Chello

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Awatar użytkownika
szewol
Media2.pl
Posty: 168
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:42

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: szewol »

Zapraszam do dyskusji na temat UPC jako operatora usługi internetowej chello ;)

Osobiście posiadam chello od kilku ładnych miesiący i jestem zadowolony. Mimo, że zamawiając troszkę się obawiałem, czytając różne opinie na temat tej usługi w sieci. A jakie inni mają doświadczenie z tą usługą?
Jak instalowano chello

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Jak instalowano chello »

Siedem odslon:

1. Wizyta przedstawiciela UPC:
Mila pani. Rzeczy niemozliwe od zaraz. Na cuda trzeba tylko chwile poczekac. Po ostatecznych ustaleniach UPC zainstaluje w moim lokalu Chello+TV+Telefon+HBO (to ostatnie za 1PLN przez rok).

2. Wizyta w Telekomunikacji celem dotrzymania terminow wypowiedzenia umow:
Mila pani. Zadowolona z kolejnego niezadowolonego klienta.

3. Wizyta monterow UPC.
Od lat lokal jest okablowany, niczego nie trzeba uzupelniac. Niewielki problem to gniazdo TV, ktore zbyt mocno tlumi sygnal. Kilkadziesiat sekund i zamiast gniazdka dziura, z ktorej zwisa pierwszy kabel. Do tego dwa rozgaleziacze sygnalu rzucone za TV. Kolejne kable tworza juz calkiem niezlego pajaka (artystyczny nielad). Panowie opowiadaja historie dziecka porazonego pradem, po czym upychaja rozgaleziacze w plastikowe puszki (dalekie od miniaturyzacji). Do tego dochodzi modem, dekoder HBO, kolejne zasilaczyki do tych urzadzen. Przewidziec trzeba jeszcze miejsce na Switch (+zasilaczyk), telefon (+zasilaczyk). Zaczynam byc przerazony. Czy bede mogl sie jeszcze poruszac w okolicach telewizora? Coz chcialem to mam!
Panowie nie sa wyposazeni w Notebook bo po co?. Udostepniam im osobisty. Kilka zmian w ustawiniach i pojawia sie strona Chello. Panowie dzielnie walcza ale jedyne co moga uzyskac to tylko jedna strona. Po ok 40 minutach poddaja sie. Nie mozna zarejestrowac modemu!!! Tak zwana D... BLADA! Sprzet trzeba rozmontowac i zabrac.

4. Dwa dni pozniej.
Panowie zaraz po wejsciu melduja ze sprzet, ktory przyniesli jest nieco ulomny (brak pilota). Czytam wiec umowe i znajduje: "... potwierdzam ze sprzet jest kompletny ...". Panowie proponuja abym zaufal, oni sprzet doniosa w innym terminie. Z oporami zgadzam sie. W tym samym czasie dostrzegam zmiany dokonane w umowie w stosunku do poprzedniej wersji. Nie dosc ze jest pokreslona to skreslenie dotyczy przeniesienia dotychczasowego numeru telefonu (co bylo jednym z warunkow skorzystania z UPC). Pan stwierdza ze nie on pokreslil umowe i nie on bedzie jej poprawial mimo ze to on ja podpisuje. A wlasciwie to on nie ma takiego druku. PODZIEKOWALEM! Sprzet rozmonotano.

5. Telefon do przedstwiciela UPC.
Mila pani. Rzeczy niemozliwe od zaraz. Na cuda trzeba tylko chwile poczekac.
Pani przyznaje mi razje umowa to nie brudnopis i musi byc jasna. Obiecuje wymienic umowe i na moja prosbe ekipe monterska.

6. Tydzien pozniej (termin zaproponowany przez UPC).
Ekipa ta sama (a jakze). Umowa przepisana (brawo). Jeden tylko problem. Tym razem panowie nie maja dekodera HBO. Jesli HBO to tylko za dodatkowe pieniadze!!!
PODZIEKOWALEM!

7. Telefon do przedstwiciela UPC.
Pani juz nie taka mila. Nie jej wina ze promocja wlasnie sie skonczyla.

PODZIEKOWALEM za artystyczny nielad za telewizorem i za bezowocna wspolprace.
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 17964
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:29
x 633
x 3192

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Karol »

To świednie świadczy o UPC.... :/
Awatar użytkownika
Leszek1979
VIP Expert
Posty: 451
Rejestracja: 24 maja 2006, 23:14
Lokalizacja: Tczew

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Leszek1979 »

To prawie jak... Tele2
Awatar użytkownika
RaPi
VIP Expert
Posty: 1874
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:38
Lokalizacja: Poland
x 2
Kontakt:

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: RaPi »

Urzekła mnie twoja historia ;) A tak na serio to raczej standard w każdej firmie...
Awatar użytkownika
Alan
VIP Expert
Posty: 474
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:20
Lokalizacja: Westcoast

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Alan »

No ja na moją prośbe zmontowałem sobie instalacje od skrzynki do mieszkania i w mieszkaniu sam. Dali kable wszystko co trzeba do szczęścia i poszli. Po dwóch dniach przyszli sprawdzili, stwierdzili, że wszystko ok i zniknęli na zawsze.
"Kiedy się chce otrzymać dobrą odpowiedź, trzeba zadać dobre pytanie"

Obrazek
Dann

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dann »

moje zdanie o UPC wyjątkowo dobrze,
umowe na dobra sprawe mozna w kazdym momencie (wraz z koncem kolejnego cyklu) rozwiazac, mail z iluzoryczna informacja ze sie zmienia miejsce zamieszkania na takie gdzie sygnalu "niestety nie maja" :]
Damian
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 28 maja 2006, 20:49

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Damian »

Nie miałem nigdy UPC ale mam neostrade TP i mi to wystarczy.
fafik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 12 paź 2006, 22:45

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fafik »

imo to strasznie sie opuscili. net mi zanika srednio 2 razy dziennie, w dodatku mialem awarie od czwartu wieczorem, spec przyjechal dopiero w poniedzialek naprawic, samemu mi sie nie udalo. staram sie wlasnie rozeznac, moze sobie netie zaloze...zbieram troche info, wydaje mi sie, ze takie rozwiazanie bedzie najciekawsz,e w kazadym razie, nei zamierzam przedluzac umowy z nimi na pewno.
login1
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 08 lip 2011, 6:48

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: login1 »

Jestem z UPC o 8 lat , nie powiem na nich złego słowa, serwis zawsze uprzejmy , z resztą rzadko ich potrzebowałem ,nie można spóźniac sie tylko z płatnościami nie więcej niż 2tyg bo odcinają internet , trochę to wkurza ponieważ , różnie w życiu bywa i czasem człowiek miewa poślizg .
Awatar użytkownika
Piotr8
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 08 maja 2014, 10:50
Kontakt:

Chello

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Piotr8 »

mam znajomego, który jest tam od początku i nie narzeka, wręcz poleca
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości