Zerwanie umowy z siecią T-Mobile (dawniej Era)

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Awatar użytkownika
Beata.sul
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 20 maja 2007, 12:31
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: Beata.sul » 20 maja 2007, 14:56

Dzięki bardzo:) blueconnect jednak to nie jest tylko normalny abonament w taryfie Nowy Komfort a trwa az 3 lata bo tanszy byl telefon. A co do tych zmian to nie moge znalesc tego pisma ze zmianami czy w zwiazku z tym bez tego papierka moge pisac ze chce zerwac umowe czy musze wiedziec kiedy mi to wyslali???:P
0 x
:P
gosc
VIP Expert
Posty: 2139
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:54

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: gosc » 20 maja 2007, 15:20

Trudno byłoby nie wiedzieć skoro można wypowiedzieć umowę ileś tam dni po otrzymaniu pisma z Ery.
0 x
Awatar użytkownika
Beata.sul
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 20 maja 2007, 12:31
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: Beata.sul » 20 maja 2007, 15:45

Z tego co wiem to nadal jest postepowanie i mozna caly czas pisac. Czy może to nieprawda?? :/
0 x
:P
garbety76
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2007, 8:47
Lokalizacja: Gdańsk

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: garbety76 » 20 maja 2007, 16:42

Juz o tym bylo na tym temacie,wydaje mi sie ze raczej po ptakach.era wysylala pisma kolo polowy marca,wg prawa abonent ma 30dni na ustosunkowanie sie do nich i ewentualne wypowiedzenie umowy,sprawa teoretycznie jednak jest otwarta bo Era nie dostosowala sie do nakazu UKE wiec probowac mozesz...ale masz duzo mniejsze szanse niz osoby ktore to zrobily w terminie ustawowym...
0 x
garbety76
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2007, 8:47
Lokalizacja: Gdańsk

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: garbety76 » 20 maja 2007, 16:45

Zawsze mozna probowac...Uke zamierza ere ukarac takze idzie w Nasza strone choc chcesz to robic troche pozno...
0 x
Awatar użytkownika
Beata.sul
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 20 maja 2007, 12:31
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: Beata.sul » 20 maja 2007, 17:05

A musze podac konkretna date kiedy otrzymalam te zmiany czy moge wymyslic jakas bo nigdzie tego nie mam :/ i nie wiem co w zawiazku z tym zrobic
0 x
:P
garbety76
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2007, 8:47
Lokalizacja: Gdańsk

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: garbety76 » 20 maja 2007, 17:20

Pisma do wiekszosci abonentow byly datowane pomiedzy 13 a 15 marca,wiec podaj date z tego zakresu
0 x
Awatar użytkownika
Beata.sul
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 20 maja 2007, 12:31
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: Beata.sul » 20 maja 2007, 17:35

a moge sie sugerowac tym ze postepowania trwaja nadal wrazie gdyby stwierdzili ze czas na zerwanie umowy minął???
0 x
:P
garbety76
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2007, 8:47
Lokalizacja: Gdańsk

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: garbety76 » 20 maja 2007, 17:41

Dobre pytanie...szczerze-nie wiem,jesli sie postawia tak probuj,ale jesli napisza ze termin takiego wypowiedzenia w zwiazku ze zmiana regulaminu minal to chyba nic nie zrobisz...moze ktos ma inne info,ale wydaje mi sie,ze jesli ich cisniesz bo łamia prawo to sama musisz je przestrzegac aby byc wiarygodna...
0 x
Awatar użytkownika
Lawnowerman
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 27 kwie 2007, 15:02
Lokalizacja: Gdynia

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: Lawnowerman » 21 maja 2007, 7:36

Beata.sul pisze:Jeszcze jedno pytanko czy w waszych umowach też mieliście podobne oświadczenia???
Sprawdzę u mnie....
0 x
___________________
Mam teraz TAK-TAK ....
...czyli uciekłem z ERY do ERY.....
paranoja nie...??
Awatar użytkownika
Beata.sul
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 20 maja 2007, 12:31
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: Beata.sul » 21 maja 2007, 11:24

Wydaje mi się że uzasadnieniem również mogloby być to że podając zmiany nie napisali że można zerwać umowe tak jak zrobiło to tp.Więc termin raczej nie był określony na zerwanie i nie mogą chyba w ten sposób odmówić...Mam rację???
0 x
:P
gosc
VIP Expert
Posty: 2139
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:54

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: gosc » 21 maja 2007, 11:49

W zasadzie tak, ale w tym co ci przysłali nie może być ani słowa o możliwości wypowiedzenia.
0 x
Awatar użytkownika
Beata.sul
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 20 maja 2007, 12:31
Lokalizacja: Sulęcin
Kontakt:

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: Beata.sul » 21 maja 2007, 16:27

Ktoś mi nagadał głupot w erze ze jezeli bralam telefon w czasie trwania promocji swiatecznej to ze nie moge zerwac umowy ale skoro umowa jest z 2006 r a zmiany sa od 2007 to chyba kpiny sobie robią :)
0 x
:P
garbety76
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 08 maja 2007, 8:47
Lokalizacja: Gdańsk

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: garbety76 » 22 maja 2007, 13:23

Gdzie bys nie spytala o mozliwosc zerwania umowy to zawsze erowe pracusie powiedza ze nie mozna.przeciez tak ich szkola i tak musza mowic.a ze to jest jawne granie w ...ja to juz inna para kaloszy.kazdy kto podpisal umowe przed 'uzupelnieniem'regulaminu przez ere ma prawo ja zerwac bez odszkodowania,czy to sie erze podoba czy nie.bedzie po prostu sporo spraw sadowych jesli sie nie ugna.i w sadzie przegraja kazda sprawe tego typu.
0 x
wezyr
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 22 maja 2007, 17:13

Zerwanie umowy z siecią Era

Post autor: wezyr » 22 maja 2007, 17:14

Witam, czytaliście ? :
http://www.urtip.gov.pl/uke/index.jsp?p ... &page=text

Era dalej nie ugięta, teraz zapłaci ....
0 x
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości