Znaleziono 7 wyników

autor: Fireman
14 cze 2008, 21:51
Forum: Archiwum programów
Temat: [TV4] Nowa Generacja
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 36419

[TV4] Nowa Generacja

No nieee Blade na 7dmym miejscu ? ja daje im conajmniej 3 xD
autor: Fireman
11 cze 2008, 23:29
Forum: Archiwum programów
Temat: [TV4] Nowa Generacja
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 36419

[TV4] Nowa Generacja

Ice dokladnie !
Mnie bardzo podoba się studio, scena jak i loty kamer
ja na to zwrocilem uwage w pierwszej kolejnosci. Pracowalem kiedys 2 lata w studio i tu ktos na prawde odwalil kawal swietnej roboty : )
autor: Fireman
10 cze 2008, 9:47
Forum: Główne anteny Polsatu
Temat: TV4 (HD)
Odpowiedzi: 2354
Odsłony: 1026716

TV4 (HD)

Obejrzyjcie sobie "Nowa Generacja" , to nowy program muzyczny , na prawdę warto jak ktoś lubi ogladac występy zespolow :)
autor: Fireman
10 cze 2008, 9:46
Forum: Archiwum programów
Temat: [TV4] Nowa Generacja
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 36419

[TV4] Nowa Generacja

Ja po pierwszych odcinkach jestem pozytywnie nastawiony :) studio profesjonalnie wystrojone , program ma dynamike no i glos telewidzow tez sie bedzie liczyl. Dobra robota ze strony tv4.
autor: Fireman
19 paź 2007, 13:14
Forum: Główne anteny Polsatu
Temat: TV4 (HD)
Odpowiedzi: 2354
Odsłony: 1026716

TV4 (HD)

FanTv to obejrzyj jeszcze Regine. Spoko serial psychologiczno kryminalny. Da sie zjesc :D
autor: Fireman
19 paź 2007, 13:07
Forum: Archiwum
Temat: Jesienna ofensywa seriali !!
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 12939

Jesienna ofensywa seriali !!

Ja z nowych ogladalem tez ostatnio Regine, w porzo serial. Nikt nigdy czegos takiego nie robil w polskim tv jesli chodzi o seriale - przynajmniej odnosze takie wrazenie, serial jest pomieszaniem gatunku kryminalny, psychologiczny. Ogolnie trzyma w napieciu i jest troche jakby mroczny :D polecam
autor: Fireman
19 paź 2007, 13:06
Forum: Archiwum programów
Temat: Big Brother dawniej i dziś w Polsce i zagranicą
Odpowiedzi: 526
Odsłony: 144517

Big Brother 4.1

Jest wiele negatywnych komentarzy jednak ja dostrzegam pewne pozytywy , na przyklad: -w porownaniu z innymi edycjami nie zmienilo sie to ze caly czas co sie dzieje -dom wyglada prawie tam samo jak poprzednio, trzyma klimat -sa ladne dziewczyny na przyklad Jola Rutowicz :D Wiec szczerze mowiac nie uw...

Wyszukiwanie zaawansowane