TVN i Polsat w DVB-T w Poznaniu?

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Awatar użytkownika
swistak01
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: swistak01 »

Witam!
Zamierzam kupić sobie karte tv do komputera (tuner naziemnej tv cyfrowej) i moje pytanie brzmi czy TVN i Polsat nadaja cyfrowo w Poznaniu, tak zebym mogl sobie sciagnac te stacje z "powietrza" ? :>
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
x 577
x 2836

Post autor: Karol »

Zdaje się, że znajdziesz kanały nadawane przez RTCN Śrem. Wszystko w MPEG-2. Dlatego moje pytanie brzmi? Opłaca Ci się kupować kartę DVB-T do MPEG-2 skoro w każdej chwili mogą przejść na MPEG-4 tak jak w stolicy?
Awatar użytkownika
swistak01
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: swistak01 »

Czyli ze jak przejda na MPEG-4 a będę miał http://www.komputronik.pl/Tunery_TV_FM/ ... ,id,26832/ to juz sobie nie pooglądam?
Sory, jestem zielony w tym temacie :P
Awatar użytkownika
Artu
Junior
x 1

Post autor: Artu »

Daj sobie spokój, w Polsce NIE MA DVB-T, a testy mogą w każdej chwili wyłączyć. I co ci z tego zostanie?
Paweł Ciupak
Obserwator
Kontakt:

Post autor: Paweł Ciupak »

Artu pisze:Daj sobie spokój, w Polsce NIE MA DVB-T, a testy mogą w każdej chwili wyłączyć. I co ci z tego zostanie?
Czekać do 2009? ;). A może nawet i dłużej, gdyż jako obowiazujący standard w Polsce uchwalono MPEG-4, a ZTCW na razie nie ma na polskim rynku żadnych odbiorników go obsługujących i zapewne długo nie będzie – założę się, że zostaną pewnie wprowadzone na ostatnią chwilę przed rezygnacją z nadawania analogowego w 2012.
Obrazek
Awatar użytkownika
Artu
Junior
x 1

Post autor: Artu »

Ja na Twoim miejscu jednak bym poczekał, a tuner kupił, gdy sytuacja się ustabilizuje i będzie wiadomo, w jakim standardzie będzie nadawane DVB-T.
Miś Uszatek
Użytkownik

Post autor: Miś Uszatek »