Znaleziono 13 wyników

autor: Macks
21 sty 2011, 11:14
Forum: Archiwum
Temat: Cyfrowy Polsat - lista kanałów
Odpowiedzi: 345
Odsłony: 556608

Cyfrowy Polsat - lista kanałów

15,00 Mini HD (Stary Mini Max + Polsat HD).
autor: Macks
10 paź 2010, 15:01
Forum: Archiwum platform N oraz Cyfra+
Temat: Jakie kanały byście chcieli mieć w C+
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 171839

Jakie kanały byście chcieli mieć w C+

Nickelodeon
Boomerang
SportKluby
NSPORT
Wojna i Pokój
I przesunąc Disney Channel do Kompaktu.
autor: Macks
25 wrz 2010, 13:31
Forum: Archiwum
Temat: Poczta w Nokii 5530?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 7516

Poczta w Nokii 5530?

no ale jak korzystasz w domu z routera i masz wszystko skonfigurowane no to nie placisz, a tak jak korzystasz z wap to dajesz kase.
autor: Macks
25 wrz 2010, 13:30
Forum: Archiwum
Temat: Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 1095482

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Na pilocie od dekodera jest przycisk TEXT, potem wyswietla sie teletext OSD i wybierz POL a jak angielski kanal to ENG itp. Witam, Mam SAMSUNGA H370G, kupiony przedwczoraj i telewizor plazma 43 PANASONIC, gdy wlaczam tv mam odbior z naziemniej, a chce zeby odrazu bylo zlacze HDMI bo mnie wkurza juz ...
autor: Macks
04 wrz 2010, 12:10
Forum: Archiwum
Temat: Poczta w Nokii 5530?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 7516

Poczta w Nokii 5530?

mam 5530, na ekranie głownym wyswietla sie poczta. a ty masz na pewno 5530? orange w ofercie ma 5230
autor: Macks
03 cze 2010, 19:19
Forum: Animacje
Temat: Kreskówki
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 246891

Kreskówki

harcerz lazlo
autor: Macks
22 maja 2010, 14:56
Forum: Archiwum
Temat: Telefony komórkowe
Odpowiedzi: 116
Odsłony: 238370

Telefony komórkowe

ja mam 5530xm, dobry fon przedtem mialem 6700c, yari, k800i. i inne 23 telefony (serio!)
autor: Macks
15 maja 2010, 18:15
Forum: Archiwum
Temat: Jak doładowujecie konta telefonów?
Odpowiedzi: 82
Odsłony: 52796

Jak doładowujecie konta telefonów?

latam do sklepu - a co ;D
autor: Macks
27 kwie 2010, 16:26
Forum: Pay TV
Temat: Czy inne platformy planują telewizję na kartę?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 56372

Czy inne platformy planują telewizję na kartę?

Z tego co mi wiadomo to stanowczo NIE!
autor: Macks
01 kwie 2010, 9:47
Forum: Sport
Temat: Liga Mistrzów
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 54002

Liga Mistrzów

Ja się wczoraj zdziwiłem wynikiem 2:2 w meczu The Gunners - Barca. Oczywiście byłem za Arsenalem :)
autor: Macks
25 mar 2010, 16:21
Forum: Sport
Temat: Uprawiane przez was sporty!
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 222595

Uprawiane przez was sporty!

a ja na wf nie chodze xd
autor: Macks
22 kwie 2009, 19:07
Forum: Sport
Temat: Uprawiane przez was sporty!
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 222595

Uprawiane przez was sporty!

ehh, Gała, siatka i kosz :)
autor: Macks
22 kwie 2009, 19:05
Forum: Animacje
Temat: Zapomniane kreskówki
Odpowiedzi: 365
Odsłony: 414701

Zapomniane kreskówki

ehh, stare dobre Pokemony (klasyczne serie)...

Wyszukiwanie zaawansowane