Znaleziono 11 wyników

autor: neuro
04 cze 2010, 17:35
Forum: Archiwum
Temat: Jakie programy są w waszej kablówce ?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 42152

Jakie programy są w waszej kablówce ?

analog czy cyforwa?
autor: neuro
04 maja 2010, 17:58
Forum: Pay TV
Temat: UPC
Odpowiedzi: 430
Odsłony: 435724

UPC

podobno upc to najlepsza kablowka w Polsce:)
autor: neuro
23 kwie 2010, 18:26
Forum: Archiwum
Temat: Która kablówka jest według was najlepsza?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 28765

Która kablówka jest według was najlepsza?

no nie wiem czy w tv multimedia jest lepsza do upc..
autor: neuro
23 kwie 2010, 15:39
Forum: Archiwum
Temat: Która kablówka jest według was najlepsza?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 28765

Która kablówka jest według was najlepsza?

mhm..trudne pytanie ale chyba UPC teraz jestem w Multimedii i ma skromniejsza oferte ale nie mam porownania cenowego .
autor: neuro
17 kwie 2010, 11:37
Forum: Pay TV
Temat: Multimedia
Odpowiedzi: 128
Odsłony: 290515

Multimedia

vh1 tak.mogliby jeszcze pomyslec nad dodaniem do oferty rebel tv i kanolow filmowych jak np wojna i pokoj .
autor: neuro
12 kwie 2010, 10:09
Forum: Zlikwidowane kanały telewizyjne
Temat: Czwórka (telewizja Polskiego Radia)
Odpowiedzi: 81
Odsłony: 127316

Czwórka (telewizja Polskiego Radia)

kanal pewnie bedzie dosteony narazie tylko na platformach cyfrowych.
autor: neuro
10 kwie 2010, 15:15
Forum: Rynek telewizyjny w Polsce
Temat: Żałoba w polskiej TV
Odpowiedzi: 817
Odsłony: 436485

Żałoba w polskiej TV

jak z kanalami sportowymi np canal + sport i 2?
autor: neuro
09 kwie 2010, 9:59
Forum: Pozostałe stacje telewizyjne w Polsce
Temat: 4fun Gold
Odpowiedzi: 170
Odsłony: 108856

4Fun Hits

do oferty multimedi mogliby dodac ten kanal.
autor: neuro
08 kwie 2010, 12:48
Forum: Pay TV
Temat: Multimedia
Odpowiedzi: 128
Odsłony: 290515

Multimedia

na tv nie narzekam.mi osobiscie brakuje tylko eursportu 2.
autor: neuro
30 mar 2010, 13:56
Forum: Pay TV
Temat: Multimedia
Odpowiedzi: 128
Odsłony: 290515

Multimedia

robilem juz tak z wlaczaniem i wylaczaniem.musze tam isc i porozmawiac z kims kompetentym.za kazdym razem jak dzwonie i pytam o jakis kanal to nic nie wiedza,heh..
autor: neuro
30 mar 2010, 12:59
Forum: Pay TV
Temat: Multimedia
Odpowiedzi: 128
Odsłony: 290515

Multimedia

ostatnio mam problem z dekoderem co jakis czas obraz sie zacina .dzwonilem do bok konsultant pogadal cos tam niby podlubal i na tym sie skonczylo.ma ktos taki sam problem? widadomo cos czy kanal eurosport2 dojdzie do ofety?

Wyszukiwanie zaawansowane