Strona 1 z 1

Zamówienia na "N"

: 30 wrz 2006, 12:39
autor: master
Obrazek


Więc jak ktos chce zamowić sobie Nke to musi wypełnić taki formularzyk

Zamówienia na "N"

: 30 wrz 2006, 17:44
autor: danielpes5
nie pozostaje nam nic innego jak wpaść w poniedzialek do najbliższego dystrybutora i zamowic sobie n.Bo znając życie,na początek może byc problem z zaopatrzeniem wszystkich w zestawy do odbioru

Zamówienia na "N"

: 01 paź 2006, 19:46
autor: Witu
danielpes5 pisze:nie pozostaje nam nic innego jak wpaść w poniedzialek do najbliższego dystrybutora i zamowic sobie n.Bo znając życie,na początek może byc problem z zaopatrzeniem wszystkich w zestawy do odbioru
Na początek to chyba może być problem z dystrybutorami :)

Zamówienia na "N"

: 01 paź 2006, 20:47
autor: Karol
Ciekawostka, którą powiedział mi Janusz Sulisz z Satkuriera.... wszystko fajnie, piękne z tą platformą, ale czy osoba, która nie zna się na TV-SAT założy sobie sama antenę?? Przecież MediaMarkt czy MediaExpert nie założy tego.

Zamówienia na "N"

: 02 paź 2006, 1:23
autor: mad85
Napewno N podpisała jakies umowy takze z instalatorami którzy pewnie beda niezalezni od punktów dystrybucyjnych. Start to chyba bedzie przypominał start C+ gdzie przez pierwsze 2-3 tygodnie czekało sie na sprzet i na montera. Na poczatku pewnie spora czesc osob rzuci sie na wariata.

Zamówienia na "N"

: 02 paź 2006, 22:03
autor: RaPi
Podpisano nie tylko umowy z MediaMarkt i Media Ekspert ale także z minejszymi dystrybutorami o czym była mowa na konferencji prasowej. Wiec chyba nie bedzie sie trzeba bac o to kto nam zainstaluje ten sprzet. Chociaz nie wydaje mi sie to trudno sprawą. Ja swój pierwszy zestaw satelitarny zainstalowałem sam bez żadnej pomocy i żadnego korzystania np z poradników jakiej można znaleść w internecie....

Zamówienia na "N"

: 02 gru 2006, 16:00
autor: balneum
Karol pisze:Ciekawostka, którą powiedział mi Janusz Sulisz z Satkuriera.... wszystko fajnie, piękne z tą platformą, ale czy osoba, która nie zna się na TV-SAT założy sobie sama antenę?? Przecież MediaMarkt czy MediaExpert nie założy tego.
tu jest faktcznie problem, bo z tego co wiem, ta antena jestniezwykle czuła, w sensie: nawet deszcz może skutecznie zakłócać odbiór...