Zapraszam do dyskusji na temat UPC jako operatora usługi internetowej chello
Osobiście posiadam chello od kilku ładnych miesiący i jestem zadowolony. Mimo, że zamawiając troszkę się obawiałem, czytając różne opinie na temat tej usługi w sieci. A jakie inni mają doświadczenie z tą usługą?
1. Wizyta przedstawiciela UPC:
Mila pani. Rzeczy niemozliwe od zaraz. Na cuda trzeba tylko chwile poczekac. Po ostatecznych ustaleniach UPC zainstaluje w moim lokalu Chello+TV+Telefon+HBO (to ostatnie za 1PLN przez rok).
2. Wizyta w Telekomunikacji celem dotrzymania terminow wypowiedzenia umow:
Mila pani. Zadowolona z kolejnego niezadowolonego klienta.
3. Wizyta monterow UPC.
Od lat lokal jest okablowany, niczego nie trzeba uzupelniac. Niewielki problem to gniazdo TV, ktore zbyt mocno tlumi sygnal. Kilkadziesiat sekund i zamiast gniazdka dziura, z ktorej zwisa pierwszy kabel. Do tego dwa rozgaleziacze sygnalu rzucone za TV. Kolejne kable tworza juz calkiem niezlego pajaka (artystyczny nielad). Panowie opowiadaja historie dziecka porazonego pradem, po czym upychaja rozgaleziacze w plastikowe puszki (dalekie od miniaturyzacji). Do tego dochodzi modem, dekoder HBO, kolejne zasilaczyki do tych urzadzen. Przewidziec trzeba jeszcze miejsce na Switch (+zasilaczyk), telefon (+zasilaczyk). Zaczynam byc przerazony. Czy bede mogl sie jeszcze poruszac w okolicach telewizora? Coz chcialem to mam!
Panowie nie sa wyposazeni w Notebook bo po co?. Udostepniam im osobisty. Kilka zmian w ustawiniach i pojawia sie strona Chello. Panowie dzielnie walcza ale jedyne co moga uzyskac to tylko jedna strona. Po ok 40 minutach poddaja sie. Nie mozna zarejestrowac modemu!!! Tak zwana D... BLADA! Sprzet trzeba rozmontowac i zabrac.
4. Dwa dni pozniej.
Panowie zaraz po wejsciu melduja ze sprzet, ktory przyniesli jest nieco ulomny (brak pilota). Czytam wiec umowe i znajduje: "... potwierdzam ze sprzet jest kompletny ...". Panowie proponuja abym zaufal, oni sprzet doniosa w innym terminie. Z oporami zgadzam sie. W tym samym czasie dostrzegam zmiany dokonane w umowie w stosunku do poprzedniej wersji. Nie dosc ze jest pokreslona to skreslenie dotyczy przeniesienia dotychczasowego numeru telefonu (co bylo jednym z warunkow skorzystania z UPC). Pan stwierdza ze nie on pokreslil umowe i nie on bedzie jej poprawial mimo ze to on ja podpisuje. A wlasciwie to on nie ma takiego druku. PODZIEKOWALEM! Sprzet rozmonotano.
5. Telefon do przedstwiciela UPC.
Mila pani. Rzeczy niemozliwe od zaraz. Na cuda trzeba tylko chwile poczekac.
Pani przyznaje mi razje umowa to nie brudnopis i musi byc jasna. Obiecuje wymienic umowe i na moja prosbe ekipe monterska.
6. Tydzien pozniej (termin zaproponowany przez UPC).
Ekipa ta sama (a jakze). Umowa przepisana (brawo). Jeden tylko problem. Tym razem panowie nie maja dekodera HBO. Jesli HBO to tylko za dodatkowe pieniadze!!!
PODZIEKOWALEM!
7. Telefon do przedstwiciela UPC.
Pani juz nie taka mila. Nie jej wina ze promocja wlasnie sie skonczyla.
PODZIEKOWALEM za artystyczny nielad za telewizorem i za bezowocna wspolprace.
No ja na moją prośbe zmontowałem sobie instalacje od skrzynki do mieszkania i w mieszkaniu sam. Dali kable wszystko co trzeba do szczęścia i poszli. Po dwóch dniach przyszli sprawdzili, stwierdzili, że wszystko ok i zniknęli na zawsze.
"Kiedy się chce otrzymać dobrą odpowiedź, trzeba zadać dobre pytanie"
moje zdanie o UPC wyjątkowo dobrze,
umowe na dobra sprawe mozna w kazdym momencie (wraz z koncem kolejnego cyklu) rozwiazac, mail z iluzoryczna informacja ze sie zmienia miejsce zamieszkania na takie gdzie sygnalu "niestety nie maja" :]
imo to strasznie sie opuscili. net mi zanika srednio 2 razy dziennie, w dodatku mialem awarie od czwartu wieczorem, spec przyjechal dopiero w poniedzialek naprawic, samemu mi sie nie udalo. staram sie wlasnie rozeznac, moze sobie netie zaloze...zbieram troche info, wydaje mi sie, ze takie rozwiazanie bedzie najciekawsz,e w kazadym razie, nei zamierzam przedluzac umowy z nimi na pewno.
Jestem z UPC o 8 lat , nie powiem na nich złego słowa, serwis zawsze uprzejmy , z resztą rzadko ich potrzebowałem ,nie można spóźniac sie tylko z płatnościami nie więcej niż 2tyg bo odcinają internet , trochę to wkurza ponieważ , różnie w życiu bywa i czasem człowiek miewa poślizg .