• Tomasz_B59 min temu
    Olej maseczkę
  • FelciakPL57 min temu
    O! Krawczyk i Bregovic w VOX FM.
  • kamil250555 min temu
    @Tomasz_B aha... mandat za mnie zapłacisz, jakby co?
  • Tomasz_B54 min temu
    No jak dostaniesz to biorę na siebie
  • kamil250554 min temu
    @Tomasz_B tak, jasne....
  • Tomasz_B51 min temu
    I tak one są unieważnione
  • kamil250551 min temu
    @Tomasz_B nie kumam Ciebie... ale spoko xD
  • bucik1147 minut(y) temu
    Mamy 21 703 nowe i potwierdzone przypadki zakażenia, zmarło 245 osób zmarło
  • dida1231447 minut(y) temu
    @kamil2505 - ja ostatnio byłem z psem na promenadzie. Myślisz, że większość wiary o maseczce myślała?
  • Alek122446 minut(y) temu
    Szpaku wiosła w TVP komentuje, a już myślałem że nie będzie tego robił w Tokio
  • Tomasz_B45 minut(y) temu
    No że nawet jeśli ktoś dostaje to mu uniewaznia jakiś sąd czy inne coś, ale nawet jakby nie uniewaznili to i tak bym wziął na siebie
  • bucik1145 minut(y) temu
    Ostatniej doby z TOP10 Playera znalazły się takie pozycje jak Żywioły Saszy, Kuba Wojewódzki i Power Couple. Nadal utrzymuje się serial Mamy To, Warsaw Shore i Ślub Od Pierwszego Wejrzenia oraz Tajemnica Zawodowa. Z Dziesiątki wypadł film 365 dni Blanki Lipińskiej
  • pulkownik45 minut(y) temu
    Ale tanecznie w DDTVN, najpierw Klimentowie, teraz Jowita i Michał z The Greatest Dancer
  • bucik1144 minut(y) temu
    Fajnie byłoby zobaczyć w jury "Mam Talent" Janka Klimenta, ale raczej to jest nie możliwe z powodu Polsatowskiego "Tańca z Gwiazdami"
  • pulkownik43 minut(y) temu
    haha, Drzyzga o mało nie powiedziała "Tańca z Gwiazdami", ale się szybko zreflektowała :lol:
  • kamil250541 minut(y) temu
    Ja mam nadzieję, że od maja znów będzie można chodzić bez masek na zewnątrz.
  • Kamilo39 minut(y) temu
    :lol:
  • FelciakPL38 minut(y) temu
    Nagrywam teraz reklamy z I LOVE RADIO.
  • dida1231437 minut(y) temu
    @kamil2505 - ja to bym był za powrotem do obostrzeń regionalnych (w powiatach).
  • Jordi36 minut(y) temu
    Madzia wczoraj poznała Luizę z HP i się śmiały, że czarny charakter bo się na czarno ubrała :lol:
  • dida1231436 minut(y) temu
    Przynajmniej u siebie nie musiałem mieć na zewnątrz maseczki
  • Kamilo35 minut(y) temu
    Będzie opalenizna w łatki :lol:
  • FelciakPL18 minut(y) temu
    Urszula Dudziak w DDTVN o życiu na Zanzibarze.
  • Karol10 minut(y) temu
    Ja maseczki na ulicy absolutnie nie zakładam. To po prostu daremne.
  • Karol7 minut(y) temu
    Wczoraj wyszedłem z dzieckiem na 5,5-kilometrowy spacer przez miasto, ale lekkimi odludziami. Potem sąsiadka mnie zjebała, że pod blok wróciłem bez maski. Odpowiedziałem, żeby sama założyła maseczkę i wzięła 17kg dzieciaczka na ręce, w szczerym słońcu, gdy tylko ten się zmęczy 🙂

Zaloguj się  •  Zarejestruj się

Kto jest online

Jest 233 użytkowników online :: 28 zarejestrowanych, 7 ukrytych i 198 gości (wg danych z ostatnich 15 minut)
Najwięcej użytkowników (2198) było online 12 kwie 2020, 22:04

Zarejestrowani użytkownicy: Adam d, Aleksa080, Bing [Bot], brk, Curvy Model, donixxx, FelciakPL, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Hot Heart, Jantar, Janusz Nosacz, Jordi, k+b, Karinkabart, Karol, Kasacz, konradTV, Liam, Lupus28, MaciejOlek, Manieq, Osiula, Qgn, semperadastra, Telemann, Tomaldo Banjo, Tomasz_B
Legenda – kolory grup: Administratorzy, VIP Mods, VIP Experts, Konta oficjalne

Kto czatuje

Aktualnie czatuje 1 osoba. Bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 15 minut(y)
Karol

Urodziny

Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Statystyki

Liczba postów: 586031 • Liczba tematów: 7545 • Liczba użytkowników: 17374 • Ostatnio zarejestrowany użytkownik: michal111