[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

W tym dziale można zakładać ankiety.

?

[TVP] Czar par
2
2%
[TVN] Wszystko albo nic
2
2%
[TVN] Gorączka złota
0
Brak głosów
[POLSAT] Życiowa szansa
6
7%
[POLSAT] Awantura o kasę
35
43%
[POLSAT] Rosyjska ruletka
4
5%
[POLSAT] Gra w ciemno
11
13%
[TV4] Gdzie jest Kłamczuch?
13
16%
[POLSAT] 7420 Milion od zaraz
0
Brak głosów
[SUPER POLSAT] Joker
4
5%
[SUPER POLSAT] Łowcy nagród
5
6%
 
Liczba głosów: 82
Awatar użytkownika
N-O-R-O-N
User of the Year 2014!
Posty: 10283
Rejestracja: 31 paź 2014, 16:55
x 946
x 1110

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: N-O-R-O-N »

Pora na nową ankietę, to jest ankieta teleturniejowa i dwie opcje są w niej do wybrania ;)
#MEDIABEZWYBORU

#TVPZaMurem :P ----> #TępaPropaganda

#R8G :)
Awatar użytkownika
kacper3100
Thinker
Posty: 6836
Rejestracja: 06 lut 2016, 9:13
x 482
x 601
Kontakt:

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kacper3100 »

Kłamczuch.
bucik11
Junior
Posty: 844
Rejestracja: 17 cze 2018, 21:15
x 38
x 93

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bucik11 »

Moimi ulubionymi teleturniejami z Krzysztofem Ibiszem są Joker i Łowcy Nagród. Ten drugi bardzo mi się spodobał i liczę na kontynuację.
ambiroz
Użytkownik
Posty: 69
Rejestracja: 13 sie 2020, 19:07
x 57
x 19

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ambiroz »

„Rosyjska ruletka” tak, ale nie wersja z Ibiszem. „Awantura…” bije na głowę wszystkie inne tytuły razem wzięte.
Awatar użytkownika
Kamilo
VIP Expert
Posty: 4824
Rejestracja: 30 sie 2007, 13:43
x 70
x 259

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kamilo »

Zdecydowanie czasy Polsatu. Awantura o kasę i jednak Rosyjska ruletka. To prawda, że wersja z Ibiszem była gorsza, ale się oglądało. Kłamczuch do Krzysia nie pasował, może był za bardzo kalką pierwowzoru. A Joker nie zdążył się przejeść.
Kostka
Obserwator
Posty: 498
Rejestracja: 12 paź 2019, 15:43
x 3
x 88

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kostka »

"Awantura o kasę". Bez dwóch zdań.
Awatar użytkownika
Nowy Telewizor
Junior
Posty: 787
Rejestracja: 03 sie 2020, 10:57
Lokalizacja: Warszawa
x 185
x 75

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Nowy Telewizor »

"Awantura o kasę" i "Gra w ciemno". Jakbym mógł więcej zagłosować to by pewnie głos dostałaby "Życiowa szansa", "Gdzie jest kłamczuch?" oraz "Łowcy nagród"
Miłego dnia :)
Szegi
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 07 lut 2021, 19:10
x 1
x 7

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Szegi »

JOKER !!!
Może dlatego, że brałem tam udział ...
Mooniaa
Junior
Posty: 962
Rejestracja: 27 paź 2019, 22:19
x 173
x 151

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mooniaa »

Awantura o kasę najlepsze! 🙂🙂
Awatar użytkownika
Pzet
Obserwator
Posty: 741
Rejestracja: 24 sty 2011, 9:54
x 60

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pzet »

Na liście brakuje teleturnieju "Pomidor" :P

Zdzichu
VIP Expert
Posty: 916
Rejestracja: 16 lis 2016, 18:00
Lokalizacja: Radom
x 226
x 270

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Zdzichu »

Awantura bezapelacyjnie, czekam na reboot jak dziecko na rowerek od pierwszej komunii :)
Awatar użytkownika
semperadastra
VIP Expert
Posty: 987
Rejestracja: 17 wrz 2019, 17:22
x 184
x 417

[ANKIETA] Najlepszy teleturniej z Krzysztofem Ibiszem

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: semperadastra »

@Pzet Nie znałem tego. Oglądałbym namiętnie. Fajna grupa dziewczyn, najlepsze było chyba jak chciała go rozśmieszyć swoimi cyckami. :P No i na koniec śmiechłem, jak okazało się że to grupa... Janusza. :) Najlepsze fragmenty od:

4:32 Jakie kombo Ibisza xD
5:10 - 5:40 - A co masz pod brzuszkiem ?
5:57 - 6:15
7:21 - 7:43 -Pomidor ? - Tak xDD
8:04 - 8:34 - Jaki początek :D
8:46
ODI PROFANUM VULGUS ET ARCEO

CITIUS ALTIUS FORTIUS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ankiety”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Maciej T. i 22 gości