mChat

  • Ogorek16 minut(y) temu
    Fajnie, że 75 tysięcy :D
  • Trzeciak16 minut(y) temu
    Następne pytanie już o milardową stawkę - 1 250 000 000 PLZ, a później 2 500 000 000 PLZ, 5 000 000 000 PLZ i nagrodę główną 10 000 000 000 PLZ. :D
  • Jordi15 minut(y) temu
    Za tydzień będzie dobry.
  • Jordi15 minut(y) temu
    A za dwa będzie MOCNO.
  • Trzeciak14 minut(y) temu
    A dziś w "Kulkach Show" losowanie 70 miliardów starych złotych. :D
  • Jordi14 minut(y) temu
    No i 13 też dobry będzie.
  • Ogorek13 minut(y) temu
    @Trzeciak Za mało zer w głównej nagrodzie ;)
  • Ogorek13 minut(y) temu
    Teraz OK :D
  • Trzeciak12 minut(y) temu
    Krzysztof Zanussi i Piotr Ikonowicz w "Sprawie dla reportera". :o
  • annawoj110412 minut(y) temu
    o 12 lat mlodszą żonkę ma
  • annawoj110412 minut(y) temu
    ale sam młodziej wygląda niz 36
  • Jordi11 minut(y) temu
    No taka ciamciaramcia facet.
  • Ogorek11 minut(y) temu
    Czyli żonka ma 24
  • Tomasz_B11 minut(y) temu
    Taka różnica :rolleyes:
  • Tomasz_B11 minut(y) temu
    Prawie to on jej ojcem by mógł być :rolleyes:
  • annawoj110410 minut(y) temu
    @Ogorek dobrze brawo ;)
  • Dominik198919 minut(y) temu
    Normalna różnica :)
  • Dominik198918 minut(y) temu
    Karol Strasburger prawie 40 lat młodszą ma ogier ;D
  • annawoj11048 minut(y) temu
    no ten wystrój to tragedia :lol:
  • Asjata7 minut(y) temu
    Ok - życzę wszystkim dobranoc :)
  • annawoj11047 minut(y) temu
    @Asjata dobranoc
  • annawoj11046 minut(y) temu
    ale fatalnie wygląda żurek
  • Jordi6 minut(y) temu
    Ale gęste :o
  • annawoj11046 minut(y) temu
    mąki dowalili :lol:
  • Dominik198916 minut(y) temu
    :)
  • Ogorek6 minut(y) temu
    #samogęste :P
  • Jordi6 minut(y) temu
    @annawoj1104 krochmal prawie zrobili xD
  • annawoj11046 minut(y) temu
    kisiel :lol: ale nie kot
  • Jordi5 minut(y) temu
    Właśnie. Kisiela od 2 epów nie było :(
  • bucik111 minutę temu
    Dzisiaj podczas emisji HP zniknęło logo Siódemki. Wiecie może czemu?
Legenda – kolory grup: Administratorzy, VIP Mods, VIP Experts, Konta oficjalne