w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Tematy oraz posty nie pasujące do tego forum.
hlori
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2009, 16:02

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: hlori » 09 maja 2009, 16:14

pod koniec stycznia podpisałam umowę z CP, przyszedł technik i zainstalował mi telewizję...na moje nieszczęście moje okna i zainstalowany talerz z konwerterem wychodzą na podwórze (studnię) z rosnącym w środku wielkim klonem...w momencie instalacji "kochane drzewko" było lysiutkie i nie posiadało liści, więc odbiór był idealny."Ku zaskoczeniu" techników drzewo na wiosnę puściło listki i pokryło się dziwną zielenią, która spowodowała, że odbiór sygnału stał się niemożliwy... w pierwszym momencie poinformowano mnie, że nie odbieram sygnału, bo pewnie padł dekoder, potem się okazało, że to wina wiosny (sic!)... niestety nadpłaciłam 2 miesiące abonamentu, zostałam poinformowana na infolinii, że nie ma możliwości zerwania umowy i muszę ją płacić do końca okresu rozliczeniowego (czyli jeszcze 9 miesięcy).
Czy ktoś z Was miał taką sytuację i może coś mi poradzić w tej sprawie??
aaa....dodam jeszcze, że Zarząd Wspólnoty mieszkaniowej nie wyraził mi zgody na montaż anteny na dachu:((

nie wiem, co robić...siedzę w domu bez TV i z wizją płacenia rachunków po prawie 100 zł miesięcznie za coś, czego nie mam:(
Awatar użytkownika
Mario98
Junior
Posty: 896
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:34
Kontakt:

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: Mario98 » 09 maja 2009, 17:33

No niestety w takim przypadku bedziesz musiała napisać podanie z prośba o rozwiązanie umowy. CP nie musi się przychylić do takiej prośby ale warto spróbować. jest też drugie wyjście: sprzedać komuś (oddac) w rodzinie taki zestaw.
www.forum-soccer.home.pl


Kazik o Tusku: "Wku... mnie, że dozorca mojego kraju jest kretynem"
hlori
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2009, 16:02

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: hlori » 09 maja 2009, 18:20

dzięki, Mario:)
ok....niby wszystko rozumiem. Mam sobie jednym słowem jakoś radzić, tak???
tylko nie rozumiem jednego! dlaczego mam ponosić konsekwencje nieudolnego serwisu, który na siłę zainstalował mi talerz nie przewidując, ze nie będzie on działał za 3 miesiące???
Awatar użytkownika
Mario98
Junior
Posty: 896
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:34
Kontakt:

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: Mario98 » 10 maja 2009, 12:53

niestety tak już jest. CP nie ma swoich montażystów.

A nie masz mozliwości przesunięcie anteny o kilka metrów w bok, tak zeby ominąć drzewo? (skoro nie możesz na dachu zamontowac).
www.forum-soccer.home.pl


Kazik o Tusku: "Wku... mnie, że dozorca mojego kraju jest kretynem"
hlori
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2009, 16:02

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: hlori » 11 maja 2009, 13:48

właśnie odbyłam rozmowę z CP....niestety nie mam szans na zerwanie umowy. Facet mnie poinformował, że Polsat dołożył wszelkiej staranności żeby dostarczyć mi sygnał i nie interesuje ich, że nie mam mozliwości odbioru... teraz pozostaje mi "ruszyc" na siedzibę główną Polsatu (którą mam cały dzień za oknem na wprost mojego biurka- SIC!), udać się na forum ogrodnicze w celu zasięgnięcia porady jak usunąć chronione prawem bezczelnie ulistnione drzewo, bądż wcisnąć komuś mój superowy zestawik CP;)

talerzyk musiałabym przesunąć dokładnie na wysokość pokoju mojego sąsiada, który nie byłby tym faktem zachwycony ;)))

Dzieki Mario za to, ze jako jedyny się do mnie odezwałeś:)))
SAT_ANTHD
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 19 kwie 2009, 19:44

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: SAT_ANTHD » 11 maja 2009, 22:53

@hlori. Polsat rzeczywiście "sam" nie instaluje anten, tylko wykonuje to we własnym zakresie abonent. Jak dla mnie sprawa jest oczywista, zawalił "technik montażu". Udaj się do niego i zgodnie z przyznaną przez niego gwarancją na wykonane roboty (jeżeli nawet Ci jej nie udzielil to w polskim prawie jest tzw. rękojmia 6-miesięczna) nakaż im przesunąć antenę. Czasami powiększenie czaszy do rozmiarów 85-1 m daje dobry rezultat, ale w Twoim przypadku przesunięcie anteny jest chyba najtańszym rozwiązaniem. Aby ściąć niektóre gatunki drzew trzeba mieć specjalne zezwolenie i w dodatku wnieśc opłaty a poza tym szanujmy zieleń.:)
hlori
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2009, 16:02

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: hlori » 11 maja 2009, 23:30

od "małpy"@hlori do SAT... :)
rzeczywiście masz poniekąd rację, że Polsat nie instaluje anten, tylko obarcza ich montażem odbiorcę...niemniej jednak wskazuje swoje autoryzowane punkty, które montują odbiornik na życzenie klienta... nie dodałes jedynie tego, że to jest bardzo wygodne i cwaniackie wyjście Polsatu, który umywa rączki w sytuacji, gdy ich autoryzowany przedstawiciel robi tzw "kaszanę" ;) klient niech się martwii, załatwia sobie sprawę z montazystą a w międzyczasie niech płaci im dolę bez względu na to, czy oglada ich TV czy też nie.... fajnie, prawda??... biznes się kręci, klient wnerwiony lata pomiędzy telefonem a serwisantem , kasa wpływa do Solorza, drzewo rośnie pięknie wkomponowane w krajobraz studni na warszawskim podwórku, Zieloni też szczęśliwi...a ja siedzę wnerwiona na maxa, że znowu mi tylko pozostaje internet i klepanie w klawisze :D

mrrr....no fajnie jest ;)
SAT_ANTHD
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 19 kwie 2009, 19:44

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: SAT_ANTHD » 12 maja 2009, 20:07

Symbol "@" oznacza, że chciałem odpowiedzieć tylko Tobie. Próbowałem pomóc. W mojej ocenie, aby zadziałał Ci ten dekoder to musisz przenieść tą antenę. Polsat rzeczywiście "rekomenduje" montażystów ale to tym bardziej możesz (jeżeli był polecony przez punkt sprzedaży) żądać usunięcia wadliwie wykonanej instalacji. Proponuję email do polsatu z informacją w jakiej sytuacji jesteś. Pozdrawiam.
hlori
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2009, 16:02

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: hlori » 12 maja 2009, 20:10

dziękuję, SAT, wiem, że chciałeś pomóc :)

podasz mi adres mailowy? :)

EDIT Ice: Ale to już raczej załatwiajcie na PW. Zresztą - masz ikonkę do kontaktu z użytkownikiem @SAT_ANTHD. Kliknij w jego profil.
Awatar użytkownika
Kpc21
Junior
Posty: 1366
Rejestracja: 17 paź 2008, 20:11
Kontakt:

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: Kpc21 » 13 maja 2009, 23:35

A nie mozesz umiescić anteny na dachu?
Obrazek... i znów: Obrazek, i... Obrazek ponownie. Co wymyślą następne?
LukasBon
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 07 cze 2009, 18:48

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: LukasBon » 07 cze 2009, 19:13

hlori pisze:pod koniec stycznia podpisałam umowę z CP, przyszedł technik i zainstalował mi telewizję...na moje nieszczęście moje okna i zainstalowany talerz z konwerterem wychodzą na podwórze (studnię) z rosnącym w środku wielkim klonem...w momencie instalacji "kochane drzewko" było lysiutkie i nie posiadało liści, więc odbiór był idealny."Ku zaskoczeniu" techników drzewo na wiosnę puściło listki i pokryło się dziwną zielenią, która spowodowała, że odbiór sygnału stał się niemożliwy... w pierwszym momencie poinformowano mnie, że nie odbieram sygnału, bo pewnie padł dekoder, potem się okazało, że to wina wiosny (sic!)... niestety nadpłaciłam 2 miesiące abonamentu, zostałam poinformowana na infolinii, że nie ma możliwości zerwania umowy i muszę ją płacić do końca okresu rozliczeniowego (czyli jeszcze 9 miesięcy).
Czy ktoś z Was miał taką sytuację i może coś mi poradzić w tej sprawie??
aaa....dodam jeszcze, że Zarząd Wspólnoty mieszkaniowej nie wyraził mi zgody na montaż anteny na dachu:((

nie wiem, co robić...siedzę w domu bez TV i z wizją płacenia rachunków po prawie 100 zł miesięcznie za coś, czego nie mam:(
nie masz szans będziesz płacić - Ludzie zastanówcie się nad czymś zanim coś zrobicie - pretensje możesz mieć tylko do siebie.
LukasBon
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 07 cze 2009, 18:48

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: LukasBon » 07 cze 2009, 19:14

hlori pisze:dzięki, Mario:)
ok....niby wszystko rozumiem. Mam sobie jednym słowem jakoś radzić, tak???
tylko nie rozumiem jednego! dlaczego mam ponosić konsekwencje nieudolnego serwisu, który na siłę zainstalował mi talerz nie przewidując, ze nie będzie on działał za 3 miesiące???
to ty decydujesz gdzie montuję - a co serwis to wróżka - tragedia!!
LukasBon
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 07 cze 2009, 18:48

w 3m trwania umowy brak możliwości odbioru-można rozwiązać umowę?

Post autor: LukasBon » 07 cze 2009, 19:17

hlori pisze:od "małpy"@hlori do SAT... :)
rzeczywiście masz poniekąd rację, że Polsat nie instaluje anten, tylko obarcza ich montażem odbiorcę...niemniej jednak wskazuje swoje autoryzowane punkty, które montują odbiornik na życzenie klienta... nie dodałes jedynie tego, że to jest bardzo wygodne i cwaniackie wyjście Polsatu, który umywa rączki w sytuacji, gdy ich autoryzowany przedstawiciel robi tzw "kaszanę" ;) klient niech się martwii, załatwia sobie sprawę z montazystą a w międzyczasie niech płaci im dolę bez względu na to, czy oglada ich TV czy też nie.... fajnie, prawda??... biznes się kręci, klient wnerwiony lata pomiędzy telefonem a serwisantem , kasa wpływa do Solorza, drzewo rośnie pięknie wkomponowane w krajobraz studni na warszawskim podwórku, Zieloni też szczęśliwi...a ja siedzę wnerwiona na maxa, że znowu mi tylko pozostaje internet i klepanie w klawisze :D

mrrr....no fajnie jest ;)
po pierwsze to nie solorz tylko libicki a po drugie punkty są oddzielnymi podmiotami gosp. więc sory ale miej pretensje do siebie
Zablokowany

Wróć do „Kosz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości