mChat

  • annawoj110430 minut(y) temu
    a Bibi z nimi jest w tym Zakopcu?
  • Jordi30 minut(y) temu
    Jak Bibi z Olką jak wracały z zadania, to Olka słowa do niej nie powiedziała xD
  • Jordi29 minut(y) temu
    @annawoj1104 nie ma.
  • Jordi29 minut(y) temu
    Dawida nie ma, Krzyśka pierwszego, Krystiana, Szymona, Bibi, Patrycji, Ewki. Chyba tyle.
  • annawoj110428 minut(y) temu
    @Jordi ok dzięki
  • Jordi28 minut(y) temu
    Bibi "przecież tu zdarza się, że ktoś się zna, no ale takich jaj jak Olka to nikt nie wyczyniał".
  • annawoj110427 minut(y) temu
    Krzysiek pierwszy nawet nie kojarzę już kto to :lol:
  • Jordi27 minut(y) temu
    @annawoj1104 ten co tęsknił za narzeczoną.
  • Asjata27 minut(y) temu
    @annawoj1104 Reklama Head&Shoulders, która płakała za byłą i wkurzył tym Kornelię xD
  • annawoj110427 minut(y) temu
    @Jordi a no ktoś był taki :lol:
  • Jordi27 minut(y) temu
    Bibucha że musi powstrzymywać nerwy, bo po niej szybko widać wkurzenie.
  • Tomaldo Banjo26 minut(y) temu
    Bingham z Dingiem już grają decidera
  • Jordi26 minut(y) temu
    A jest wściekła totalnie na Olkę i najchętniej nie odzywaŁaby się do niej wcale.
  • Dominik1989125 minut(y) temu
    Z kimi Jordi pisze :)
  • Ogorek23 minut(y) temu
    @Tomaldo Banjo Dzięki Eurosport, że mogę to oglądać w TV :angry:
  • Tomaldo Banjo22 minut(y) temu
    @Ogorek Dobrze mieć ES Player :)
  • Ogorek21 minut(y) temu
    No wiem, że oni tak robią, żeby zmusić ludzi do płacenia za to dodatkowo
  • Ogorek19 minut(y) temu
    Nawet jeśli nie mogą przenieść oryginalnego ES1 na ES2, to mecz mogli puścić na ES2 zamiast powtórek :rolleyes:
  • Tomaldo Banjo15 minut(y) temu
    Wygląda na to, że jednak Bingham
  • Asjata13 minut(y) temu
    Życzę wszystkim dobranoc :)
  • Tomaldo Banjo11 minut(y) temu
    Bingham Q
  • Dominik1989110 minut(y) temu
    Dobranoc
  • Tomaldo Banjo10 minut(y) temu
    szkoda Dinga, zawodnik któremu lata temu wróżono kupę sukcesów
  • Ogorek9 minut(y) temu
    W ogóle pogrom Chinczyków, tylko Bingtao przeszedł 1 rundę na 5 Chińczyków
  • Tomasz_B9 minut(y) temu
    No pamiętam to
  • Jordi8 minut(y) temu
    Ale widać dobitnie że Michał też niespecjalnie zgrywa się z grupą. Olka tylko go widzi to już zabiera i lizulizu :o
  • Tomaldo Banjo8 minut(y) temu
    Miał być juz dawno Mistrzem Świata Ding
  • Jordi7 minut(y) temu
    O debilizm Marcina i Sajmona teraz.
  • Tomaldo Banjo6 minut(y) temu
    Gdyby nie wpadka Maguire to czołowa 16 rozstrzygnęła by tytuł miedzy sobą
  • Dominik198911 minutę temu
    Co za lizu lizu :o
Legenda – kolory grup: Administratorzy, VIP Mods, VIP Experts, Konta oficjalne