Znaleziono 48 wyników

autor: frank44
16 paź 2019, 18:01
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

a tam... 2 weszły, to było o 1 za dużo a przyroda lubi równowagę więc coś czuję, że to było zaplanowane wcześniej (produkcja z Kaśką) byleby nie było oficjalnie, że sama Kaśka chce wyjść.
autor: frank44
10 paź 2019, 23:35
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

co on tam z Sarą gaworzy? Jak go słyszę to uszy mi więdną to prośba o streszczenie xD
autor: frank44
10 paź 2019, 1:01
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

tinsel pisze:
10 paź 2019, 0:59
Przynajmniej reszta się fajnie bawi i będzie materiał na jutro do odcinka :) Łukasz jak małe dziecko :rolleyes: Kamil oczywiście dolewa oliwy do ognia.
Co dolał? Jakoś nie zauważyłem?
autor: frank44
10 paź 2019, 0:45
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

:lol: :lol: :lol: nie da się patrzeć na to jak zachowuje sie Łukasz.... zero inteligencji, zero dystansu, zero charakteru.... I to koleś który NAJGŁOŚNIEJ o charakterze, "jajach" itp krzyczał! To jest największa porażka tej edycji
autor: frank44
09 paź 2019, 13:57
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

haha Mati mówi że dziś musi być obowiązkowa "3" bo już nie daje rady xD
autor: frank44
06 paź 2019, 21:09
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

lepiej dostać 9 głosów za konkretne dymy niż 7 za bylejakość :)
autor: frank44
06 paź 2019, 20:54
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

no ok z dwójki Łukasz, Kamil - Łukasz nie ma szans na zostanie ale z drugiej strony Kamil może jeszcze sporo do pieca dołożyć xD
autor: frank44
06 paź 2019, 20:36
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

arekon pisze:
06 paź 2019, 20:32
Ja przestaje jesli Kamil zostaje.
rozumiem TV już wyłączony? :)
autor: frank44
06 paź 2019, 0:36
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

Wow nawet Wasyl już to stwierdził, że może być podesłany przez produkcje xD
autor: frank44
06 paź 2019, 0:34
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

Kamil spoko gość. Ma wywalone i robi z wszystkich za wariatów 😂. Tam zebrali ludzi z różnymi kompleksami, i przypadłościami. Tak jak patrzę każdy ma poważne zaburzenia i zebrali to wszystko do domu 😂 Też byłem za nim ale jak widzę, że jeszcze kilka dni temu była wojna o jedzenie a teraz taki produk...
autor: frank44
06 paź 2019, 0:26
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

Mam takie małe przemyślenia ogólne na temat kilku mieszkańców. Przeważnie jak ktoś zapewnia (zwłaszcza wielokrotnie) o jakichś swoich cechach, to najczęściej jest dokładnie odwrotnie. Przykład Łukasza: "jestem naprawdę szczerą osobą" i "nie pokazuję emocji", a później płacze przy innych i po kątach...
autor: frank44
06 paź 2019, 0:18
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

Ja się zastanawiam czy on czasem jakimś "agentem BB" nie jest i jak wyleci to prawda wyjdzie na jaw :) On naprawdę jest zbyt niestandardowy niż można byłoby się spodziewać.
autor: frank44
06 paź 2019, 0:10
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

niby prawie pełne wylał, i teraz się tłumaczy "bo chciałem wylać" no kurde jak go lubie za te jego dziwne akcje tak teraz nie rozumiem... ;/
autor: frank44
05 paź 2019, 20:57
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

haha mistrzowska końcówka jak mówili o Kamilu a ten tam w tle skakał jak dziki xD
autor: frank44
05 paź 2019, 18:36
Forum: Reality show
Temat: [TVN7] Big Brother
Odpowiedzi: 54245
Odsłony: 2628783

[TVN/TVN7] Big Brother

Wiktor, Dawid, Sarah, Kleszcz wspominki starej gwardii piłkarskiej Zidane, Abel Xavier, Jap Stam itp szacun dla nich 8)

Wyszukiwanie zaawansowane