• Asjata49 min temu
    @Jordi Wiadomo, kto już oficjalnie papa?
  • Jordi47 minut(y) temu
    @Asjata masz w temacie.
  • Jordi47 minut(y) temu
    HAHA DRAMA JAKA :lol:
  • Asjata47 minut(y) temu
    @Jordi Jednak spojlery na Twitterze okazały się prawdziwe xD Ta osoba miała właśnie odpaść w odcinkach 34-35
  • Jordi47 minut(y) temu
    Zaraz połowa HPE i jeszcze nie ma wyjścia.
  • Jordi46 minut(y) temu
    @Asjata zobaczysz jaka drama...
  • Jordi46 minut(y) temu
    @Asjata updatowałem xD
  • Ogorek45 minut(y) temu
    MB89 się ucieszy :)
  • Asjata45 minut(y) temu
    Pewna osoba ucementowała swoją pozycję u mnie jako najlepszego uczestnika tego sezonu pod względem strategicznym :heart:
  • N-O-R-O-N45 minut(y) temu
    @Tomasz_B: On tego nie przeczyta, bo jest dalej obrażony na forum, w tym na mnie :P
  • Jordi45 minut(y) temu
    Nie no to jest tak żałosne, że O MATKO :lol:
  • Jordi44 minut(y) temu
    Ale powiedzmy wprost. Produkcja się uratowała tym...
  • Asjata44 minut(y) temu
    Ok - życzę wszystkim dobranoc :heart:
  • Tomasz_B43 minut(y) temu
    @N-O-R-O-N A rzeczywiście to ta osoba :o
  • Jordi42 minut(y) temu
    @Asjata papa. Ale jutro ep będzie.
  • Jordi40 minut(y) temu
    Michał kolejny ep się pogrąża...
  • Jordi32 minut(y) temu
    No i 2/3 epa i dopiero koniec nocki i ranek.
  • Jordi28 minut(y) temu
    Ewka xD
  • Jordi27 minut(y) temu
    "Samolocik HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE"
  • Jordi27 minut(y) temu
    :lol:
  • kamill24 minut(y) temu
    Alez ona jest zalosna...znala goscia przed programem i teraz udaje ze cos nagle poczula 😅
  • Jordi8 minut(y) temu
    Wykop ile komenti no nie dziwię się xD
  • Jordi7 minut(y) temu
    Najlepszy odcinek w tym tygodniu jutro mamy dzięki początkowi, bo potem takie byle co (prócz paru minut z Ewcią HE HE), ale no te 25 minut to było TO 🔥🔥🔥
  • Jordi7 minut(y) temu
    A teraz spać :)
  • Ogorek5 minut(y) temu
    Dobranoc wszystkim :)

Zaloguj się  •  Zarejestruj się

Kto jest online

Jest 244 użytkowników online :: 12 zarejestrowanych, 6 ukrytych i 226 gości (wg danych z ostatnich 15 minut)
Najwięcej użytkowników (2198) było online 12 kwie 2020, 22:04

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Buska22, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Jantar, Jordi, kamill, MaciejOlek, Nils-Erik, Pawop, Qgn, TarnovskyM
Legenda – kolory grup: Administratorzy, VIP Mods, VIP Experts, Konta oficjalne

Kto czatuje

Aktualnie czatuje 1 osoba. Bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 15 minut(y)
Jordi

Urodziny

Wszystkiego najlepszego dla : Frontowiec (25), Osiula (25)

Statystyki

Liczba postów: 587667 • Liczba tematów: 7557 • Liczba użytkowników: 17393 • Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Monika56789