Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Awatar użytkownika
Artu
Junior
Posty: 917
Rejestracja: 05 lis 2007, 14:10

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Artu » 21 maja 2008, 11:51

mag2185 pisze:wie ktos moze gdzie moge kupic dekoder?? przebywam aktualnie w Anglii i tutaj to juz zupelnie nie mam zielonego pojecia gdzie ja moge kupic dekoder...prosze jezeli ktos wie gdzie moge kupic niech mi jak najszybciej napisze!!
Cyfrowego Polsatu? Zawsze możesz poszukać na Allegro i pobawić się w sprowadzanie do Anglii. Tylko że każdy dekoder CP jest przypisany do karty, więc praktycznie mówiąc musiałbyś kupić nowy abonament (kartę+dekoder, i ewentualnie antenę).
Awatar użytkownika
kilers9
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 22 wrz 2007, 13:49

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: kilers9 » 21 maja 2008, 16:55

Czyżby nowe "dziecko" CP ?!

Echostar DSB-7100HD

Obrazek
warek
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2008, 21:10

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: warek » 21 maja 2008, 18:55

jak wcisnę biały nie mam opcji "dodaj" i nie wiem jak zrobić aby były programy wszystki a nie podstawowe,bo mogę jak na razie zrobić swoją listę od kanału 501 w górę lub od 201-206...Wolałbym od 1 do 35 i starczy....:)
Awatar użytkownika
Axel
Activist
Posty: 2722
Rejestracja: 25 maja 2006, 0:21
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Axel » 21 maja 2008, 19:46

kilers9 pisze:Czyżby nowe "dziecko" CP ?!
Na 100% będzie miał te samo toporne oprogramowania jak każdy sprzęt firmy Echostar. Dekodery tej firmy różnią sie tylko obudową + ewentualnie wyświetlacz i wejście na kartę a piloty czasami są takie same jak w starszych modelach. Generalnie nie polecam używania jakiegokolwiek dekodera tej firmy.
cienka
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 2008, 10:15

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: cienka » 23 maja 2008, 10:20

mam problem z echostarem:( podlaczylam wierze i nie moge regulowac glosnosci pilotem od dekodera:( wczesniej mialam samsunga i wszystko bylo ok, czy mozna to jakos ustawic??
Piotrek2k6
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 2008, 19:48

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Piotrek2k6 » 23 maja 2008, 19:58

Witam

mam taki problem z CP a mianowicie
wszystko działało ok
po czym kilka kanałów zostało zablokowanych, reszta chodziła normalnie
niestety następnego dnia rano po włączeniu tv i modułu ukazywał się tylko czarny ekran (sygnał bdb.)
dodam jeszcze że CP został zamówiony w promocji gdzie pół roku było za darmo
nie przyszedł jeszcze żaden rachunek lecz została dokonana wpłata na konto
próbowałem zrobić reaktywacje karty czy ponowne połączenie z satelitą jak to na stronie jest napisane lecz nie przyniosło to żadnego efektu

dekoder to Samsung DSB H370G
w dodatkowych info o programie pisze Brak EPG

co z tym fantem zrobić? miał ktoś podobny problem?
ekspertt
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 25 maja 2008, 11:15

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: ekspertt » 25 maja 2008, 11:23

witam - wszystkich i bardzo proszę o pomoc
kupiłem na giełdzie cały zestaw do polsatu z dekoderem HD - podobno miałem dokupić tylko karte z abonamentem i miało wszystko chulać extra. Problem zaczą sie kiedy chciałem kupić abonament z kartą.Pani na infolini utwierdziła mnie że wtopiłem kupe kasy i zostałem nabity w butelke.Niestety muszę sie przyznać że trafili na łosia.Wykorzystałem konwerter oraz antenę natomiast nie wiem czy z dekoderem można coś jeszcze zrobić ?? Niby dekoder HD z gw - pozdrawiam wszystkich
gosc
VIP Expert
Posty: 2140
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:54

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: gosc » 25 maja 2008, 12:50

Moim zdaniem nie można. CP nie sprzedaje samych kart.
Awatar użytkownika
kilers9
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 22 wrz 2007, 13:49

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: kilers9 » 25 maja 2008, 17:19

Jaki to dekoder ?
Awatar użytkownika
Artu
Junior
Posty: 917
Rejestracja: 05 lis 2007, 14:10

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Artu » 25 maja 2008, 17:45

Jak to był zestaw HD Cyfrowego Polsatu to pewnie będzie to Samsung DSB-H730G.
ekspertt
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 25 maja 2008, 11:15

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: ekspertt » 26 maja 2008, 8:24

tak dokładnie
mdaber
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 28 maja 2008, 13:21

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mdaber » 28 maja 2008, 13:28

Witam, mam problem z dekoderem THOMSON - w trakcie oglądania telewizji zastyga mi obraz (jak pause lub hold) muszę wtedy przełączyć program na jakiś inni i wrócić na poprzedni żeby wszystko wróciło do normy. Problem jest dużego kalibru bo na EURO nie może być takiej akcji. Te kilka sekund może okazać sie kluczowe... Dlatego bardzo proszę o pomoc. Dodam jeszcze ze na tej samej antenie i z tym samym telewizorem i zestawem kabli oglądam (na zmianę) cyfre + i tam nie ma już takiej akcji. Dlatego moje zdanie to problem z THOMSONEM i proszę bardzo o jakieś rady ewentualnie o wskazanie innych przyczyn tego meczącego problemu. Z góry dzięki za pomoc.
gosc
VIP Expert
Posty: 2140
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:54

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: gosc » 28 maja 2008, 20:20

Wygląda na to że masz coś nie tak z anteną. Zacznij od sprawdzenia czy końcówki na kablu są dobrze zrobione.
mdaber
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 28 maja 2008, 13:21

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mdaber » 29 maja 2008, 9:29

Dzięki za pierwszy pomysł ale z końcówka anteny wszystko jest spoko i tak jak pisałem wcześniej na tej samej antenie odpalam cyfre+ i nie tam już nie mam takich problemów. Dodatkowo mogę napisać ze CP są dwa parametry opisujące sygnał (siła i jakość) moje wartości to odpowiednio 77% i 90% wiec myślę ze są odpowiednie. Dodatkowo mogę napisać ze nie pomagają resety i wyłączanie na dłuższy okres czasu. Proszę o kolejne rady bo do EURO coraz bliżej. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Axel
Activist
Posty: 2722
Rejestracja: 25 maja 2006, 0:21
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Axel » 10 cze 2008, 1:30

Mam pytanie do osób, które posiadają dekoder Samsung DSB-H370G. Czy w tym dekoderze działa obsługa funkcji multimedialnych czyli kanałów Portal ITV i Pogoda ? Dla mnie te funkcje są bardzo użyteczne a chciałbym wiedzieć, czy działają bo wkrótce zamierzam kupić nowy dekoder.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości