• mChat
  • N-O-R-O-N48 min temu
    Nasi piłkarze podobno nie wyszli do kibiców, tylko od razu uciekli do szatni :P Super Express: ,,Szokujące zachowanie polskich piłkarzy po blamażu ze Słowacją. Kibice byli im wierni, a dostali potężny cios. Boli!" :lol:
  • semperadastra46 minut(y) temu
    Macie tu takie coś jeszcze na dobranoc :) : https://www.instagram.com/stories/broda_cza_swiat/2596069065550442748/?hl=pl
  • N-O-R-O-N43 minut(y) temu
    Na sportowefakty: ,,Nie ma sensu oglądać ani drugiego, ani trzeciego meczu. Koniec. Jeżdżę na mecze od 15 lat. Ciągle to samo. Polacy nic się nie stało. Nie ma tak, stało się". :(
  • Ogorek33 minut(y) temu
    W 2016 był wyjątek :)
  • MB8933 minut(y) temu
    @semperadastra Radek jak zawsze w punkt.
  • Ogorek30 minut(y) temu
    W ogóle to był jakiś rok anomalii, bo jeszcze Legia zagrała w fazie grupowej LM i jeszcze potem do LE weszła ;D
  • Tomasz_B29 minut(y) temu
    To se ne vrati :huh:
  • Ogorek28 minut(y) temu
    Żeby chociaż Legia do fazy grupowej LKE weszła to by było dobrze
  • N-O-R-O-N28 minut(y) temu
    Na TT ktoś przewidział jak to się potoczy xD https://mobile.twitter.com/Serunio_/status/1404326898939924481
  • Ogorek26 minut(y) temu
    @MaciejOlek Wszystkiego najlepszego :)
  • MaciejOlek23 minut(y) temu
    @Ogorek - przepraszam, ja to 6 lipca... :)
  • Ogorek23 minut(y) temu
    Bo KKS Kalisz gra dzisiaj o 14:30 w barażach o I ligę, przyda się ;D
  • MaciejOlek23 minut(y) temu
    Ale co mają baraże do urodzin. :lol: No to dobranoc Wam. ;)
  • Ogorek22 minut(y) temu
    @MaciejOlek Dobranoc :)
  • Jordi21 minut(y) temu
    Czy ja dobrze widzę, że oni puścili mecz Copy Ameryki od DRUGIEJ POŁOWY? :o
  • Ogorek20 minut(y) temu
    Tak, już to skomentowałem w wątku że to większa wpadka niż to co się wyrabiało na Eurosporcie :o
  • Tomasz_B20 minut(y) temu
    To nie wpadka tylko ich zamierzone działanie
  • J-Will14 minut(y) temu