Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
piorunek80
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 03 paź 2008, 20:18

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: piorunek80 » 03 paź 2008, 22:05

wrona miałam ten sam problem ze swim dekoderem, przestał działać chociaż zielone światełko było i nic nie pomagało. Oddałam dekoder do autoryzowanego punktu i Pani mnie poinformowała, że do 14 dni (+czas na przesyłkę) będzie naprawiony, no cóż minęło 3 mce a ja nadal nie mam dekodera. Zastępczego nie dostałam ponieważ mieszkam poza granicami kraju. Mój szwagier co chwilę jeździ do tego punktu, ja wydzwaniam co parę dni i słyszę ciągle to samo - że nie wiadomo kiedy dostanę dekoder i głupie tłumaczenie, że Oni w punkcie nic nie wiedzą. Dopiero dzisiaj Pani z punktu poinformowała mnie, że dostanę zwrot za abonament, tylko że mnie to nie satysfakcjonuje. Kurczę bez polskiej telewizji to prawie że jak bez ręki. Czy ktoś potrafi mi doradzić, co robić? 13 października mam być w Polsce i mam przeczucie, że znowu stanie na niczym
justynka
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 07 paź 2008, 11:20

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: justynka » 07 paź 2008, 11:25

Witam jestem tu nowa, ale podobnie jak wy mam problem z dekoderem.popsuł się.12 tyg temu oddałam go do naprawy, był na gwarancji i do tej pory go nie mam.czy to jest normalne 12 tyg robić dekoder?
e-mail [email protected]

Czy ktoś zna adres email do Cyfrowego Polsatu, na który można wysłać wniosek o zwrot abonamentu albo pytanie, bo jak wysłałam na ten co mi podali w infilini to brak odzewu.

{{{Posty zostały połączone. Radzę się zapoznać z regulaminem. Nie tolerujemy nagminnych błędów ortograficznych i braku interpunkcji. Pozdrawiam i życzę miłego udziału w dyskusjach. - Tomek}}}
Awatar użytkownika
Artu
Junior
Posty: 917
Rejestracja: 05 lis 2007, 14:10

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Artu » 07 paź 2008, 14:13

Do Cyfrpowego Polsatu to nie znam ale do Cyfrowego tak :P http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-s ... kontakt.cp
Krzysiek_46
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 22 sie 2008, 16:38
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Krzysiek_46 » 07 paź 2008, 16:27

Witam.Ja pisałem do cyfrowego polsatu na e-mail już nie wiem w jakiej sprawie ale wiem że czekałem na odpowiedz i się nie doczekałem.
axwell07
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 07 paź 2008, 17:13

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: axwell07 » 07 paź 2008, 17:30

Witajcie...

Mam następujący problem:
Przyjechałem na służbowe mieszkanie zorientowałem sie gdzie jest południe skierowałem antenę na HOTBIRDa użyłem do tego SatFINDER'a kompasu wymieniłem w antenie na nowy konwerter żeby nie było wymieniłem kabel wszystko jest podłączone. Wcześniej sprawdzałem dekoder z kara na innej antenie i był sygnał wręcz u mnie na mojej nie ma sygnału Gorny pasek caly czas sie swieci na niebiesko w okolicy 60-85% dolny ani drgnie kręce antena juz we wszystkie sposoby.
Juz opadam z sil co moze byc nie tak?? :(

czy musze wymienic talerz? czy problem jest w tym ze jest przykrecony do kraty a nie do betonu czy dlatego ze to jest sluzbowe mieszkanie? nie wiem

Pomozcie i powiedzcie mi co wy sadzicie na ten temat :( Dzieki i pozdrawiam
fricca
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:22

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: fricca » 07 paź 2008, 18:22

a ja tak troszkę odskoczę od tematu technicznego. mianowicie 15.09 wysłałam wypowiedzenie umowy z CP na ich adres Łubinowa 4a Warszawa. oczywiście listem poleconym piorytetowym z potwierdzeniem odbioru tylko, że jak dotąd nie mam karty zwrotnej. Rozmawiałam z listonoszem i kazał mi jeszcze czekać tydzień a jak nie to pisać reklamacje. ktoś miał podobny problem? jak go rozwiązał? z góry thx za odp
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 07 paź 2008, 18:57

Nie piszesz jaki to dekoder , a szkoda , może byłoby łatwiej pomóc.
Skoro górny pasek pokazuje moc sygnału w okolicy 60-85% to nie pozostaje nic innego jak manewrowanie talerzem.Musisz poruszać bardzo delikatnie w lewo - prawo i góra - dół . Nic innego w tej sprawie nie można doradzić poza tym aby być cierpliwym i szukać do skutku.
axwell07
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 07 paź 2008, 17:13

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: axwell07 » 07 paź 2008, 20:52

tylko ten gorny pasek jest caigle w tej skali czy antena jest skierowana prawie ze w innym kierunku

{{{Proszę sprawdzać swoje posty przed wysłaniem. Kolejne błędy w wyrazach, brak interpunkcji będą karane - Tomek}}}
Awatar użytkownika
polsatka
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 01 kwie 2008, 3:09

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: polsatka » 08 paź 2008, 1:35

fricca pisze:a ja tak troszkę odskoczę od tematu technicznego. mianowicie 15.09 wysłałam wypowiedzenie umowy z CP na ich adres Łubinowa 4a Warszawa. oczywiście listem poleconym piorytetowym z potwierdzeniem odbioru tylko, że jak dotąd nie mam karty zwrotnej. Rozmawiałam z listonoszem i kazał mi jeszcze czekać tydzień a jak nie to pisać reklamacje. ktoś miał podobny problem? jak go rozwiązał? z góry thx za odp
Na wstępie musisz wiedzieć, że wypowiedzenie trwa 3 miesiące i jest finalizowane z końcem miesiąca. Jeżeli wysłałaś 15.09 to na pewno jeszcze we wrześniu doszło, co oznacza, że do zapłaty jest jest jeszcze kwota za październik,listopad i grudzień. Czyli z dniem 01.01.09 umowa wygasa.
Zdarza im się długo rozpatrywać wnioski, ale jeżeli pismo wysłane jest w odpowiedniej formie i zawiera wszystkie potrzebne informacje klienta wraz z podpisem, na pewno przyjdzie odpowiedź z CP.
Nie ma po co się stresować, trzeba poczekać :)
Life is too important to be taken seriously
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 08 paź 2008, 20:01

axwell07 pisze:tylko ten gorny pasek jest caigle w tej skali czy antena jest skierowana prawie ze w innym kierunku

{{{Proszę sprawdzać swoje posty przed wysłaniem. Kolejne błędy w wyrazach, brak interpunkcji będą karane - Tomek}}}
Musisz mieć złą konfigurację dekodera. Napisz jaki to tuner i jak masz go ustawionego.
Opisz całą konfigurację.
Wtedy będzie wiadomo gdzie jest błąd.
fricca
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:22

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: fricca » 11 paź 2008, 20:30

polsatka pisze:
fricca pisze:a ja tak troszkę odskoczę od tematu technicznego. mianowicie 15.09 wysłałam wypowiedzenie umowy z CP na ich adres Łubinowa 4a Warszawa. oczywiście listem poleconym piorytetowym z potwierdzeniem odbioru tylko, że jak dotąd nie mam karty zwrotnej. Rozmawiałam z listonoszem i kazał mi jeszcze czekać tydzień a jak nie to pisać reklamacje. ktoś miał podobny problem? jak go rozwiązał? z góry thx za odp
Na wstępie musisz wiedzieć, że wypowiedzenie trwa 3 miesiące i jest finalizowane z końcem miesiąca. Jeżeli wysłałaś 15.09 to na pewno jeszcze we wrześniu doszło, co oznacza, że do zapłaty jest jest jeszcze kwota za październik,listopad i grudzień. Czyli z dniem 01.01.09 umowa wygasa.
Zdarza im się długo rozpatrywać wnioski, ale jeżeli pismo wysłane jest w odpowiedniej formie i zawiera wszystkie potrzebne informacje klienta wraz z podpisem, na pewno przyjdzie odpowiedź z CP.
Nie ma po co się stresować, trzeba poczekać :)
dziękuję za odpowiedź. mnie obowiązuje wypowiedzenie 1 miesiąc gdyż umowa z CP była na czas nieokreślony. 3 miesięczne wypowiedzenie obowiązuje umowę na czas określony. wpłatę za miesiąc dodatkowy też mają. mnie najbardziej martwi to, że w zasadzie nic teraz nie wiem. karty zwrotnej brak a CP jak dotąd nic mi nie przysłało. albo jestem panikara albo oni strasznie niekompetentni są i maja klientów głęboko. poczekam jeszcze troszkę :)

{{{Proszę zaczynać zdania od dużych liter. - Tomek}}}
Wioslo
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 12 paź 2008, 0:39

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Wioslo » 12 paź 2008, 0:51

Mam dekoder Mini który się systematycznie co pare godzin zawiesza i pomaga tylko odcięcie zasilania, bardzo to wku...rza! Czytałem, że tak się czesto dzieje w tych modelach Czy jest na to jakiś sposób, i jak to możliwe, że CP sprzedaje taki badziew?
Furiat
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 22 wrz 2008, 7:54

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Furiat » 12 paź 2008, 9:18

Wadliwe egzemplarze się zdarzają. Idź z nim do punktu.
jacenty 82
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 12 paź 2008, 22:42

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: jacenty 82 » 12 paź 2008, 22:47

Witam. Mam mały problem. Gdy przełączam pilotem od dekodera to na telewizorze włącza mi się np telegazeta lub zegar lub wskakuje na programy na telewizorze itd. proszę o pomoc.
Furiat
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 22 wrz 2008, 7:54

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Furiat » 13 paź 2008, 16:57

Zasłoń czytnik podczerwieni w telewizorze... Albo zmień dekoder/telewizor. Być może wystarczy wymiana pilota na uniwersalnego.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości