Znaleziono 483 wyniki

autor: mad85
02 sty 2008, 23:55
Forum: Archiwum
Temat: Problem z internetem, czyżby jakieś trojany?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 8312

Problem z internetem, czyżby jakieś trojany?

No tak. Ale to pokazuje, że spora cześć programów wymienia informacje co automatycznie może wpłynąć na wydajność kompa jak i łącza internetowego. Na zdjęciu jest tego ponad 30 na oko więc to pokazuje zbyt duża aktywność. Polecam sprawdzenie HijackThis 1.99.1 albo nowszym i wstawieniem loga wtedy zob...
autor: mad85
02 sty 2008, 13:53
Forum: Archiwum
Temat: Problem z internetem, czyżby jakieś trojany?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 8312

Problem z internetem, czyżby jakieś trojany?

Zdecydowanie masz za dużo połączeń. I to jest na pewno przyczyna tego mulenia. Po skanuj kompa czym sie da na początek.
autor: mad85
29 gru 2007, 14:08
Forum: Archiwum
Temat: Problem z internetem, czyżby jakieś trojany?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 8312

Problem z internetem, czyżby jakieś trojany?

Jak sprawdzałeś netstatem miałeś włączane jakieś programy korzystające z internetu? Wyłącz aplikacje typu gg, antywirus itd wszystkie które korzystają z internetu i wtedy zobacz ilość połączeń.
autor: mad85
19 lut 2007, 12:28
Forum: Internet
Temat: Polska Policja Bierze Się za Piractwo w Internecie!!!
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 50534

Polska Policja Bierze Się za Piractwo w Internecie!!!

Media trochę rozdmuchały akcje w innym stopniu. Bo jest ona prowadzona ale nastawiona na osoby rozpowszechniające dane. Niejednokrotnie jadąc samochodem z kumplem były kontrole drogowe, sprawdzali radio szukali cały samochód a MP3 sobie wygodnie na widoku leżały. Dopóki będzie skąd ściągać to ludzie...
autor: mad85
18 lut 2007, 22:22
Forum: Internet
Temat: Polska Policja Bierze Się za Piractwo w Internecie!!!
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 50534

Polska Policja Bierze Się za Piractwo w Internecie!!!

Mo już kiedyś kompa zabrali! Leże rano na łóżku i dzwoni dzwonek w drzwiach! Otwieram drzwi a tam papa Smerf z nakazem! Ja do nich trudno panowie macie mnie!Weszli przeszukali kompa, znaleźli ok. 200 płyt z filmami i mp3! Spakowali wszytko, napisali protokół i dowidzenia! Za kilka tyg. przyszło wez...
autor: mad85
01 lut 2007, 1:48
Forum: Internet
Temat: Polska Policja Bierze Się za Piractwo w Internecie!!!
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 50534

Polska Policja Bierze Się za Piractwo w Internecie!!!

Znalazłem dość ciekawy link http://www.partiapiratow.org.pl/index.php . Jest tam kilka dość ciekawych pomysłów i inne spojrzenie na ten temat. Co myślicie na ten temat.
A tutaj mamy wywiad z jednym z założycieli Błażejem Kaczorowskim http://gry.onet.pl/1377831,1388411,artykul.html
autor: mad85
13 sty 2007, 13:00
Forum: Archiwum
Temat: Neostrada TP
Odpowiedzi: 192
Odsłony: 96327

Neostrada TP

Wiecie. Nie ma nic oficjalnego nie ma co się napalać. A co do infolinii to cuda i dziwy na niej się dzieją.
autor: mad85
13 sty 2007, 1:53
Forum: Archiwum
Temat: Neostrada TP
Odpowiedzi: 192
Odsłony: 96327

Neostrada TP

Ale to nie było, żadne oficjalne info TP o przyspieszeniu Neostrady. Tak naprawdę można to potraktować jak plotkę w stylu HBO w CP. A co do rezygnacji to nie wiem czy na pewno można było to zrobić bo o ile pamiętam to można było zrezygnować z telefonu stacjonarnego.
autor: mad85
07 lis 2006, 1:03
Forum: Archiwum platform N oraz Cyfra+
Temat: Nowości platformy cyfrowej "n"
Odpowiedzi: 339
Odsłony: 358349

Nowości platformy cyfrowej "n"

Sam Sojka mówił, ze na Platformie N nie będzie kanału premium i że nie są zainteresowani tego typu kanałami. Choć te ostatnie słowa można traktować z przymrużeniem oka bo nie maja możliwości dodania takiego kanału.
autor: mad85
17 paź 2006, 16:51
Forum: Kosz
Temat: Porównanie oferty N z C+
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 22941

Porównanie oferty N z C+

I co z tego, ze sie pojawi skoro umowy sa pdopsiane na kilka lat do przodu. I co takie kanał bedzie w takim razie emitował?
autor: mad85
16 paź 2006, 21:09
Forum: Kosz
Temat: Kanały Platformy ITI?
Odpowiedzi: 191
Odsłony: 69383

Kanały Platformy ITI?

O długosci umowy mowił Adran na Forum SatKuriera i jest on napewno wierygodniejszym zrodłem od ciebie.
autor: mad85
14 paź 2006, 22:00
Forum: Archiwum
Temat: nSport w kablowkach
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 101435

nSport w kablowkach

Mam identyczne zdanie na ten teamat jak ty. Obu nie widziałem na oczy ale oferta ich mnie nie powala na kolana.
autor: mad85
14 paź 2006, 20:10
Forum: Archiwum
Temat: nSport w kablowkach
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 101435

nSport w kablowkach

Ale ja nie pisałemnie o liczbie widzów a zasiegu. N moze miec kazdy a SportKlub juz nie.
autor: mad85
14 paź 2006, 15:19
Forum: Archiwum
Temat: nSport w kablowkach
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 101435

nSport w kablowkach

W tym roku mieli do wykupienia NBA, La Lige które pozostały przy C+. tutaj nie ma co sie dziwić, ze sie nie udało. Ale wykypienie Bundlesligi było bardzo łatwym krokirm. Kto im sprzatnał Bundelsige jakas prowincyjna stacja wchodzaca na polski rynek która ma bardzo mały zasieg w naszym kraju. Czy fak...
autor: mad85
14 paź 2006, 12:18
Forum: Archiwum
Temat: nSport w kablowkach
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 101435

nSport w kablowkach

PP to chciałbym zobaczyc. Ciekawe czy bedzie robiony w HD? A co do relacji Z OE to nie porównuj tego do magazynu na TV tylko do magazynu na C+ odpowiedz który jest lepszy sama sie nasówa. Druga sprawa ramówka programu w N wiecej od transmisji na rzywo bedzie jakis magazynów około sportowych. Porównu...

Wyszukiwanie zaawansowane