mChat

• Jordi25 minut(y) temu
    @pulkownik Brzoza nam takie Ride zapewni, że na pierwszym zakręcie wypadniemy :lol:
  • Trzeciak25 minut(y) temu
    @pulkownik - bądźmy razem.... realistami. :joy:
  • Trzeciak24 minut(y) temu
    @Jordi - no wczoraj, ta czerwona Toyota, ta piosenka... 8)
  • Darilla24 minut(y) temu
    Nie znam się na eurowizji, ale chyba są też jakieś pobieżne tytuły. Jest może tytuł najbardziej cringowego występu? Tam faktycznie może i wygramy. :lol:
  • pulkownik24 minut(y) temu
    Tak btw to myślałem że ciąża trochę przystopuje Nowakowską a tu widać że kobieta się coraz bardziej rozpędza, niedługo nie będzie dnia bez Idy w tv/radiu.
  • pulkownik23 minut(y) temu
    @Darilla jest nagroda im. Barbary Dex dla najgorzej ubranego uczestnika, raz wygraliśmy, tzn. Piasek :P
  • Trzeciak23 minut(y) temu
    @Darilla - jest antynagroda im. Barbary Dex. Ją zdobył właśnie trener naszego tegorocznego reprezentanta z 1 edycji "TVoP" - równe 20 lat temu. :upside_down:
  • Trzeciak23 minut(y) temu
    @pulkownik - wkrótce to i w gazetach Polski Press może i ją ujrzymy. :P
  • pulkownik22 minut(y) temu
    @Trzeciak czekam aż wkroczy na pocztę i będą "Przepisy Idy Nowakowskiej" zamiast wszędobylskiej siostry Anastazji :P
  • Darilla22 minut(y) temu
    Biedny synek Idy, więcej matki nie będzie w domu niż będzie. :D
  • pulkownik20 minut(y) temu
    https://www.pudelek.pl/polscy-tancerze-bojkotuja-you-can-dance-w-tvp-stacja-dyskryminuje-mniejszosci-i-jest-uzalezniona-od-wladzy-6628583994571648a OJEJ, OJOJOJ, CO ZA NIESPODZIANKA
  • Darilla17 minut(y) temu
    ,,Podkreśla się również potrzebę zatrudnienia profesjonalnych pedagogów tańca i choreografów oraz zapewnienie uczestnikom wynagrodzenia za udział i opieki lekarskiej'' Przecież jest Agustin ;)
  • Darilla16 minut(y) temu
    pedagog <3
  • pulkownik16 minut(y) temu
    @Darilla w żadnym talent-show uczestnik nie dostaje raczej wynagrodzenia.
  • Trzeciak16 minut(y) temu