Znaleziono 22 wyniki

autor: tommyboy
27 sty 2008, 0:15
Forum: Archiwum
Temat: Teleport ?
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1144

Teleport ?

Co sądzicie o teleportacjach ? Myślicie, że to możliwe ? Kiedy może wejść do "użytku dnia codziennego"?
Chcielibyście z czegoś takiego skorzystać ?
Jeśli wiesz gdzie chciałbyś się teleportować i dlaczego....napisz to i wygraj !
tylko na www.teleportujsie.pl
autor: tommyboy
22 gru 2007, 22:57
Forum: Zlikwidowane kanały telewizyjne
Temat: Hyper+ (HD)
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 55300

Hyper+ (HD)

Hehehe no proste ! Tsubasa to podstawa ! Bardzo fajny jest a weź sobie obejrzyj jeszcze Ruby Gloom ;-)
Taki krejzolski w nieco innych klimatach serialik .
autor: tommyboy
22 gru 2007, 22:54
Forum: Archiwum
Temat: Graliście w Crysis ?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 5247

Graliście w Crysis ?

W pełni się z Tobą zgodzę ! Tak się fajnie oglądało że można by siedzieć z gębą wklejoną w tv dwa razy dłużej !
Super przedstawiają tam gry no i ich gusty pokrywają się z moimi (i myślę że z większością graczy również)
więc to dodatkowy atut Hypera !
autor: tommyboy
15 gru 2007, 20:19
Forum: Animacje
Temat: Kreskówki
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 245442

Kreskówki

A może ogląda ktoś na Zig Zapie serial o nazwie Kod Lyoko ?
Trochę zakręcony ale naprawdę fajny i ciekawie się go ogląda
http://www.zigzap.tv/cgi-bin/zig/index/full/19499
autor: tommyboy
15 gru 2007, 20:15
Forum: Komputery i nowe technologie
Temat: Ulubiona gra
Odpowiedzi: 74
Odsłony: 289117

Ulubiona gra

Witu jak wolisz Xboxa niż PCta to może zainteresuje cię
Mass Effect ;-)
http://www.hyper.pl/news?11955958231059
autor: tommyboy
15 gru 2007, 20:11
Forum: Zlikwidowane kanały telewizyjne
Temat: Hyper+ (HD)
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 55300

Hyper+ (HD)

No anime jest spoko. Też czasem obejrzę....
BTW fajne mają na stronce tapety z anime m.in z tych co
puszczają na antenie... polecam zajrzeć na
www.hyper.pl
autor: tommyboy
15 gru 2007, 20:02
Forum: Archiwum
Temat: Graliście w Crysis ?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 5247

Graliście w Crysis ?

Sylwia to szkoda że przegapił, niech zlooka kiedy będzie powtórka !
Bo by się jeszcze bardziej podjarał tą grą po obejrzeniu tego programu. (jak ja)
Strasznie fajnie przedstawili grę - zawsze to lepsze niż suche czytanie w necie jakiś recenzji
A gierka naprawdę musi być super...Już chce 24 grudnia ;-)
autor: tommyboy
09 gru 2007, 12:30
Forum: Animacje
Temat: Bleach = animowanka (!!)
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 7642

Bleach = animowanka (!!)

Znacie już tą informację ? Japoński kultowy komiks będzie
kreskówka (serialem) telewizyjnym !
W sumie fajnie bo będzie można co nie co sobie obejrzeć
ale z 2giej strony....to już nie będzie komiks :-(
Info zaczerpnięte stąd
http://www.hyper.pl/news?1189443656993
autor: tommyboy
09 gru 2007, 12:26
Forum: Komputery i nowe technologie
Temat: Ulubiona gra
Odpowiedzi: 74
Odsłony: 289117

Ulubiona gra

Dobra cwaniaki a pocinaliście już w NFS PS ??
Zapodaje małe info nt tej gry zaczerpniete z hypera
http://www.hyper.pl/news?11955965931062
autor: tommyboy
18 lis 2007, 14:50
Forum: Animacje
Temat: Kreskówki
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 245442

Kreskówki

Zapodam jeszcze jednego linka bo straszną fazę złapałem na tą kreske :
zaj**** klimat fajne podkłady muzyczne no i postacie !! to ' zakręceni gliniarze '
http://pl.youtube.com/watch?v=SMC3uCJ0uQQ
autor: tommyboy
18 lis 2007, 14:48
Forum: Seriale zagraniczne
Temat: Degrassi
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3929

Degrassi

Spoko na Zig Zapie możesz trafić zawsze powtórki ;-)
sprawdź rozkład jazdy na stronce http://www.zigzap.tv/ i nie straszne już zapominanie ;-)
autor: tommyboy
18 lis 2007, 14:46
Forum: Archiwum
Temat: Graliście w Crysis ?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 5247

Graliście w Crysis ?

Grał ktoś może już ?
Jakieś doświadczenia? Recenzje na gorąco ? ;-)
http://www.hyper.pl/news?11950488761053
autor: tommyboy
02 lis 2007, 20:48
Forum: Zlikwidowane kanały telewizyjne
Temat: Hyper+ (HD)
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 55300

Hyper+ (HD)

Ogląda ktoś ten program ?
Leci po 21 na kanale Zig Zap.
Jest przeznaczony dla szerokopojętych cybermaniaków....
Mi się podoba ;-)
www.hyper.pl
autor: tommyboy
02 lis 2007, 20:46
Forum: Komputery i nowe technologie
Temat: Ulubiona gra
Odpowiedzi: 74
Odsłony: 289117

Ulubiona gra

Jaka jest wasza ulubiona gra ?
Wypowiadać się, ale już ! ;-)
Dla mnie jedną z fajniejszych była Juiced.
Teraz już tylko czekam na 2gą odsłonę
http://www.hyper.pl/news?11921924751031
autor: tommyboy
02 lis 2007, 20:42
Forum: Seriale zagraniczne
Temat: Degrassi
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3929

Degrassi

Lubicie ten serial ?
http://pl.youtube.com/watch?v=e0TG5aGtyyw
Stworzyłem temat dla fanów więc zachęcam do wypowiadania się ;-)

Wyszukiwanie zaawansowane