• Dominik198919 minut(y) temu
    Ogladałem wszystkie edycje BB to raczej tak.
  • Kamil19988 minut(y) temu
    @Dominik19891 Lizzo ma fajny utwór jeden. To nic nie znaczy z tym BB.
  • Dominik198918 minut(y) temu
    Oczywiście Polskiej edycji sentyment z dzieciństwa. Jakbym był z twojego rocznika to pewnie bym nie miał sentymentu do tego programu ;)
  • Trzeciak7 minut(y) temu
    O k***a - u bukmacherów już jesteśmy na 37 pozycji. Będzie blamaż w Rotterdamie jak 10 lat temu z Tul? :lol:
  • Kamil19987 minut(y) temu
    No mój rocznik prawdziwy chociaż przykro mi z tego powodu.
  • Dominik198916 minut(y) temu
    Kamil a czemu pytasz o mój wiek ;)
  • Kamil19986 minut(y) temu
    @Trzeciak Hej. Ale piosenka fajna i ponoć notowania bliskie a tutaj brak awansu.
  • Dominik198916 minut(y) temu
    Chcesz sie na randke umówić ja wole dziewczyny ;)
  • DAWIDKI6 minut(y) temu
    @Trzeciak deja vu kandydata z JtM
  • Kamil19985 minut(y) temu
    @Dominik19891 Czyli jednak troll. :(
  • pulkownik5 minut(y) temu
    @Trzeciak hahahahahaahaha odwróć tabele Brzoza na czele xDDDDD
  • KG25 minut(y) temu
    @Trzeciak wiesz co to za program rozrywkowy przed finałem?
  • semperadastra5 minut(y) temu
    Moim zdaniem Eurowizja jest przereklamowana :)
  • Trzeciak4 minut(y) temu
    @semperadastra - show rozrywkowe oglądane przez ponad 180 mln na całym świecie, w wielu krajach pozycja rozrywkowa nr 1 roku, no rzeczywiście coś przereklamowanego. ;)
  • Dominik198914 minut(y) temu
    Ja jestem fanem Eurowizji wogóle mam sentyment do programów które oglądałem z dzieciństwa ;)
  • Trzeciak4 minut(y) temu
    @KG2 - pewnie coś o Eurowizji tradycyjnie.
  • KG23 minut(y) temu
    No tego się domyśliłem akurat xd Myślałem, że masz może jakieś zakulisowe info :)
  • Kamil19983 minut(y) temu
    @Dominik19891 Wirtualnie na randkę? Dziwny pomysł.
  • Tomasz_B2 minut(y) temu
    Randka zdalna :lol:
  • semperadastra2 minut(y) temu
    @Trzeciak Po prostu preferuję mniej popularną muzykę. Coś takiego, co można było posłuchać na Trójce (ofc w dawnych czasach, bo teraz niestety radio wręcz upadło), rock itd. Muzyka popowa czy taka jak na Eurowizji raczej mnie odpycha :P
  • KG22 minut(y) temu
    Ciekawie, kto jest tą "królową Czech", która poda punkty
  • Kamil19981 minutę temu
    A ja nie ogarniam tego systemu punktowania.
  • Dominik19891chwilę temu
    @Kamil1998 zajrzyj do wikipedii potem wyzywaj od troli ;)
  • Kamil1998chwilę temu
    @Dominik19891 Nie rozumiem, mi się pomerdał wątek.
  • Dominik19891chwilę temu
    Bo ciągle na mnie troll piszesz :lol:

Zaloguj się  •  Zarejestruj się

Kto jest online

Jest 460 użytkowników online :: 40 zarejestrowanych, 6 ukrytych i 414 gości (wg danych z ostatnich 15 minut)
Najwięcej użytkowników (2198) było online 12 kwie 2020, 22:04

Zarejestrowani użytkownicy: Alek1224, Arok, atomówka96, Bing [Bot], BW134PL, Christianus, Curvy Model, DAWIDKI, Dejmian, Dijon, Dominik19891, donixxx, dumar, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Hot Heart, IVAN, Jantar, k+b, Kacper, kacper3100, Karinkabart, Karol, Kasacz, KG2, KubaBing, kubatv10, Liam, MaciejOlek, Manieq, Mat.212347, Millady, mw95, Programowny, REM0XING, semperadastra, TheLuckySeven, Tomasz_B, Trzeciak, wiatriwoda
Legenda – kolory grup: Administratorzy, VIP Mods, VIP Experts, Konta oficjalne

Kto czatuje

Aktualnie czatuje 7 użytkowników. Bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 15 minut(y)
DAWIDKI, Dominik19891, KG2, Tomasz_B, Trzeciak, semperadastra, wiatriwoda

Urodziny

Wszystkiego najlepszego dla : Frontowiec (25), Osiula (25)

Statystyki

Liczba postów: 587764 • Liczba tematów: 7559 • Liczba użytkowników: 17394 • Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Zuza_66