoj11042 minut(y) temu
    Piniądze to nie wszystko
  • Jordi1 minutę temu
    @pulkownik Klaudia mówiła w którymś specjalu że w tej edycji chcieli namieszać żeby widzowie nie spodziewali się od razu "a była babka to teraz facet out".
  • Jordichwilę temu
    Idę z psem a potem Castorama!
  • Asjatachwilę temu
    @Jordi Może ta moc z następnego odcinka coś namiesza - typu tylko oni będą wywalać, czy co?
  • Jordichwilę temu
    Szybko ep się skończył już o 21:28. Ostatnio często 21:31 nawet koniec był.
  • Jordichwilę temu
    @Asjata no zobaczymy o 23:59 xD Chociaż pewno nic nie pisną cwaniaki xP

Zaloguj się  •  Zarejestruj się

Kto jest online

Jest 407 użytkowników online :: 46 zarejestrowanych, 4 ukrytych i 357 gości (wg danych z ostatnich 15 minut)
Najwięcej użytkowników (2198) było online 12 kwie 2020, 22:04

Zarejestrowani użytkownicy: Adam d, Aleksa080, annawoj1104, Asjata, atomówka96, bedi, Bing [Bot], bucik11, Captain_M, cmgcmg, DaMiAn1998, Darilla, Dzono, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Hot Heart, Jantar, Jordi, kacper3100, Karinkabart, KG2, Kisik94, konradTV, kubatv10, Liam, MaciejOlek, Majestic-12 [Bot], Mat.212347, Mateusz9526, mateusz_71, Matig15000, MB89, mwkmarszalek, Nils-Erik, norapik, Ogorek, Osiula, Poti, Programowny, Qgn, rafik, Soy tu fan, Tomaldo Banjo, Tomasz_B, Trzeciak, wiatriwoda
Legenda – kolory grup: Administratorzy, VIP Mods, VIP Experts, Konta oficjalne

Kto czatuje

Aktualnie czatuje 6 użytkowników. Bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 15 minut(y)
Asjata, Jordi, annawoj1104, atomówka96, bucik11, wiatriwoda

Urodziny

Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Statystyki

Liczba postów: 586310 • Liczba tematów: 7547 • Liczba użytkowników: 17375 • Ostatnio zarejestrowany użytkownik: greenglee