Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Dorotka90
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 20 sty 2012, 11:43

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dorotka90 »

Witam

mam pytanie w sprawie Cyfrowego Polsatu mam pakiet za 39.90 zł , dziś otrzymuje sms że mam zapłacić 50 zł ale jest problem że nie zmieniałam żadnego pakietu ani nie zmieniałam umowy i nic z nimi nie podpisywałam od czasu umowy
czy może mi ktoś pomóc w tej sprawie ??

dzięki
Pozdrawiam
bogdan1947
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 19 sty 2012, 12:01

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bogdan1947 »

zadzwoń na infolinię: 222 666 666 lub 801 08 08 08 tam wszystko ci wyjaśnią
tomcet
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2012, 15:39

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: tomcet »

hallo
mam pytanie od jakis 3 dni wchodzi na ekran wiadomosc tekstowa ale bez tekstu i tak co 15 minut jak tego sie pozbyc.
dzieki za tip
Awatar użytkownika
Kpc21
Junior
Posty: 1371
Rejestracja: 17 paź 2008, 20:11
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kpc21 »

Cofnij dekoder do ustawień fabrycznych.
Obrazek... i znów: Obrazek, i... Obrazek ponownie. Co wymyślą następne?
kamil08884
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 04 lut 2012, 14:15

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kamil08884 »

Witam
Mam taki problem,po podłączeniu cyfrowego polsatu dekoderu hd 2000 wszystko dziala,lecz tnie sie obraz.
Otóz po zainstalowaniu jakos mocy itp ich wartosci wynoszą: moc: okolo 92% jakosc: ok 60%.
Zastanawialem sie co moze byc przyczyna daneo problemu.Czy czasami nie za mała jakosc obrazu?
Prosze odp , z góry dziekuje
Awatar użytkownika
Kpc21
Junior
Posty: 1371
Rejestracja: 17 paź 2008, 20:11
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kpc21 »

Trudno nazwać to przyczyną, bo jeśli sygnał się tnie, to po prostu jest słabej jakości :)

Popraw ustawienie anteny. Tutaj znaczenie mają milimetry.
Obrazek... i znów: Obrazek, i... Obrazek ponownie. Co wymyślą następne?
kingalife
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 11 lut 2012, 21:39

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kingalife »

Witam.
Jestem abonamentem cyfrowego polsatu i od jakiegoś czasu mam problem. Przy przechodzeniu z jednego kanału do drugiego za każdym razem pojawia mi się blokada rodzicielska na prawie wszystkich kanałach. Wchodziłam w menu na blokade rodzicielską i brałam 'nieaktywne' lecz problem dalej jest. Proszę zlitujcie się i pomóżcie. Mam dekoder Segemcom
szubertxxx
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 13 gru 2009, 14:48

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: szubertxxx »

Sagecom jest niedopracowany jak Windows Milienium kiedyś xD miał być podobno nowy soft 2 miesiące temu naprawiając problemy z błędem nagrywania i pewnie też tą blokadą ale jak widać nic xD Wiec nic tylko czekać albo reklamować dekoder...
adam87
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:15

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: adam87 »

Posiadam Polsat Cyfrowy jakieś 3,5roku. Mam stary dekoder echostar 717. Chciałbym go wymienić na jakiś nowszy model ze złączem HDMI. Pytanie czy można to zrobić bez podpisywania nowej umowy? W tej chwili w zasadzie nie mam żadnej, 2 letnia umowa mi się dawno skończyła i po prostu dalej co miesiąc opłacam kartę.
W sumie podpisał bym nową umowę bo pakiet Polsatu mi pasuje, ale 29 miesięcy? to lekka przesada (albo i gruba) kiedy konkurencja ma umowy na 12 miesięcy.
mentoris
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 29 lut 2012, 19:03

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: mentoris »

Problem jest w tym, że nadal jesteś abonentem Cyfrowego Polsatu i nawet nie wiesz o tym. U nich jest tak, że jak sam mówisz miałeś umowę na dwa lata. Te dwa lata, to był tak zwany okres podstawowy umowy. Jeżeli ten okres się kończy i w terminie trzymiesięcznym nie wypowiesz im umowy, czyli zakładam, że nie zrobisz nic, to po zakończeniu okresu podstawowego, przechodzi ona w okres dodatkowy umowy trwający jeden rok. Po jego upływiem przechodzi w kolejny okres dodatkowy znowu na rok i tak zabawa trwa co roku.
Awatar użytkownika
Flis
Użytkownik
Posty: 128
Rejestracja: 24 lut 2012, 0:02
Lokalizacja: Podkarpacie

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Flis »

To tylko wypowiedzenie wysłać.
darcia88
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 07 mar 2012, 21:27

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: darcia88 »

hej:) mam mały problem:/ kupiłam dzisiaj cyfrowy polsat, Pani z obsługi kazała mi podłączyć dekoder (antenę mam juz ustawioną bo wczesniej miałam inna telewizje) i ustawić na kanał 31, miało się coś tam ustawiać przez mniej wiecej 3 godziny ale jak na razie ten czas minął i nic się nie dzieje... cały czas lecą reklamy o wypożyczalni filmów:/ pomóżcie:/
Awatar użytkownika
pulkownik
VIP Expert
Posty: 11215
Rejestracja: 06 mar 2008, 20:39
x 945
x 2700

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pulkownik »

Zmień kanał.
adam87
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:15

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: adam87 »

mentoris pisze:Problem jest w tym, że nadal jesteś abonentem Cyfrowego Polsatu i nawet nie wiesz o tym. U nich jest tak, że jak sam mówisz miałeś umowę na dwa lata. Te dwa lata, to był tak zwany okres podstawowy umowy. Jeżeli ten okres się kończy i w terminie trzymiesięcznym nie wypowiesz im umowy, czyli zakładam, że nie zrobisz nic, to po zakończeniu okresu podstawowego, przechodzi ona w okres dodatkowy umowy trwający jeden rok. Po jego upływiem przechodzi w kolejny okres dodatkowy znowu na rok i tak zabawa trwa co roku.
No tak tylko nawet jeżeli przedłużają mi za każdym razem o rok, to lepiej niż podpisywać nową umowę na 29 miesięcy. A mnie własnie interesuje czy można wymienić dekoder bez podpisywania umowy na 29miesięcy?
Awatar użytkownika
Flis
Użytkownik
Posty: 128
Rejestracja: 24 lut 2012, 0:02
Lokalizacja: Podkarpacie

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Flis »

Możesz wymienić udaj się do punktu tam będzie wiadomo.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości