Kanał do korzeni już raczej nie wróci, bo całe Discovery poszło w kierunku programów reality. Brakuje mi wielu programów rozrywkowych o zwierzętach, show i dokumentów produkowanych przez BBC i Discovery specjalnie na potrzeby Animal Planet. Jest jak jest, bo takie są współczesne trendy
BTW. Kanał zaczął się chrzanić mniej więcej z momentem wyjścia z niego BBC. A być może to Brytyjczycy rzucili udziałami bo nie chcieli brać udziału w utapianiu ambitnej oferty.
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=1hj-dzCGB ... e=youtu.be[/youtube]
Dziś rano przez dwie godziny oglądaliśmy Animal Planet. I ani jednej reklamy. W przerwach tylko zapowiedzi programów na kanałach grupy TVN, TLC i HGTV. Czyżby kanał szedł do odstrzału?
W sumie bardzo dziwna sytuacja.
Może to kwestia techniczna? Reklamy według cennika na czerwiec nie są porażająco drogie...
Myślę, że nawet gdyby nie było reklamodawcy to sprzedaliby ten czas pakietowo lub w gratisie - żeby nie było luki.
Tradycjonalista pisze: ↑08 cze 2019, 21:07
Dziś rano przez dwie godziny oglądaliśmy Animal Planet. I ani jednej reklamy. W przerwach tylko zapowiedzi programów na kanałach grupy TVN, TLC i HGTV. Czyżby kanał szedł do odstrzału?
Jak rano to było? Są stacje, głównie te nadające na brytyjskiej koncesji, które w ciągu nocy gdzieś tak chyba do 6:00 rano nie emitują reklam.