Znaleziono 207 wyników

autor: AgnieszkaWawa
27 lip 2018, 12:43
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele
Odpowiedzi: 6571
Odsłony: 1512938

Telenowele

justyn173, zaciekawił mnie ten serial pomimo, że rosyjskiego nie trawię. Z tego co rozumiem ktos w necie bedzie go tłumaczył i wrzucał tak ?
autor: AgnieszkaWawa
14 lip 2018, 12:47
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele i seriale tureckie
Odpowiedzi: 968
Odsłony: 169197

Telenowele i seriale tureckie

Cieszy mnie powtórka Kosem. Uwielbiam Beren !
autor: AgnieszkaWawa
06 lip 2018, 10:58
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele
Odpowiedzi: 6571
Odsłony: 1512938

Telenowele

Paulina <3 Oby, oby !!! ,,Marii" to się raczej nie doczekam. Chociaz uważam, że Tvp Seriale powinno przypomniec seriale które leciały na TVP Regionalna. A nie tylko ciagle ,,Ranczo" :/
autor: AgnieszkaWawa
08 maja 2018, 13:08
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele i seriale tureckie
Odpowiedzi: 968
Odsłony: 169197

Telenowele i seriale tureckie

Czy ,,Czarna perła" bedzie dostępna na vod ?? Póki co, nie ma :/
autor: AgnieszkaWawa
12 kwie 2018, 9:13
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele i seriale tureckie
Odpowiedzi: 968
Odsłony: 169197

Telenowele i seriale tureckie

Wiecie może co pusci TVP 2 po ,,Meandrach uczuć" ? Już tylko ok. 10 odcinków do konca.
autor: AgnieszkaWawa
19 mar 2018, 8:36
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele i seriale tureckie
Odpowiedzi: 968
Odsłony: 169197

Telenowele i seriale tureckie

Ja oglądam ,,Pogotowie miłosne". Pomimo, że nie lubie komediowych seriali to do tego mnie ciągnie :)
autor: AgnieszkaWawa
23 lut 2018, 7:54
Forum: Pozostałe stacje telewizyjne w Polsce
Temat: TV Puls (HD)
Odpowiedzi: 9590
Odsłony: 3229219

TV Puls (HD)

Z tego co zrozumiałam Uwikłana bedzie w Puls 2 ? Nie mam tego kanału :( Bede mogła oglądać to gdzieś online ?
autor: AgnieszkaWawa
22 lut 2018, 14:52
Forum: Pozostałe stacje telewizyjne w Polsce
Temat: TV Puls (HD)
Odpowiedzi: 9590
Odsłony: 3229219

TV Puls (HD)

Czy jest szansa na drugi sezon ,,Uwikłanej" z J. Lopez ? Proszę o odpowiedź. Dziękuję.
autor: AgnieszkaWawa
21 lut 2018, 13:17
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele
Odpowiedzi: 6571
Odsłony: 1512938

Telenowele

[email protected], dobijasz tą Pauliną i robisz mi jeszcze wiekszy apetyt na nią :) WHY Tvn, WHY ??
autor: AgnieszkaWawa
16 lut 2018, 16:49
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele
Odpowiedzi: 6571
Odsłony: 1512938

Telenowele

AXN jest ciekawą stacją, coraz wiecej seriali mi się tam podoba a zaciekawiłam się kanałem własnie dzieki ,,Zemście". Z tureckiej oferty wybrałabym z pewnością inny serial ale obejrzę i ocenię.
autor: AgnieszkaWawa
07 lut 2018, 7:56
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele
Odpowiedzi: 6571
Odsłony: 1512938

Telenowele

Ja natomiast uważam, że jeszcze lepiej by było, gdyby TV4 o 16:00 dało jakąś telenowelę z lat 80 czy 90, a o 17:00 premierę np. "Lo Impernonable" Ależ oczywiscie, że tak. Jednak pogodzona z faktem, że po raz setny poleci ,,Nie graj.." głośno marzyłam o pogodzeniu obu stron i puszczeniu ,,Nie igraj"...
autor: AgnieszkaWawa
02 lut 2018, 21:49
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele
Odpowiedzi: 6571
Odsłony: 1512938

Telenowele

Moim zdaniem mądrzej by było w Tv4 o 16 puscic klasyk jak ,,Paulina" a o 17 ,,Nie igraj z aniołem" lub odwrotnie. Wtedy wyciagneliby wiecej z obu telek i ponownie zarobili na ,,Nie igraj.." bo obawiam się,że ogladalność bedzie słaba i może bardzo rozczarowac stację. Ileż razy można ogladac to samo ?...
autor: AgnieszkaWawa
18 sty 2018, 10:50
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele
Odpowiedzi: 6571
Odsłony: 1512938

Telenowele

Mam nadzieje, że ,,Nie igraj" poleci po 2 odcinki i szybko sie go pozbedziemy. A od wrzesnia ,,Paulina" :D Niestety dziwnie myślą w tym Tv4, nie idą za ciosem.
autor: AgnieszkaWawa
15 sty 2018, 11:47
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele
Odpowiedzi: 6571
Odsłony: 1512938

Telenowele

Eeeee :(A juz sie cieszylam, że bedzie ,,Paulina" :( a tu znowu M.Perroni i W. Levy których nie trawię ....
autor: AgnieszkaWawa
27 gru 2017, 19:34
Forum: Telenowele
Temat: Telenowele
Odpowiedzi: 6571
Odsłony: 1512938

Telenowele

Woow ! :D Cudownie że telki wracają do łask.

Wyszukiwanie zaawansowane