Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 02 cze 2010, 15:43

Zadzwoń do CP i aktywuj kartę .
0 x
Awatar użytkownika
divertin
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 04 cze 2010, 1:43

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: divertin » 04 cze 2010, 1:47

Odlacz dekoder na min 10 sekund od pradu, przywroc ustawienia fabryczne jezeli nei pomoze wtedy zadzwon. W czasie rozmowy powiedz, ze juz to wykonales i prosisz o wznowienie sygnalu- zaoszczedzisz swoje pieniadze jesli chodzi o koszt rozmowy, czas swoj i konsultanta.
:)
0 x
mati161
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 04 cze 2010, 18:37

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mati161 » 04 cze 2010, 22:32

trafna uwaga:)
0 x
krystianx
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 12 cze 2010, 12:02

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: krystianx » 12 cze 2010, 12:05

Witam serdecznie, mam jedno pytanie. Czy posiadając dekoder Echostar DVR-7400 HD, mogę korzystać na nim z pakietu familijnego? Pytam dlatego, że nie ma opcji zakupu tego dekodera z tym właśnie pakietem. Po prostu nie chciałbym wywalić 500 zł i dowiedzieć się, że taki zestaw jest niekompatybilny. Za odpowiedź z góry dziękuję.
0 x
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 12 cze 2010, 15:14

Na tym tunerze masz możliwość odbioru każdego pakietu z CP , ale jest jeden warunek , aby nabyć ten dekoder musisz podpisać umowę na wyższy pakiet niż pakiet familijny co wiąże się z wyższymi opłatami miesięcznymi .
Druga sprawa , z tego co słyszałem to DVR-7400 HD nie można kupić , jest tylko na wypożyczenie .
Dla pewności zadzwoń do CP i uzyskasz pełną informację .
0 x
natalka.4ta
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 14 cze 2010, 12:56

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: natalka.4ta » 14 cze 2010, 13:08

Witam. Mam pytanie. Pól roku temu podpisałam umowę z CP na pakiet FAMILIJNY+Super Film + dekoder dodatkowy z pakietem MINI gratis przez okres umowy (29 miesięcy). Przez pół roku na dwóch pakietach była pełna oferta za darmo. Kilka dni temu minęło pół roku i na Dekoderze podstawowym zablokowali pełną ofertę. Zostały programy które są w umowie, czyli wszystko się zgadza. Pytanie dotyczy dokodera dodatkowego. Zamiast odbierać tylko pakiet mini nadal pozostała pełna oferta programów. Na iCOK wszystko się zgadza. Czy jest jakaś promocja o której nie wiem ??
0 x
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 14 cze 2010, 18:46

Po prostu przeoczyli drugi dekoder , ciesz się tym , że oglądasz za darmo powiększoną ofertę kanałów .
CP nie zapomni i za kilka dni wyłączą Ci dodatkowe kanały , tak często jest w CP .
0 x
janusz1204
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 15 cze 2010, 23:31

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: janusz1204 » 16 cze 2010, 0:00

Witam,
mam następujący problem:
przed dwoma tygodniami nabyłem CP w pełnym pakiecie,
z Dekoderem Echostar 7400 HD.
W tym pakiecie mają chodzić również kanały od 58-65 (VOD).
Po podłączeniu okazało się ze te kanały są jeszcze zablokowane, wszystkie inne
funkcjonowały jak należy. Odczekałem kilka dni i zadzwoniłem do CP reklamując, ze
kanałów VOD nie mogę oglądać. W związku z czym puszczono mi nowy sygnał, oczywiście
po przejściu tej całej procedury z ustawieniami fabrycznymi itd.
Jak już pisałem, minęły dwa tygodnie a ja dalej nie mogę oglądać tych kanałów,
i jak by tego już nie wystarczyło, po przedostatnim ponowieniu sygnału, nie mogę oglądać
na dodatek HBO HD, - Super CP !
Mozę wie ktoś z was, co powinienem zrobić aby ten wysyłany sygnał, wreszcie do mnie dotarł,
bo według CP, sygnał jest wysyłany.

PS. na tej Infolinii chyba mnie już wszyscy znają ;-)
0 x
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 16 cze 2010, 11:17

Kanały VOD Cyfrowego Polsatu są dostępne dla każdego , ale jest jeden haczyk , otóż każdy film na tych kanałach jest płatny ( 11zł. - 8zł. itd. itp. ) i po wysłaniu sms do CP masz dany film odkodowany na 24 godz.
Więcej dowiesz się o tej funkcji wciskając przycisk na pilocie ,, info ,, na kanale VOD .
Tu masz forum na ten temat
http://qck.pl/LH
0 x
janusz1204
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 15 cze 2010, 23:31

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: janusz1204 » 16 cze 2010, 23:01

dzięki za odpowiedź @mirko1801,

tu chodzi ale oto ze kanały od 58-65, można za 20 Złotych dokupić do pakietu,
wówczas powinny być cały czas dostępne.
I tu jest ten Diabeł pogrzebany w moim przypadku, te kanały są odblokowane tylko
na reklamówkach ;-) - a płacę -

PS. na tych kanałach, po wciśnięciu "i", pisze nawet ze można je do pakietu dokupić.
0 x
Awatar użytkownika
divertin
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 04 cze 2010, 1:43

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: divertin » 16 cze 2010, 23:03

Jaka masz oferte Janusz? To jest oferta Premium? Ile masz placic po okresie promocyjnym? 99 zl?
Jesli wlasnie tak jest to wszystkie filmy z Katalogu- czyli te po 5zl bedziesz odbieral, platne beda jedynie Hity (8zl) i Nowosci (11zl) i seriale bo od dzisiaj funkcjonuja...

Napisz dokladnie jaka to umowa to bardziej bedzie mozna pomoc.
0 x
janusz1204
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 15 cze 2010, 23:31

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: janusz1204 » 17 cze 2010, 0:05

@divertin,

tak to umowa za 99 zł. miesięcznie, w tym Pakiecie ma być wszystko otwarte ( łącznie z HD ),
poza oczywiście tymi innymi VOD kałami, ale kanały do 58-65 mają być cały czas dostępne.

Byłoby naprawdę świetnie, gdyby mógł ktoś pomóc, nie mam już nerwów wydzwaniania do
Serwisu CP, do tej pory nie pomogli i sadze ze mi nie pomogą, każdy opowiada co innego,
ja resetuje ten box tam i z powrotem a skutku niema i jak już pisałem, zablokował się tez
kanał HBO HD.
0 x
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 17 cze 2010, 14:24

Jedyna rada -- napisz e-maila do rzecznika prasowego z CP . Na drugi dzień masz już wszystko załatwione .
Tu masz dane .

Małgorzata Zakrzewska
Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta
fax +48 (22) 3566677
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa
[email protected]
www.cyfrowypolsat.pl
0 x
SAT_ANTHD
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 19 kwie 2009, 19:44

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: SAT_ANTHD » 17 cze 2010, 21:04

Napisz do DOK polsatu i przynajmniej na sto procent otrzymasz maila zwrotnego z informacją.
0 x
Awatar użytkownika
divertin
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 04 cze 2010, 1:43

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: divertin » 17 cze 2010, 22:38

Januszu- jaki dokladnie masz komunikat na ekranie widoczny na tych kanalach i na HBO? Napisz co do slowa jesli mozesz ;]
0 x
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości