Znaleziono 89 wyników

autor: Lawnowerman
11 paź 2007, 8:55
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

nanitka pisze:Jak cos mozna pozwac ich z paragrafu ktory jest wklejony powyzej czyli wyłudzenie niesłusznie naliczonej kary , przyczym narazaja osobe na straty finansowe .
Kumam, że można z różnych paragrafów, ale koleś jak pisał pozew to chyba jakiegoś użył?
Przecież nie napisał Pozywam PTC. (kropka) ;-))
autor: Lawnowerman
10 paź 2007, 19:27
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

lebro pisze:Wiesz ja sam pozwu nie wypełniałem... ale nie widze jakiego konkretnego paragrału.
pozdrawiam lebro
nie kumam, to o co go złożyłeś???
autor: Lawnowerman
10 paź 2007, 13:19
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

sprawa trochę czasu może minąc gdyż sądu moga miec za dużo pracy Z jakiego paragrafu ich pozwałeś? Mam tylko pyt. czy sprawę mogą przenieść do Wawy, czyli siedziby firmy PTC... czy jednak moge sprawę toczyć tu na miejscu czyli miejscowości zameldowania / zawarcia umowy itp. Wg. mnie wg. zameldowani...
autor: Lawnowerman
08 paź 2007, 11:54
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

lebro pisze:Tak, złożyłem wniosek we wtorek. Na razie koszt wyniósł mnie 30 zł opłaty sądowej. Wcześniej opisałem moją sytuację i dlaczego pozwałem.
Ale z jakiego paragrafu?
autor: Lawnowerman
08 paź 2007, 9:58
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

lebro pisze:ale ja na razie złożyłem to w Gdańsku,
To znaczy pozwałeś ERĘ ??
autor: Lawnowerman
26 wrz 2007, 17:05
Forum: Archiwum
Temat: Era = złodzieje
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 21122

Era = złodzieje

szymi pisze:a ja jestem od 4 lat werze ijeszcze mnie nie oszukali
jeszcze.....
autor: Lawnowerman
25 wrz 2007, 20:32
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

omirek pisze:Eka:) w KRD i tak jestem bo mam inne długi:P
Ja jestem w BIK więc mam wyłożone na nich, ale z tech. punktu widzenienia mi to podpada pod zastraszanie (bo mimo wyroku preze Steżynskiej mają w w d,....) i żądają kasy bez wyroku sadu.... - wymuszenie?
autor: Lawnowerman
25 wrz 2007, 13:41
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

Mi też przysłali, że mam 3 dni i zapłacic...

To co im pisać??
autor: Lawnowerman
15 wrz 2007, 19:33
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

niestety ale ja mam wiekszy problem wziełam pozyczke z profit cos jak provident spłaciłam jakies 1.5 roku temu a oni teraz chca odemnie kase i do sadu mnie podali i jak kurna mam udowodnic im ze spłaciłam . ksiazeczka w koszu albo juz przetworzona a oni jakies zapiski w zeszycie tylko maja . szlak ...
autor: Lawnowerman
13 wrz 2007, 9:37
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

Otrzymałem pismo od operatora, po tym jak w kwietniu potwierdziłem odejscie od Ery, w zwiazku ze zmianami w regulaminie. Dostałem tzw. kwit do zaplaty zobowiazań nieuregulowanych w czasie trwania umowy. Czas na zaplacenie 3 dni. Olej, odpisz, że nie dali znaku w ciągu 30 dni. Mogą się pocałować. Da...
autor: Lawnowerman
28 sie 2007, 7:28
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

gg pisze:Nie ma możliwości zgodnego z prawem wpisania do KRD bez prawomocnego wyroku sądu.
Niestety mogą.
Zadzwoń do KRD.
Ja dzwoniłem.
Mogą.

W takim "cudownym" kraju żyjemy....
autor: Lawnowerman
24 sie 2007, 9:04
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

enist pisze:Dziś odłączyli mi numer. Pewnie za pare dni przyjdzie ostatni rachunek. Powiedzcie mi... mam dwa numery w erze ale tylko jeden chcialam odłączyć. Rachunki płaca mi się same z polecenia przelewu. Czy oni moga w ten sposób zabrać mi z konta karę 900 zł?
Jeżeli masz kare i rachunek na 1 f-rze to tak.
autor: Lawnowerman
21 sie 2007, 21:36
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

. Inaczej sprawy by sie mialy w przypadku, gdyby taka zmiana byla naprawde istotna dla warunkow umowy i korzystania z uslug np. zmiana ceny za minute czy liczby minut w abonamencie. Ale przy takich - tak naprawde - nieistotnych zapisach... Nie przesadzajmy. Zmieniła sie procedura reklamacji. Po za ...
autor: Lawnowerman
21 sie 2007, 19:32
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

hahaha smieszne rzeczy piszecie, proponuje czytac dokladnie dokumenty ktore podpisujecie w MOMENCIE podpisania i pytac sie o niejasnosci a nie pozniej marudzicie ze cos jest nie tak, wszystko jest napisane w papierach. A pisanie ze jakas firma rzada od Ciebie "haraczu" jest z calym szacun...
autor: Lawnowerman
27 lip 2007, 9:50
Forum: Archiwum
Temat: Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 437173

Zerwanie umowy z siecią Era

Po dwóch miesiącach od wysłania odwołania do Komisji Reklamacyjnej dostałem listem poleconym pismo od tej samej pani konsultantki co zwykle, w którym tłumaczy się głupiemu byłemu abonentowi, że jest w błędzie. Po konsultacji z prawnikiem wysłałem ostatnie już pismo, w którym informuję PTC, że nie o...

Wyszukiwanie zaawansowane