Echostar DSB-606-Awaria

Tematy oraz posty nie pasujące do tego forum.
Awatar użytkownika
RaPi
Poster
Posty: 1874
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:38
Lokalizacja: Poland
x 1
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: RaPi » 07 gru 2006, 10:38

Po pierwsze rozumiem że dekoder poszedł do naprawy.
Po drugie gdy go odbierzesz wystarczy że napiszesz pismo do BOK i prześlesz im xero protokołu naprawy i na pewno dostaniesz zwrot abonamentu za okres w którym nie korzystałeś z platformy.

Czasami wystarczy po prostu zadzwonić do BOK i zapytać a nie niepotrzebnie się denerwować na Platformę i na jej dystrybutora. Zazwyczaj mają tylko kilka dekoderów zastępczych i faktycznie może nie mieć żadnego na stanie aby ci udostępnić...

Sytuacja i tak uległa poprawię gdyż kiedyś wogóle nie udostępniali dekoderów zastępczych.....
0 x
Zbychu11
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2006, 10:10

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: Zbychu11 » 07 gru 2006, 11:41

Bardzo dziękuje za odpowiedz:)

Kurcze teraz tak myśle, ze zrobiłem mały błąd, ponieważ gość wziął odemnie dekoder i kartę gwarancyjna, a nie otrzymałem zadnego pokwitowania, ze gość przyjął sprzęt. No, ale może na razie poczekam, zobaczymy jak się to wszystko ułoży.
0 x
Awatar użytkownika
RaPi
Poster
Posty: 1874
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:38
Lokalizacja: Poland
x 1
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: RaPi » 07 gru 2006, 12:29

Ja niedawno oddawałem dekoder i też nie dostałem żadnego potwierdzenia. Dostaniesz protokół naprawy przy odbiorze sprzętu.

Gdy przy oddawaniu dekodera do naprawy bierzesz od nich zastępczy do wtedy dostajesz potwierdzenie wydania dekodera zastępczego wraz z wyposażeniem i tylko tyle żadnej zbędnej biurokracji....

PS A kopii umowy nie chcieli od ciebie?
0 x
Zbychu11
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2006, 10:10

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: Zbychu11 » 07 gru 2006, 13:19

Tak, umowe musiałem pokazac.
0 x
Awatar użytkownika
RaPi
Poster
Posty: 1874
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:38
Lokalizacja: Poland
x 1
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: RaPi » 07 gru 2006, 21:42

No a mi właśnie znowu padł dekoder... Dekoder znowu gubi liste kanałów i zawiesza się...
0 x
Zbychu11
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2006, 10:10

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: Zbychu11 » 07 gru 2006, 22:14

Mój miał podobnie.

Dzisiaj przyniosłem zastępczy, stary thomson:) przed swietami mam miec z powrotem echo. Cosik lipne te dekoderki:/
0 x
Awatar użytkownika
Witu
Mythical VIP
Posty: 1798
Rejestracja: 24 maja 2006, 18:37
Lokalizacja: Tuchów (Małopolska)
x 1
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: Witu » 22 sie 2007, 19:00

heh mój echo dsb-606 ostatnio padł! Dźwięk słychać ale wogóle obrazu nie ma. Nawet menu! Nie chce mi się nawet go odnosić nigdzie do naprawy bo w połowie września i tak już nie będę abonentem CP :)
0 x
Platforma N:
N-box HDTV Recorder pakiety: hity filmowe, dzieci, sport i motoryzacja, kultura nauka świat, HBO
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Axel
Activist
Posty: 2722
Rejestracja: 25 maja 2006, 0:21
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: Axel » 22 sie 2007, 19:47

Zanieś i dostaniesz dekoder zastępczy, co ci zależy :)
0 x
Awatar użytkownika
Witu
Mythical VIP
Posty: 1798
Rejestracja: 24 maja 2006, 18:37
Lokalizacja: Tuchów (Małopolska)
x 1
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: Witu » 22 sie 2007, 22:01

Tylko czy aby na pewno :) Miałem podpisane porozumienie na rok ale juz wyslalem im rezygnacje ale jutro bede nie daleko punktu CP to wezmę dekoder ze sobą ciekawe czy dadzą mi dekoder zastępczy ;] Jak dadzą to może przynajmniej będą go naprawiali tak długo, że pooglądam sobie dłużej kanały za friko :)
0 x
Platforma N:
N-box HDTV Recorder pakiety: hity filmowe, dzieci, sport i motoryzacja, kultura nauka świat, HBO
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Axel
Activist
Posty: 2722
Rejestracja: 25 maja 2006, 0:21
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: Axel » 23 sie 2007, 1:03

Raczej na pewno ci dadza bo tak jest w regulaminie a po za tym konsultant z infolinii powiedzial mi raz ze zawsze w przypadku usterki dostaje sie dekoder zastepczy.
0 x
Awatar użytkownika
RaPi
Poster
Posty: 1874
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:38
Lokalizacja: Poland
x 1
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: RaPi » 23 sie 2007, 12:31

Ty zapewne brałeś ten dekoder na takich samych zasadach jak ja czyli na własność. Te Echostary miały gwarancję na 2 lata. Jeżeli okres gwarancji już upłynął to wydaje mi się że będziesz musiał zapłacić za jego naprawę.
0 x
Awatar użytkownika
Witu
Mythical VIP
Posty: 1798
Rejestracja: 24 maja 2006, 18:37
Lokalizacja: Tuchów (Małopolska)
x 1
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: Witu » 23 sie 2007, 18:37

zgadza się! Już od razu chcieli się brać dzisiaj za naprawę i już chcieli zeby im pieniążki szykować:D Ale nie będę go naprawiał bo prawie to wszystko mam w n a naprawiać dekoder na miesiąc się nie opłaca.
0 x
Platforma N:
N-box HDTV Recorder pakiety: hity filmowe, dzieci, sport i motoryzacja, kultura nauka świat, HBO
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
RaPi
Poster
Posty: 1874
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:38
Lokalizacja: Poland
x 1
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: RaPi » 23 sie 2007, 21:02

Wydaje mi się że naprawa jest i tak nie opłacalna a już na pewno w CP. Dekodery te mają częste problemy z softem więc pewnie i ta usterka ma coś z tym podobnego. Jeżeli chcesz to oddaj dekoder do jakiegoś Speca u ciebie w okolicy niech przejrzy jego wnętrze jeżeli to nie soft tylko coś się upaliło to za parę groszy to wymieni. W CP za naprawę mogą policzyć Ci niezłą kasę plus koszty przesyłki. Ten model Echostara do najlepszych nie należał z resztą wystarczy spojrzeć na ten sprzęt że jego żywotność to max 2- 3 lata.
Jeżeli już to lepiej wsiąść nowy dekoder w umową ale skoro CP Ciebie już nie interesuje to problem masz z głowy.
0 x
Awatar użytkownika
Witu
Mythical VIP
Posty: 1798
Rejestracja: 24 maja 2006, 18:37
Lokalizacja: Tuchów (Małopolska)
x 1
Kontakt:

Echostar DSB-606-Awaria

Post autor: Witu » 23 sie 2007, 22:00

eee... Nie daje go nigdzie do naprawy.... I taki nie będę już z niego korzystał.
0 x
Platforma N:
N-box HDTV Recorder pakiety: hity filmowe, dzieci, sport i motoryzacja, kultura nauka świat, HBO
Obrazek
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Kosz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości