Mobilking

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Evil
Junior
Posty: 1405
Rejestracja: 09 sie 2007, 14:46
x 1

Mobilking

Post autor: Evil » 24 lut 2008, 10:12

MOBILKING - polski wirtualny operator telefonii komórkowej, którego właścicielem jest Mobile Entertainment Company. Sieć działa w oparciu o nadajniki Ery. MOBILKING oferuje usługi w systemie pre-paid.

Operator oferuje jedną taryfę: minuta rozmowy do wszystkich sieci w Polsce 0,50zł, SMS do wszystkich sieci w Polsce 0,15zł, MMS do wszystkich sieci w Polsce 0,50zł, Transmisja danych 0,50zł/100kB.

Koszt startera to 20zł.

wikipedia.pl

Zapraszam do dyskusji na temat tego operatora.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
0 x
Awatar użytkownika
Alan
Mythical VIP
Posty: 474
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:20
Lokalizacja: Westcoast

Mobilking

Post autor: Alan » 27 lut 2008, 18:28

To jest z lekka oszustwo:
2.1. Saldo startowe jest ważne przez 30 dni od momentu aktywacji / nigdzie tej wzmianki w reklamie nie ma.
2.2. Każde doładowanie powyżej 10zł przedłuża dotychczasową ważność twojego konta o 3 miesiące / czyli wychodzi na to, że za 10zł przedłuża o, nie wiadomo ile dni. Tak jest w ulotce informacyjnej w kupionym starterze.
Na ich stronie jest tak:
Każde doładowanie przedłuża ważność Twojego konta aż o 3 miesiące! Dzięki temu masz 3 miesiące na rozmowy wychodzące i dodatkowe 3 na rozmowy przychodzące!
0 x
"Kiedy się chce otrzymać dobrą odpowiedź, trzeba zadać dobre pytanie"

Obrazek
Awatar użytkownika
Orange
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 24 lis 2006, 18:42
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Mobilking

Post autor: Orange » 08 mar 2008, 10:09

Ehhh... kolekny, który zginie jak sami-swoi ?
0 x
Za reklamę w sygnaturze - specjalny VIP-owski ban.[Trzeciak]
Awatar użytkownika
Artu
Junior
Posty: 917
Rejestracja: 05 lis 2007, 14:10

Mobilking

Post autor: Artu » 08 mar 2008, 10:14

Moim zdaniem za dużo się tych operatorów porobiło. Tym bardziej, że ich ceny są zdeka za niedzisiejsze. Podobne do Heyah, które od startu może 2, góra 3 razy zmieniło ceny rozmów wychodzących ;)
0 x
Awatar użytkownika
tomexol9
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2007, 15:03
Kontakt:

Mobilking

Post autor: tomexol9 » 10 mar 2008, 17:56

a ja myślę że MobilKing da sobie rade na rynku... :)
0 x
Awatar użytkownika
otrik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 19 lut 2007, 1:34

Mobilking

Post autor: otrik » 11 mar 2008, 13:36

ja tez tak sadze... reklame maja bez watpienia chwytliwa :) zdaje sie ze wlasnie ze wzgledu na niski koszt utrzymania numeru i prosta taryfe moga zaistniec na rynku.
ad 2.2 kazde doladowanie przedluza waznosc konta o 3 m-ce (czyli ok 90dni) zatem Alan nie wprowadzaj ludzi w blad!
0 x
Vip88
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 11 mar 2008, 16:04

Mobilking

Post autor: Vip88 » 11 mar 2008, 16:11

Mi sie podoba ten operator MOBILKING dlatego ze można doładować konto za niewielkie piniądze czyli za 10 zł i to przedłuża warznośc konto na 3 miesiące na połonczenia wychodzące oraz na 3 miesiące na odbieranie połonczen przychodzączych i mi to starczy i ten operator może pobic wszystkie siec ze wrzgledu na doladowanie .


A tu tak ma marginesie chciałem sie zapytać na jakiej stronie można wysyłać sms z bramki na siec MOBILKING ?
0 x
Awatar użytkownika
Alan
Mythical VIP
Posty: 474
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:20
Lokalizacja: Westcoast

Mobilking

Post autor: Alan » 11 mar 2008, 16:43

otrik pisze:ad 2.2 kazde doladowanie przedluza waznosc konta o 3 m-ce (czyli ok 90dni) zatem Alan nie wprowadzaj ludzi w blad!
Facet nie wkurzaj mnie!
Kup sobie starter i przeczytaj co tam jest napisane. Maja bajzel w info i tyle, wiec nie pisz, że ja wprowadzam ludzi w błąd, bo denerwujesz mnie, a nerwowy jestem. Nim coś napiszesz to poczytaj z rożnych źródeł i potem sie wypowiadaj, a najlepiej nic nie pisz.

Skan:
Obrazek

Obrazek

Stoi jak byk 3 pozycja TWOJE KONTO. 2.2. Każde doładowanie powyżej 10zł przedłuża dotychczasową ważność twojego konta o 3 miesiące

Obrazek
0 x
"Kiedy się chce otrzymać dobrą odpowiedź, trzeba zadać dobre pytanie"

Obrazek
Awatar użytkownika
otrik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 19 lut 2007, 1:34

Mobilking

Post autor: otrik » 12 mar 2008, 16:21

a doladowywales juz konto ? bo na stronie jest tak Obrazek
czyli gdzies jest blad, a to ze ty nerwowy jestes to niebardzo mnie obchodzi.
0 x
Awatar użytkownika
Axel
Activist
Posty: 2722
Rejestracja: 25 maja 2006, 0:21
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Mobilking

Post autor: Axel » 12 mar 2008, 16:50

A mnie denerwuje ta reklama telewizyjna Mobilking, w której na początku przez kilkanascie sekund jest czarna plansza z napisem "ZAKAZANO" a pod spodem "Całość reklamy na stronie www.mobilking.pl" i dopiero potem zaczyna sie normalna reklama tzn. z tymi motorami itd.
Ogólnie jak dla mnie pomysł na reklamę bez sensu no ale ludziom pewnie sie spodoba.
0 x
Awatar użytkownika
otrik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 19 lut 2007, 1:34

Mobilking

Post autor: otrik » 12 mar 2008, 16:57

to pewnie dlatego ze reklamy rzeczywiscie zostaly zdjete z anteny
http://wiadomosci.mediarun.pl/news/475, ... TVP,group4
szczerze mowiac myslalem ze skonczy sie na feministycznym gadaniu.
0 x
Awatar użytkownika
Alan
Mythical VIP
Posty: 474
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:20
Lokalizacja: Westcoast

Mobilking

Post autor: Alan » 12 mar 2008, 17:49

otrik pisze:a to ze ty nerwowy jestes to niebardzo mnie obchodzi.
Ja jestem spokojny, a nerwowy się robie jak ktoś mnie posądza i poucza o wprowadzanie ludzi w błąd, wtedy mogę nawrzucać bez pardonu. Miej sobie pretensje do operatora ze ma b.....el i tyle, a od mojej osoby proszę się i tak dalej i tak dalej.
0 x
"Kiedy się chce otrzymać dobrą odpowiedź, trzeba zadać dobre pytanie"

Obrazek
Awatar użytkownika
otrik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 19 lut 2007, 1:34

Mobilking

Post autor: otrik » 13 mar 2008, 19:51

zeby wyjasnic to raz na zawsze pokusilem sie o telefon na infolinie (przywital mnie kobiecy glos wiec nie wszystkie panie obrazily sie na mobilkinga :D) i dostalem info ze informacja na stronie jest poprawna czyli kazde doladowanie przedluza waznosc konta, nawet to za 10. chyba nie bedzie juz wiecej watpliwosci, a jak beda to chetnie zadzwonie tam jeszcze raz bo pani bardzo mila :)
zatem Alan mozesz juz wyluzowac
0 x
Awatar użytkownika
Alan
Mythical VIP
Posty: 474
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:20
Lokalizacja: Westcoast

Mobilking

Post autor: Alan » 14 mar 2008, 7:24

Również dzwoniłem do MobilKing i poinformowano mnie, że do ulotki wkradł sie błąd za, który wykonawca zlecenia dostał okrutną burę i będzie płacił jakąś karę. W nowych starterach tego błędu już nie będzie, więc mam białego kruka.
0 x
"Kiedy się chce otrzymać dobrą odpowiedź, trzeba zadać dobre pytanie"

Obrazek
Evil
Junior
Posty: 1405
Rejestracja: 09 sie 2007, 14:46
x 1

Mobilking

Post autor: Evil » 14 mar 2008, 14:07

Więc ktoś z Was tu kłamie, pytanie tylko kto :> Sam tam zadzwonię :P
0 x
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości