EraGG

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
maadziiaa17
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 26 sty 2009, 15:00

EraGG

Post autor: maadziiaa17 »

heeeej :) mam pytanie...kupiłam telefon, w którym juz było zainstalowane eragg i normalnie mi działało, mogłam pisać i w ogóle, a juz od jakiegoś czasu nie mogę się zalogowac, nawet niee pokazuje nic, żesię łączy z ta aplikacją. Pisze, że BŁĄD SIECIOWY. Co ja mam robić?
Awatar użytkownika
Artu
Junior
Posty: 917
Rejestracja: 05 lis 2007, 14:10
x 1

EraGG

Post autor: Artu »

Przede wszystkim wgraj sobie Jadugadu - jest za darmo.
sexi
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:15

EraGG

Post autor: sexi »

Samsung J600E bylam dzisiaj w erze zeby zrobili mi konfiguracje GPRS i dzialalo mi gg !:d a osd godz. mniej wiecej 18.... wyskakuje mi znowu 'błąd sieciowy.nie mozna ustalic aktualnego numeru wersji aplikacji z powodu bledu komunikacji z serwerem wersji aplikacja zostanie zamknieta' pomocy pomocy bo ja juz poczulam ten lans iz ide obwodnicą i pisze z gg !! xdd i brakuje mi tegooo proszee 2546446 xd błagaaaam pomocyy błagaam ! xd
aggis
Obserwator
Posty: 256
Rejestracja: 11 lip 2008, 18:37

EraGG

Post autor: aggis »

Sexi, ciekawe co robiłeś/robiłaś, kiedy całe GG siadło na kilka godzin ;) Ale tak na poważnie...mi w salonie ustawili i nie mam problemów...Może raz jeszcze do salonu?
dziku
Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 14 paź 2008, 17:55

EraGG

Post autor: dziku »

Mi się gg przydaje, nawet w telefonie, ale żeby się tak uzależnić, jak sexi? ;)
asiek1206
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 08 sie 2009, 16:50

EraGG

Post autor: asiek1206 »

elos ;) prosze o pomoc bo jestemw wtym kompletnie zielona :|

wiec mam tel k550i i tam juz jest aplikacja gaduu tylko co dalej ?

ehmm no i mam pytanie zeby korzystać z tego gadu trzeba mieć cały czas kase na koncie czy moge sobie kupić za tą 5 czy 10 bo nie wiem ile to tam jest i weźnie mi to kase i nie musze mieć ccały miesiac czy trzeba mieć ?
pomocc ;) :*
aggis
Obserwator
Posty: 256
Rejestracja: 11 lip 2008, 18:37

EraGG

Post autor: aggis »

http://www.era.pl//r/era_pl_repo1/docum ... _eragg.pdf

punkt 26 regulaminu: W następujących przypadkach możliwość korzystania przez Użytkownika z Serwisu jest
zablokowana c) posiadanie na koncie numeru telefonu w
systemie Era Tak Tak, Era Mix lub Heyah kwoty nie pozwalającej na wykonywanie połączeń
telefonicznych.

NIe możesz nie mieć niczego na koncie. Musi być na nim kwota pozwalająca na wykonanie choć jednego połączenia.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości