Discovery Channel / Discovery Science / ID
Kanały Discovery
Kolejny badziew made in Discovery. Jak dla mnie szkoda miejsca na coś takiego. Zamiast tworzyć kolejny program, mogliby ograniczyć powtórki na głównym Discovery albo Discovery World i tam upchnąć te programy, które będą leciały na nowym kanale.
Kanały Discovery
Dziwisz się? Każdy kanał to nowe narzędzie do akwizycji reklam. Nieważne, że ramówkę zbudują na powtórkach. Dopóki rynek kablowo-satelitarny będzie chłonął nowe kanały, grupy takie jak Discovery Network będą je masowo tworzyć. Choćby w końcu miały to być kanały tematyczne poświęcone produkcji budyniu albo wiązaniu sznurowadeł.Pawel pisze:Kolejny badziew made in Discovery.

Kanały Discovery
wprowadzili by Discovery Classic to by mięli fantastyczną widownię. Wystarczyłoby puścić programy z lat świetności Discovery, kiedy nie puszczali tam tylko motoryzacji, super konstrukcji albo doktor G. Programy przyrodnicze, Krytycznym Okiem, stare programy o zjawiskach Paranormalnych, kosmosie, lotnictwie i na pewno kanał znalazłby ujście. A swoją drogą - mam nadzieję, że ten nowy kanał odciąży trochę Discovery World i powrócą jakieś programy historyczne, czy coś w tym stylu...
Kanały Discovery
Niektóre produkcje te przyrodnicze i nie tylko lecą na Czwórce w cyklu 4Discovery
Kanały Discovery
Na programy historyczne to oni maja Discovery Historia.TheMichal pisze:A swoją drogą - mam nadzieję, że ten nowy kanał odciąży trochę Discovery World i powrócą jakieś programy historyczne, czy coś w tym stylu...
Tak jak pisałem wcześniej. Mnożą te kanały a na każdym kilka programów na krzyż przeplatane niekończącymi się powtórkami. Lepiej by poszli w jakość a nie ilość. Takie Discovery Channel SD w UK nadaje w 16:9, u nas badziewne 4:3. Wszystkie kanały SD z Discovery powinny emitować w 16:9 te programy, które mają tak nagrane. No i zdecydowanie przydałoby się poprawić ramówkę DHD. Np. w UK w tym tygodniu startuje Dogonić tornado w wersji HD, u nas oczywiście powtórki łowców krabów i czoperów.
Kanały Discovery
4:3 może i badziewne, ale większość telewizorów w Polsce to nadal zwykłe 4:3.Pawel pisze:Takie Discovery Channel SD w UK nadaje w 16:9, u nas badziewne 4:3.
Poza tym: czy ty właśnie porównujesz Polskę z Wielką Brytanią, która do końca roku wyłącza analog, i praktycznie wszystko nadaje w 16:9?
Kanały Discovery
To zupełnie nie przeszkadza. Posiadacze telewizorów 4:3 oglądali by te programy w letterboxie albo z obciętymi bokami. W tym drugim przypadku nie zauważyliby różnicy.Daredevil pisze:4:3 może i badziewne, ale większość telewizorów w Polsce to nadal zwykłe 4:3.
A co może mam porównywać z Azerbejdżanem albo DR Kongo?Poza tym: czy ty właśnie porównujesz Polskę z Wielką Brytanią, która do końca roku wyłącza analog, i praktycznie wszystko nadaje w 16:9?
Kanały Discovery
Kanał Discovery Travel & Living zmienił właśnie logo i oprawe graficzną. Teraz logotyp stanowią nowe logo Discovery w kolorze czerwonym i napis travel & living, gdzie tylko "&" jest w kolorze czerwonym, a reszta w kolorze białym, a wszystko jest napisane taką samą czcionką, jak w logotypie "Discovery World". Oprawa jest typu "life action" i w pewnym momencie pojawia sie nowy logotyp tego kanału.
Przy okazji niedługo należy się spodziewać zmiany loga i oprawy graficznej głównego kanału "Discovery", o czym był artykuł na media2.pl
Przy okazji niedługo należy się spodziewać zmiany loga i oprawy graficznej głównego kanału "Discovery", o czym był artykuł na media2.pl
Pozdrawiam, Trzeciak
Kanały Discovery
Osobiście dziwię się, że ten kanał zyskuje widzów. Co nie włączę, to widzę same powtórki Wcześniej mogłem znaleźć tam dużo więcej interesujących mnie programów, teraz to już nie pamiętam, kiedy oglądałem Discovery Channel dłużej niż 5-10 minut.
Co do zmiany wizerunku, to uważam, że jedynym powodem, dla którego jest on u nas wprowadzany jest po prostu słabnąca pozycja Discovery na zagranicznych rynkach - w Polsce wręcz odwrotnie. Trzeba jednak iść za ciosem i ujednolicić wizerunek wszędzie - i to jest akurat dla mnie zrozumiałe. Mimo, że jakość merytoryczna kanałów Discovery dalej stoi w miejscu, to oglądalność sukcesywnie rośnie, a najwięcej przez ostatni rok.
18.05 - 24.05.2009 - 0,64 proc.
19.05 - 25.05.2008 - 0,46 proc.
21.05 - 27.05.2007 - 0,45 proc.
22.05 - 28.05.2006 - 0,42 proc.
Źródło: AGB Nielsen Media Research.
Co do zmiany wizerunku, to uważam, że jedynym powodem, dla którego jest on u nas wprowadzany jest po prostu słabnąca pozycja Discovery na zagranicznych rynkach - w Polsce wręcz odwrotnie. Trzeba jednak iść za ciosem i ujednolicić wizerunek wszędzie - i to jest akurat dla mnie zrozumiałe. Mimo, że jakość merytoryczna kanałów Discovery dalej stoi w miejscu, to oglądalność sukcesywnie rośnie, a najwięcej przez ostatni rok.
18.05 - 24.05.2009 - 0,64 proc.
19.05 - 25.05.2008 - 0,46 proc.
21.05 - 27.05.2007 - 0,45 proc.
22.05 - 28.05.2006 - 0,42 proc.
Źródło: AGB Nielsen Media Research.
Kanały Discovery
W tej sytuacji "i wilk jest syty, i owca cała". Z jednej strony TVN nadal bedzię współpracował z Discovery jeśli chodzi o tworzenie programów, a z drugiej strony przejęcie udziałów przez Discovery oznacza, że wkrótce ten kanał będzie włączony do pozostałych platform cyfrowych i sieci kablowych, co dla większości z nas jest bardzo dobrą informacjąmedia2.pl pisze:TVN wycofuje się z Discovery Historia
Zmiana struktury własności kanału Discovery Historia. Discovery Networks Central Europe przejmuje udziały TVN w Discovery Historia i jest od tej chwili wyłącznym właścicielem stacji. Utrzymana zostanie współpraca w zakresie produkcji programów.
- TVN to dla Discovery niezwykle ważny partner biznesowy. Nasza współpraca zawsze układała się pomyślnie i zamierzamy ją kontynuować w zakresie produkcji lokalnych treści i programów dla Discovery Historia - mówi Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks CE.
- Dzięki modelowej współpracy zyskaliśmy wyjątkową możliwość wymiany doświadczeń z partnerem działającym w wymiarze globalnym. Cieszę się, że najważniejszy element naszego partnerstwa, czyli właśnie współpraca programowa, będzie nadal rozwijana – powiedział Piotr Walter, prezes Grupy TVN.
Discovery Historia to nowoczesny kanał telewizyjny, który oferuje nowatorskie podejście do tematów historycznych. Prezentuje polskie, jak i zagraniczne produkcje a w ofercie znaleźć można zarówno klasyczne dokumenty, jak i współczesne rekonstrukcje wydarzeń historycznych, przedstawione w ciekawy i przystępny sposób, z uwzględnieniem różnorodnych punktów widzenia.
- Przejęcie 100 procent udziałów Discovery Historia jest dla nas kolejnym etapem w rozwoju kanału, który od teraz wchodzi w skład portfolio Discovery Networks CE. Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji stacji na rynku, wspieranie marki oraz systematyczne zwiększanie widowni poprzez poszerzanie dystrybucji oraz dalszy rozwój oferty reklamowej. Priorytetem nadal będzie najwyższej jakości oferta programowa stanowiąca połączenie produkcji lokalnych z produkcjami z międzynarodowej biblioteki Discovery - dodaje Katarzyna Kieli.
Do tej pory Discovery Historia obecny był w ofercie telewizji "n". Takie zapowiedzi świadczą o tym, że kanał Discovery Historia wkrótce może pojawić się także w sieciach kablowych oraz na platformach satelitarnych. Discovery Networks posiada bogate doświadczenie w tym zakresie - kanały Discovery obecne są na wszystkich platformach satelitarnych i w wielu sieciach kablowych.

Pozdrawiam, Trzeciak
Kanały Discovery
Tymczasem Discovery Travel&Living zmieniło logo. Cały napis jest małymi literami, szary, a znak "&" jest czerwony. Brakuje loga, lub chociaż napisu Discovery.
Kanały Discovery
Nowe logo Discovery Travel&Living:


Kanały Discovery
To było do przewidzenia. Grupa Discovery Networks Europe postanowiła w tym roku do końca odświerzyć swój wizerunek. 1 lipca 2009 roku na ekranach telewizorów zobaczymy nowe logo kanału "Discovery", a 15 lipca zobzczymy także odświeżone logo "Discovery HD" Swoją drogą dobrze, że zostanie zmieniona oprawa graficzna "Discovery", która dotychczas była zbyt mało dynamiczna (m. in. brak oprawy muzycznej).media2.pl pisze:Discovery odświeża swoje kanały
Discovery Networks Central Europe poinformował o wprowadzeniu kolejnych zmianach w portfolio, na które składają się rebranding Discovery Channel oraz całkowite odświeżenie wizerunku Discovery Travel&Living oraz Discovery HD.
Zmiany w portfolio kanałów są kolejnym krokiem w rozwoju Discovery Networks w Europie Środkowej. Ich celem jest zarówno zapewnienie dalszego wzrostu biznesu w regionie, poprzez rozwój i komunikowanie dobrze wypozycjonowanego, szerokiego portfolio kanałów, jak również utrzymanie pozycji lidera wśród kanałów tematycznych na każdym z konkurencyjnych rynków w regionie
1 lipca 2009 roku Discovery Networks Central Europe przeprowadzi całkowite odświeżenie wizerunku Discovery Channel, który obchodzi w tym roku 20. rocznicę obecności na rynku europejskim. Flagowy kanał z portfolio Discovery otrzyma nowe, dynamiczne logo, odzwierciedlające wartości marki w ramach odświeżonego wizerunku antenowego, który w jeszcze większym stopniu będzie wspierał pozycjonowanie brandu oraz przyciągał i angażował odbiorców.
więcej: http://media2.pl/media/52058-discovery- ... analy.html
Pozdrawiam, Trzeciak
Kanały Discovery
W UK Discovery HD już nadaje z nowym logo. Ale oczywiście poza logo nic się w ramówce nie zmieniło. To już ramówka naszego Discovery HD (która idzie też do innych krajów Europy) wygląda ciekawiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości