mChat

  • Dominik1989147 minut(y) temu
    A za co go nienawidzisz mi tam on nie przeszkadza. Bo i tak go nie oglądam.
  • Tomasz_B47 minut(y) temu
    Nie lubić, ale mieć w avatarze :rolleyes:
  • Dominik1989146 minut(y) temu
    @Tomasz_B bo się go wstydzi po występach i dlatego tak pisze.
  • Darilla45 minut(y) temu
    @Dominik19891 po prostu jednych da się lubić drugich nie :D
  • Dominik1989145 minut(y) temu
    Ale go masz na avatarze ^-^
  • MaciejOlek45 minut(y) temu
    Dzień dobry. Wcześnie rano i już tyle się dzieje....
  • Dominik1989145 minut(y) temu
    Pułkownik to widać, że ma dla sydery bo twarz zasłonięta u niego ;)
  • Darilla43 minut(y) temu
    @Dominik19891 naprawdę będziemy dyskutować o tym kto kogo ma na avatarze i dlaczego? :lol:
  • Dominik1989142 minut(y) temu
    Nie, ale ja tu nie widze antypati ma avatarze. Wstydzisz sie za idola ^-^
  • Dominik1989141 minut(y) temu
    @Darilla Darilla zobaczymy czy po Euro zmienisz avka czy zostawisz ^-^
  • pulkownik32 minut(y) temu
    Kamila Kamińska w DDTVN mówi o Hekiert i TTBZ XD
  • Hot Heart31 minut(y) temu
    @pulkownik może jeśli TTBZ wróci dopiero na wiosnę, to Kamila wystąpi :D
  • Dominik1989128 minut(y) temu
    A ja sobie gram w Comics Bob sympatyczna gierka ^-^
  • kamil250527 minut(y) temu
    @pulkownik o TTBZ - Boże! Szybko zmieniam kanał. Taka "ciekawa" rozmowa na temat mojego "ulubionego" programu nie może mnie ominąć. :lol:
  • adijos98d26 minut(y) temu
    Teraz na kanałach "PnŚ" - Roxie i Oliwia
  • Dominik1989125 minut(y) temu
    To te koleżanki 🤔
  • kamil250525 minut(y) temu
    @adijos98d i jeszcze Roxie.... i co tu oglądać? Aż nie mogę się zdecydować. :lol:
  • adijos98d25 minut(y) temu
    Kanapach* 😂
  • Dominik1989124 minut(y) temu
    Włacz Rexa na Stopklatce :)
  • adijos98d24 minut(y) temu
    @kamil2505 ja zawsze oglądam "PnŚ" bo "DDTVN" nie lubię xd
  • Dominik1989122 minut(y) temu
    Kto by nie kochał tego wszystko żernego psa ^-^
  • adijos98d20 minut(y) temu
    Iza wygląda obłędnie w tej sukience ♥️ Świetnie tworzy duet z Kammelem ;)
  • Dominik1989119 minut(y) temu
    @adijos98d ze wzgledu na Krzan bo nie rozumiem co w tym programie może się podobać ^-^
  • Dominik1989119 minut(y) temu
    Pewnie jak była poprzedniczka to nie oglądałeś.
  • pulkownik19 minut(y) temu
    @kamil2505 Stary, ale ty masz ból dupy. Jak masz problem z tym co tutaj piszemy, oglądamy, to się wyloguj, idź na spacer, poczytaj książkę albo se włącz wybitnie ambitny Ślub od pierwszego wejrzenia :lol: Dwa, trzy tego typu przytyki były może i zabawne, ale robisz się coraz bardziej żałosny, szkoda, bo wydawałeś się być spoko gościem a stajesz się gorszy niż wrzód na dupie ;)
  • Tomasz_B18 minut(y) temu
    @pulkownik +1000
  • kamil250513 minut(y) temu
    @pulkownik :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • kamil250510 minut(y) temu
    @pulkownik już obejrzałem wszystko ze "Ślubu". Teraz zabieram się za inne "ambitne" programy - "Dzień dobry TVN" to właśnie taki wspaniały program. Mega "ambitny". Taki typowy dla kogoś kto nie ma nic ciekawego do roboty. A ile tam ciekawych rzeczy można się dowiedzieć... Może będzie relacja z poranka Edyty Herbuś albo innej "gwiazdy", np. z TTBZ. Ostatnia relacja wywarła na mnie ogromne wrażenie. :lol:
  • Darilla5 minut(y) temu
    @kamil2505 po to masz pilota i funkcje przełączania kanałów żebyś sobie oglądał to co chcesz, ja na przykład nie oglądam uwielbianego tutaj HP, ale szanuje to, że inni chcą i lubią oglądać, więc po prostu szanuje to i nie robię żadnych przytyków do innych, bo oglądają coś czego nie lubię, polecam każdemu
  • kamil25053 minut(y) temu
    @Darilla ale czy gdzieś widzisz przytyki? :) ;)
Legenda – kolory grup: Administratorzy, VIP Mods, VIP Experts, Konta oficjalne