Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Pablo134
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 28 gru 2008, 13:39

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pablo134 »

Witam.

Mam kilka pytań dotyczących cyfrowego polsatu.
Czy jest dostępny jeszcze kanał TVN Gra. Wyszukałem ręcznie pod częstotliwością 11,393 i wyszukało 9 programów, przeleciałem całą listę od góry do dołu i nie znalazłem. Wcześniej gdy próbowałem włączyć Tvn Gra to przeskakiwało na TVN Warszawa, który teraz mam bez problemu. I nie wiem czy już nie am tego kanału?

A druga rzecz, która mnie bardzo denerwuje to dlaczego nie na wszystkich kanałach jest info jaki obecnie program jest emitoany. Znaczy jest ale trzeba się trochę pomęczyć.
Od czego to zależy że raz jest raz nie ma czy to wina dekodera czy stacji?
Przykładami mogą być kanały BBC K,BBC Ent. oraz np. Eurosport.
gosc
VIP Expert
Posty: 2144
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:54
x 3

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gosc »

TVN Gra już nie istnieje.

Co do zasady to na jakim kanale jest EPG zależy od jego nadawcy. Czasem też od tunera. Jeśli nagle utraciło się EPG na wszystkich kanałach to pomaga wyłączenie i włączenie tunera do prądu.
krzysiek9215
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 16 lip 2007, 12:11

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: krzysiek9215 »

www.upc.fora.pl - Nieoficjalne forum UPC Polska
filimiak
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 29 gru 2008, 0:27

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: filimiak »

Witeczka od dłuższego czasu nie działa mi kilka programów takich jak HBO i kanały jemu podobne.
Mam abonament opłacony na 2 lata z góry,jeszcze jak by tego wszystkiego było mało to jeszcze wczoraj rano pojawił się napis;
BŁĄD 09 PROBLEM Z KARTĄ. Bardzo bym prosił o jakieś wskazówki kóre doprowadzą mnie do rozwiązania problemu. z góry dzięki FILIM
kerajkecyr
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 29 gru 2008, 18:30

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kerajkecyr »

Witam mam problem prawdopodobnie z dekoderem "mini".Przez 2 doby nie mam żadnego programu,po kolejnym włączeniu dekodera pojawia sie czarny obraz a na nim informacja"Brak karty w dekoderze-włoż wazną karte".Pan na infolini poradzilwyłączyć zgniazdka na ok.15sek. Nie pomaga,może mi ktos podpowiedzieć jak sobie z tym poradzic.Dzięki
soda
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 13 lis 2007, 19:50

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: soda »

Zaktualizuj oprogramowanie
adam-888
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 06 sty 2009, 23:03

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: adam-888 »

witam mam 94% i 44% TP12188/V cyfrowy polsat.Szukam kanałów i nic.Pomocy
adam-888
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 06 sty 2009, 23:03

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: adam-888 »

wyszukiwanie zakończone ok . I zeroTV
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: mirko1801 »

Jaki masz tuner ? Jakie masz ustawienia ?. Za mało danych .
Napisz coś więcej , a wtedy uzyskasz pomoc.
Awatar użytkownika
ask007
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 01 sty 2009, 12:01

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ask007 »

adam-888 pisze:witam mam 94% i 44% TP12188/V cyfrowy polsat.Szukam kanałów i nic.Pomocy
Po tych danych wnioskuję, że masz echostara. "Cyfrowy polsat" zmień na "sieć" i wyszukaj kanały.
seba1925
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 07 sty 2009, 22:19

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: seba1925 »

mam problem z cp. mam dekoder sagema chyba najstarszy. problemem jest brak odbioru TVP1,TVP2,AXN,CINEMATIX2,ZONE EUROPA. próbowałem wpisywać inne częstotliwości i nadal nie działają. gdy włącze TVP1 lub inny z tych kanałów wymienionych przeze mnie pojawia się czarny obraz.prosze o pomoc
Awatar użytkownika
ask007
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 01 sty 2009, 12:01

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ask007 »

tj czarny obraz i komunikat "brak sygnału"?
wejdź w menu->instalacja->instalacja sygnału->odbiór sygnału-> rodzaj: transponder-> satelita musi byc hotbird, ustaw czestotliwosc 12 188 (wtedy polaryzacja musi byc V) i nacisnij OK -> pojawi sie moc sygnału (jeśli ma mniej niz 65 %, przestaw antenę), jeśli będzie w porzadku, nacisnij OK -> pojawi sie nazwa sieci polsat -> OK -> na liscie podswietl polsat i nacisnij OK. I powinenes mieć wszystkie kanały:)
Furiat
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 22 wrz 2008, 7:54

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Furiat »

Zresetuj dekoder. Pojawi się jakiś komunikat.
polka_
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 08 sty 2009, 18:04

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: polka_ »

Witam. Jestem tu nowa ,Mój problem polega na tym że mam dekoder THOMSON który ma już prawie albo i przeszło 8 lat i zaczyna sprawiać kłopoty zacina sie to jego najuciążliwsza wada.Pytałam mailem co z tym zrobić i poradzono mi oddanie do reklamacji wraz z umową , ale umowa chwilowo zaginęła przy remoncie(została mi tylko instrukcja obsługi ).Odwiedzając autoryzowany punkt CP pan zdziwił sie że ja GO jeszcze mam! Nie wiem jak sie za to zabrać. Oferta pasuje mi i nie chciałabym zmieniać CP na nic innego ale bardzo mnie denerwuje ten dekoder.Pan w punkcie obsługi wyśmiał mnie że jeszcze nie zerwałam z nimi umowy bo załapałabym sie na nowy dekoder i jeszcze jeszcze na promocję 6 msc. gratis przy pakiecie familijnym.Może możecie mi pomóc i odpowiedzieć na pytanie jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje no i co mi radzicie w tej sytuacji.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
ask007
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 01 sty 2009, 12:01

Cyfrowy Polsat - pytania i problemy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ask007 »

polka_ pisze:Witam. Jestem tu nowa ,Mój problem polega na tym że mam dekoder THOMSON który ma już prawie albo i przeszło 8 lat i zaczyna sprawiać kłopoty zacina sie to jego najuciążliwsza wada.Pytałam mailem co z tym zrobić i poradzono mi oddanie do reklamacji wraz z umową , ale umowa chwilowo zaginęła przy remoncie(została mi tylko instrukcja obsługi ).Odwiedzając autoryzowany punkt CP pan zdziwił sie że ja GO jeszcze mam! Nie wiem jak sie za to zabrać. Oferta pasuje mi i nie chciałabym zmieniać CP na nic innego ale bardzo mnie denerwuje ten dekoder.Pan w punkcie obsługi wyśmiał mnie że jeszcze nie zerwałam z nimi umowy bo załapałabym sie na nowy dekoder i jeszcze jeszcze na promocję 6 msc. gratis przy pakiecie familijnym.Może możecie mi pomóc i odpowiedzieć na pytanie jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje no i co mi radzicie w tej sytuacji.Pozdrawiam
Masz kilka możliwości.
1. Kopię umowy możesz otrzymać listownie, wystarczy o nią poprosić na infolinii i wtedy oddajesz dekoder do naprawy (opcja w tym przypadku w ogóle nieopłacalna)
2. Możesz kupić drugi dekoder bez zrywania umowy (obejmie Cię promocyjna cena dekodera, ale nie dostaniesz gratisowego nadania pakietów) - opcja korzystna jeśli nie masz czasu wysyłać pism, czekać na odpowiedzi itd itp - możesz z niej skorzystać po zgłoszeniu takowej chęci na infolinii.
3. Możesz zerwać tę umowę, którą masz i zakupić nowy dekoder z nową umową (dostajesz gratisowe nadanie na jakiś czas). Jeśli zawarłaś umowę przed listopadem 2005 i potem nie podpisywałaś żadnych porozumień na pakiet bazowy to masz 1-miesięczny okres wypowiedzenia rozpoczynający się na koniec miesiąca kalendarzowego. Jeśli zrobiłaś to później lub po drodze podpisałaś inną umowę, to są to 3 miesiące rozpoczynające się na koniec okresu rozliczeniowego.

W zależności od tego na czym Ci bardziej zależy możesz wybrać opcję 2 lub 3. Jeśli zechcesz rozwiązać umowę i podpisać drugą, będziesz musiała męczyć się jeszcze miesiąc (lub 3) i dopiero wtedy nie będziesz musiała opłacać już tego dekodera. Natomiast czas dostarczenia dekodera po jego zamówieniu jest z pewnością krótszy, tyle że z kolei nie dostajesz żadnego gratisowego nadania... Naprawa tego dekodera co masz po prostu się nie opłaca...
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości