• Ogorek11 minut(y) temu
    Teraz o Senacie ;D
  • Manieq11 minut(y) temu
    A ja się pytam, gdzie nasz polski, dumny, przepiękny, najwspanialszy niczym lico prezesa, polski łazik marsjański? :twisted:
  • kamil250511 minut(y) temu
    @Jordi tez to oglądam :lol:
  • Kacper9 minut(y) temu
    Ciekawe, czy @Karol ogląda (bo o Starachowicach mówią)
  • kamil25059 minut(y) temu
    Kraśko kiepsko wypadł dzisiaj ;)
  • Ogorek9 minut(y) temu
    "Rekordowy Robert Lewandowski" :D
  • Kacper8 minut(y) temu
    (oglądam Wiadomości TVP1 jakby co)
  • Manieq8 minut(y) temu
    Wykop: "Dziś słabiutko - jakby Wonsz z Sawickim zachlali na grilu i nie dowieźli gęstego :/" Nie sposób się nie zgodzić xDDD
  • Ogorek7 minut(y) temu
    @Manieq Nie brak opinii że tak właśnie jest :P
  • Damianou187 minut(y) temu
    Simon w reklamie maseczek :o
  • Ogorek6 minut(y) temu
    Teraz o Szpakowskim
  • Ogorek4 minut(y) temu
    Borek ;D
  • Ogorek4 minut(y) temu
    DT Sport :o
  • Tomasz_B4 minut(y) temu
    @Ogorek :o
  • Manieq3 minut(y) temu
    Mało wam Wspaniałego Ładu? No to macie dokładkę :twisted:
  • Kacper3 minut(y) temu
    Czyżby pobudka?
  • Tomasz_B2 minut(y) temu
    Ja już na ddd czekam, dzis wyjątkowo obejrzę
  • kamil25051 minutę temu
    Słaby ten nowy ład. Może by jakieś wakacje dla każdej rodziny dołożyli. Przynajmniej raz do roku. Na koszt państwa. Może jakieś dopłaty do czynszów. Albo na jakieś zajęcia dodatkowe? Przykład uczestników "HP" pokazuje, że takie wsparcie by się przydało. Przecież te 500+, 300+ czy 12 tys extra to co to jest? No tyle co nic.
  • kamil25051 minutę temu
    :twisted: :lol:
  • Hot Heart1 minutę temu
    DDD rusza :D
  • Ogorek1 minutę temu
    Finał xDDD start
  • Manieqchwilę temu
    No nie, i znowu Platforma xDDDD
  • Tomasz_Bchwilę temu
    O której wyścig ogórek
  • kamil2505chwilę temu
    @Hot Heart komentarze na forum czad start! Zachwycajmy się finałem xD
  • Ogorekchwilę temu
    Nie wiem, ale start transmisji 20:30

Zaloguj się  •  Zarejestruj się

Kto jest online

Jest 369 użytkowników online :: 31 zarejestrowanych, 6 ukrytych i 332 gości (wg danych z ostatnich 15 minut)
Najwięcej użytkowników (2198) było online 12 kwie 2020, 22:04

Zarejestrowani użytkownicy: atomówka96, bedi, Bing [Bot], DaMiAn1998, Damianou18, Darilla, Dawid160PL, FelciakPL, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Hot Heart, Jantar, Jordi, Kacper, kamil2505, konradTV, KubaBing, Let's play, Liam, MaciejOlek, Manieq, Nils-Erik, Ogorek, Programowny, Qgn, semperadastra, TiM, Tomaldo Banjo, Tomasz_B, TVP8Polska, wiatriwoda
Legenda – kolory grup: Administratorzy, VIP Mods, VIP Experts, Konta oficjalne

Kto czatuje

Aktualnie czatuje 10 użytkowników. Bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 15 minut(y)
Damianou18, Hot Heart, Jordi, Kacper, Manieq, Nils-Erik, Ogorek, Tomasz_B, kamil2505, wiatriwoda

Urodziny

Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Statystyki

Liczba postów: 591243 • Liczba tematów: 7605 • Liczba użytkowników: 17428 • Ostatnio zarejestrowany użytkownik: bronex