Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Awatar użytkownika
odrodzony
Obserwator
Posty: 517
Rejestracja: 24 kwie 2011, 11:39
Lokalizacja: Powiat Toruński
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: odrodzony » 28 sie 2011, 9:46

Może antena jest źle ustawiona?
Awatar użytkownika
waldus_5
Junior
Posty: 1244
Rejestracja: 25 sty 2009, 16:12
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: waldus_5 » 28 sie 2011, 13:00

Może antenę przestawił wiatr, może poluzowało się Eurozłącze, może awarii uległ telewizor lub dekoder.
Wybieranie spośród Faktów tylko tych Wiadomości, które składają się na wyimaginowaną spójną Panoramę Wydarzeń jest zwykłym tchórzostwem informacyjnym i formą ucieczki od rzeczywistości.
Awatar użytkownika
odrodzony
Obserwator
Posty: 517
Rejestracja: 24 kwie 2011, 11:39
Lokalizacja: Powiat Toruński
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: odrodzony » 28 sie 2011, 14:30

Całkiem możliwe.Są takie problemy.Raczej z tym telewizorem to nie pisał przecież że telewizor jest sprawny w 100% :)
greg1969
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 04 wrz 2011, 13:44

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: greg1969 » 04 wrz 2011, 13:52

Witam serdecznie. Mam nowy dekoder HD PVR Sagemcom ESI-88 i telewizor LG 3000. Problem polega na tym, że jak podłączenie sprzętu jest na kablu HDMI mam brak sterowania głośnością z poziomu pilota dekodera natomiast na złączu typu SCART sterowanie z piolta dekodera głośnością jest. Czy można coś z tym zrobić czy nie. Nie jest to uciążliwe ale trzeba manipulować dwoma pilotami.

Sprawa załatwiona, kabel HDMI - zamieniłem końcówki kabla miejscami ( ta co była w dekoderze jest w tv i na odwrót) dziwne pomogło.
szyszek
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2011, 0:30

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: szyszek » 11 paź 2011, 0:38

Witam nie wiem czy napisalem w dobrym dziale jesli nie to prosze moderatora o przeniesienie.

Dwa dni temu podpisalem umowe z CP o internet woziłem modem Huawei e367 Hspa+ i tu na suwa sie moje pytanie czy moge oddac ten modem i zmienic na lte.

powód: zbyt wolne łacze. w salonie powiedzieli mi ze realna predkosc to okolo 12mb/s a rzeczywista to maks 1,5mb/s .

prosze o odpowiedz :D
logitech
Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2009, 12:44

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: logitech » 20 paź 2011, 14:54

Po ostatniej aktualizacji oprogramowania w dekoderze HD 5000 mam problem z dźwiękiem.Gdy podgłaśniam dzwięk pilotem nie zawsze dzwięk jest podgłaśniany dopiero pomaga lekkie sciszenie.Ponadto słychać nieprzyjemne stuknięcie przy zmianie na niektóre kanały.Czy to przypadłość tylko mojego dekodera?
HD5000-Pakiet Familijny HD
janek123
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 23 paź 2011, 19:45

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: janek123 » 23 paź 2011, 19:53

witam!! chce zrezygnowac z uslug cyfrowego polsatu i do wypowiedzenia potrzebny mi jest nr klienta, na umowie nigdzie nie widze takiego nr moze mi ktos powiedziec co to za nr??
igorr
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 10 sty 2012, 18:17

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: igorr » 10 sty 2012, 18:25

Witam serdecznie, mam nadzieje że to dobry temat na ten wątek bo nie mogłem znaleść innego odpowiedniego, a oto moje pytanie: Mam zamiar wypowiedzieć umowe w raz zakonczeniem emisji programu TVN HD+1,umowe podpisywałem (a właściwie moja partnerka) pod koniec maja ubiegłego roku.Wtedy jeszcze ten kanał był jako kanał gwarantowany, więc przysługuje nam prawo do rozwiązania umowy bez konsekwencji.Dzisiaj moja partnerka z racji tego że umowa jest podpisana na nią dzwoniła na infolinie CP i mówiła że planujemy zrobić taki ruch, pani na infolinii powiedziała że owszem jest to możliwe jednak jest okres wypowiedzenia 3 miesięcy więc lepiej wysłać im wcześniej to pismo bo im wcześniej wyślemy tym szybciej minie ten okres wypowiedzenia.Mi się jednak wydaje że w tym wypadku okres wypowiedzenia nas nie obowiązuje ? a przynajmniej nie 3 miesięczny ? w dodatku nawet jeśli to z jakiej racji już mam takie pismo wysyłać i ten okres teraz ma mi lecieć skoro kanał jeszcze nadaje ? chyba właśnie wtedy CP przysługiwało by naliczenie kary jeśli wysłałbym wypowiedzenie przed usunięciem kanału? więc raz jeszcze podsumowując: Czy faktycznie jest taki okres wypowiedzenia i czy wypowiedzenie wysłać z pierwszym dniem od usunięcia kanału czy faktycznie już teraz? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
wafel
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:57

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: wafel » 11 sty 2012, 11:04

Mam pytanie i zwracam się z gorącą prośbą o odpowiedź. Jestem wieloletnim abonentem cyfrowego polsatu, pod koniec gródnia/na początku stycznia, jak każdego miesiąca oplaciłem obonament, dodam, iż w grudniu kończył się podstawowy okres umowy, z racji tego, że nio wymowiłem jej, automatycznie przedłużyła się na kolejne 12 miesięcy. Jak wspomniałem, abonament opłaciłem juz jakieś 2 tygodnie temu, a cyfrowy polsat przysyła mi wiadomości, że jestem dłużnikiem i sms o uregulowaniu długu, na ekranie tv pojawia się wiadomośc co chwila o uregulowaniu tej należności, kiedy ja opłaciłem ten abonament, pomóżcie. Prosze, co robic, nie da się oglądac tej telewizji!
PDBDPTV
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 15 sty 2012, 1:45

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: PDBDPTV » 15 sty 2012, 1:52

Cześć wszystkim, moje pytanie jest następujące, kiedy będzie dostępny kanał AXN Spin HD i w jakim pakiecie będzie on dostępny ?
bogdan1947
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2012, 12:01

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: bogdan1947 » 19 sty 2012, 12:18

Witam
Mam pytanie związane z drugim dekoderem czyli Multiroom
Jak często należy aktualizować drugi dekoder kartą pierwszego. Wiem, że są to okresy różne, dobrane przez komputer.
Czy można to określić średnio? np codziennie, raz na tydzień, miesiąc?
pozdrawiam Bogdan
bogdan1947
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2012, 12:01

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: bogdan1947 » 19 sty 2012, 12:25

janek123 pisze:witam!! chce zrezygnowac z uslug cyfrowego polsatu i do wypowiedzenia potrzebny mi jest nr klienta, na umowie nigdzie nie widze takiego nr moze mi ktos powiedziec co to za nr??
Wpisz nr karty dekodera i będzie OK
bogdan1947
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2012, 12:01

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: bogdan1947 » 19 sty 2012, 12:31

igorr pisze:Witam serdecznie, mam nadzieje że to dobry temat na ten wątek bo nie mogłem znaleść innego odpowiedniego, a oto moje pytanie: Mam zamiar wypowiedzieć umowe w raz zakonczeniem emisji programu TVN HD+1,umowe podpisywałem (a właściwie moja partnerka) pod koniec maja ubiegłego roku.Wtedy jeszcze ten kanał był jako kanał gwarantowany, więc przysługuje nam prawo do rozwiązania umowy bez konsekwencji.Dzisiaj moja partnerka z racji tego że umowa jest podpisana na nią dzwoniła na infolinie CP i mówiła że planujemy zrobić taki ruch, pani na infolinii powiedziała że owszem jest to możliwe jednak jest okres wypowiedzenia 3 miesięcy więc lepiej wysłać im wcześniej to pismo bo im wcześniej wyślemy tym szybciej minie ten okres wypowiedzenia.Mi się jednak wydaje że w tym wypadku okres wypowiedzenia nas nie obowiązuje ? a przynajmniej nie 3 miesięczny ? w dodatku nawet jeśli to z jakiej racji już mam takie pismo wysyłać i ten okres teraz ma mi lecieć skoro kanał jeszcze nadaje ? chyba właśnie wtedy CP przysługiwało by naliczenie kary jeśli wysłałbym wypowiedzenie przed usunięciem kanału? więc raz jeszcze podsumowując: Czy faktycznie jest taki okres wypowiedzenia i czy wypowiedzenie wysłać z pierwszym dniem od usunięcia kanału czy faktycznie już teraz? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Wypowiedzenie obowiązuje obie strony.
Nie sądzę aby zmiany na liście kanałów zostały uznane jako wina ze strony operatora. Przeczytaj warunki umowy.
Czy jeśli dodają nowe kanały do pakietów w trakcie trwania umowy, to każą dopłacić?
Za wypowiedzenie umowy przed jej terminem doliczą karę umowną (wcale nie małą).
pozdrawiam Bogdan
soda
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 13 lis 2007, 19:50

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: soda » 19 sty 2012, 20:34

bogdan1947 pisze:Witam
Mam pytanie związane z drugim dekoderem czyli Multiroom
Jak często należy aktualizować drugi dekoder kartą pierwszego. Wiem, że są to okresy różne, dobrane przez komputer.
Czy można to określić średnio? np codziennie, raz na tydzień, miesiąc?
pozdrawiam Bogdan
Raz na tydzień
bogdan1947
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2012, 12:01

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Post autor: bogdan1947 » 19 sty 2012, 20:38

Dzięki.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości