Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 22 kwie 2010, 10:05

Ustawienia listy od 1 ( TVP1 , TVP2 itd. ) wzwyż nie da się zrobić w żaden sposób .
Lista CP jest specjalnie zakodowana i nie można jej modyfikować .
Jest możliwość ustawienia kanałów według swojej fantazji , ale na liście ulubionej ( nie będą to kanały od nr, 1 , tylko od 201 itd.) lub na liście niebieskiej od 502 ,,,,, 503 ,,,,,,itd. ale będą ustawione tak jak my chcemy .
Xokati
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 23 kwie 2010, 21:28

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Xokati » 23 kwie 2010, 21:33

mirko1801 pisze:To jest normalne w tych tunerach .
Kanały z CP taką mają jakość .
Chodzilo o to czemu kanaly hd na dekoderze ECHOSTAR HDS-400E przy uzyciu HDMI skacza co jakis czas.
Czy jest jakies rozwizanie tego problemu? Jakis update softu? Moze to byc wina kabla(duza stopa bledow)? Kupilem za 39zl 1,5metra DPM Solid polska HDMI15.
Czasami jest dluzszy moment bez skakania a nieraz potrafi kilka razy pod rzad przyciac.

Jest to skrajnie irytujace...

Druga sprawa, jak to mozliwe, ze obraz kanalow NIE-hd jest gorszy przez hdmi niz euro-zlacze?
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 24 kwie 2010, 12:18

Obraz kanałów SD oglądanych przez kabel HDMI nie będzie lepszy od kabla euroscard , Kabel HDMI jest przeznaczony do odbioru kanałów wysokiej rozdzielczości i zasadniczo nie ma wpływu na kanały SD .
Zalety kabli HDMI są bardzo mocno przereklamowane , ja sam używam ( Samsung HD-370G ) połączenia kablem component i ten kabel w bardzo dużym stopniu poprawia mi odbiór kanałów HD i SD .
W moim Echostarze HDS-400E nie ma wyjścia na kabel component i dlatego mam połączony tuner z TV tylko kablem euro . Sprawdzałem 4 kable HDMI i na żadnym nie miałem lepszego odbioru kanałów HD od połączenia kablem euro , więc zrezygnowałem z Kabla HDMI . Więcej możesz zobaczyć tutaj ;
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hdmi
Aby w pełni wykorzystać połączenie HDMI musimy poczekać na lepszy sygnał , na prawdziwe HD , a nie jak teraz , które to programy SD są upscalowane do HD .
Awatar użytkownika
Sajgonka
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 07 kwie 2010, 19:07

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Sajgonka » 29 kwie 2010, 10:16

Mam pytanie, chce kupić cyfrowy polsat pakiet familijny + relax mix. Czy będe musiał płacić za dekoder i talerz?
A jeśli tak to ile
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 29 kwie 2010, 12:47

Tu masz wszystko opisane i wyjaśnione .
http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-c ... erta/tv.cp
ly7
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 29 kwie 2010, 23:08

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: ly7 » 29 kwie 2010, 23:18

Mam taki problem mam Cyfrowy polsat dekoder Samsung DSB-H370G
Nie było u mnie jakiś czas prądu włączam TV a dekoder nie chce się włączyć.
Niebieskie śwaitełko przy dekoderze troszkę pomruguje ale nie świeci tak intensywnie jak wtedy gdy działało. Odłączałem i podłączyłem dekoder ale nic nie daje.
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 30 kwie 2010, 11:20

Odłącz tuner od prądu na 10/20 minut i po tym czasie ponownie go podłącz do prądu .
Spróbuj włączyć go klawiszem na panelu i zobacz czy załapie .
Dioda świeci mniej jaskrawo , gdyż po wprowadzeniu nowego softu jej jaskrawość jest ustawiona na 50% .
Można to ustawiać po swojemu w menu .
Stachu1988
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 30 kwie 2010, 18:39

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Stachu1988 » 30 kwie 2010, 18:48

Witam. Mam taki problem. Dziadek kupił pakiet CP i dostał drugi dekoder gratis (dekoder mini). Po jakichs 3 misiacach zabrałem mu ten dekoder i chciałem podłaczyc u siebie na stancji. Po zmienieniu konwertera na podwójny chciałem zacząc instalację. W menu pierwsza instalacja moc sygnału jest 100% a jakość około 70%. Ustawione na hotbird'a. Włączam wyszukiwanie kanałów i po kilku sekundach jest koniec. Nie znalazło zadnego kanału. Spróbowałem przywrócic ustawienia fabryczne i ponownie tak było. Gdy wybieram opcje automatyczne wyszukiwanie kanałów znajduje jakies typu islam tv itp. Co mam zrobić aby odbierac kanały cyfrowego polsatu? :( Jesli beda potrzebne dodatkowe dane to podam.
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 01 maja 2010, 16:06

Co to za podwójny konwerter , skoro nie masz możliwości nagrywania na tym tunerze i nie masz podłączonego dodatkowo innego tunera , to nie jest potrzebny podwójny konwerter ( Twin ) .
W menu - instalacja - ustaw na wyszukiwanie ,, Cyfrowy Polsat ,, powinien Ci wyszukać wszystkie kanały CP , a jak Ci wyszuka to po zapisaniu powtórz to , ale już ustaw na ,, wszystkie ,, wyszuka wtedy wszystkie kanały z Hotbirda .
Jak masz taki dobry sygnał i podczas konfiguracji świeci się kółko na zielono na Hotbirdzie to musi Ci wyszukać .
Stachu1988
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 30 kwie 2010, 18:39

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Stachu1988 » 02 maja 2010, 22:28

Mam podwójny konwerter, poniewaz do tej anteny podłaczony jest drugi dekoder, tez CP. Probowałem tak zrobić jak piszesz
mirko1801 pisze:W menu - instalacja - ustaw na wyszukiwanie ,, Cyfrowy Polsat ,, powinien Ci wyszukać wszystkie kanały CP
ale niestety nie wyszukuje mi zadnych kanałów polsatu. Wyszukiwałem juz wczesniej wszytskie kanały i reszte mam. Nie mam tylko kanałów Polsatu np. Polsatu Sport, Polsatu, Polsatu 2 itp. Kanały wyszukane automatycznie zaczynają się od 501. Jak próbuje włączyc wczesniejsze to wyskakuje komunikat, ze takich nie ma.
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 03 maja 2010, 20:03

Czy aktywowałeś kartę CP . Zadzwoń na infolinię CP i aktywuj kartę .
Skoro masz wszystko dobrze ustawione i wyszukuje Ci kanały FTA to wychodzi na to , że nie masz aktywnej karty . Jak nie chcesz dzwonić to załóż w CP konto i ponów sygnał przez internet .

https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/;jse ... 3CA93A69C6
Awatar użytkownika
Honzikns
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 29 lis 2007, 9:33
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Honzikns » 08 maja 2010, 13:26

Witam. Zwracam się z prośbą o rozwiązanie problemu. 27/11/2009 roku rozwiązałem umowę z Polsatem i pozostały tylko działające kanały fta, które sobie działały jeszcze jakiś czas. Potem dekoder został odłączony i schowany do szafy. Tak sobie przeleżał do końca kwietnia 2010 roku. Uruchamiam i jest problem - błąd 09. Ręcznie zaktualizowałem oprogramowanie z satelity bo wiem że były zmiany w oprogramowaniu , ale to i tak nic nie pomogło. Nawet żadne ze znanych mi sposobów zawiodły. Czasami na ułamek chwili pojawiał się sygnał, i znika sygnalizując nadal błąd 09. Wszelkie informacje dotyczące wyłącz zasilanie, zresetuj dekoder nie dały żadnych rezultatów i taka odpowiedź nie satysfakcjonuje mnie. Może macie szanowni koledzy jakieś pomysły, albo komuś już taki przypadek się trafił?. Pisałem do CP i to oni mi napisali to tylko śmiech na sali. Po prostu żenada i brak jakichkolwiek konkretnych informacji.

Oto cała moja korespondencja mailowa z CP.

Odpowiedź z CP na mojego pierwszego maila
Szanowny Panie

W przypadku problemów z odbiorem, proszę o restart dekodera, tj. odłączenie dekodera z sieci (z gniazdka) na 10-20 sekund i ponowne podłączenie oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera.

Mój kolejny list do CP:
Witam.
Dziękuję za informacje, ale jest ona mało przydatna i nie wnosząca żadnego pozytywnego efektu Błąd 09 nadal występuje. Tą odpowiedzią na mój problem ośmieszacie się i piszecie odpowiedzi ze swojego schematu. Wnioskuje, że wcale nie czytanie problemów klientów. Jak wcześniej napisałem, dekoder dość długo nie był podłączony do prądu (około 4 miesiące) - więc jak mam go wyłączyć z gniazdka skoro nie pracował? (Bezsens).
Ustawienia fabryczne i ponowna instalacja kanałów nie pomogła, bo niby co to miałoby dać i jak ta czynność miałaby wpłynąć na błąd 09?, miałby niby naprawić kartę? (nie widzę związku). Niestety ten schemat nie przejdzie. Oczekuję na konkretną odpowiedź. Macie zaplecze techniczne i ponoś specjalistów techników, więc zasięgnijcie informacji u nich, a nie piszcie bzdety w mailach.

Odpowiedź z CP:
Szanowny Panie

Uprzejmie informuję, że sygnał na dekoder został ponowiony. W związku z powyższym proszę pozostawić dekoder włączony na kanale numer 21.

Absurd - bo nie mam żadnego wykupionego pakietu. Byłem także w punktach sprzedaży i oni też nie mieli możliwości ponowić sygnału, bo nie ma żadnej oferty programowej.

Moja odpowiedź.
Witam. Niestety, pomimo ponowienia sygnału na dekoder i jego pracy przez cały dzień na kanale 21 nadal urządzenie sygnalizuje błąd 09. W chwili obecnej nie mam już żadnego pomysłu na tą sprawę.

Odpowiedź z CP.
Szanowny Panie

Uprzejmie informuję, że w związku z występującymi problemami zalecam udanie się z dekoderem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu.

Moje przemyślenia. Autoryzowany punkt, stwierdził dokładnie to samo, a autoryzowany serwis nie podejmie się naprawy dekodera, ponieważ nie jest on związany umową, a sam dekoder jest moją własnością. I tu nasuwa się wniosek - wyrzucić dekoder (szkoda), bo czasami gdybym miał ochotę coś pooglądać to mogę sam sobie zapłacić bez żadnych zobowiązań za pakiet familijny i oglądać kiedy chcę. Serwis nie podejmie się, bo jak wiemy dekodery są parowane i nie mają możliwości sparować nawet karty serwisowej z dekoderem (Absurd) w celu sprawdzenia, czy faktycznie karta jest uszkodzona, czy może czytnik, a może coś innego. A sam CP na pewno nie podejmie się takiego sprawdzenia. Jednym słowem mówiąc - złapać klienta, podpisać umowę i kliencie spadaj i płać.

Pozdrawiam.
KiniaSM
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 08 maja 2010, 17:37

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: KiniaSM » 09 maja 2010, 19:13

Dzień dobry:) Bardzo proszę o pomoc. Zakupiłam polsat cyfrowy pakiet familijny+pakiet relax mix, dekoder F300. Ze wszystkim muszę sobie poradzić sama ponieważ mieszkam we Francji. Ustawiłam antenę: Hot Bird 6/7A/8, częstotliwość 12284 (na 12188 też próbowałam) i nie mogę znaleźć żadnego kanału dodam że jak włączam dekoder pojawia się okienko pierwsza instalacjia i tu jest ok moc sygnału 100%, jakość sygnału ok. 80% - zatwierdzam i nic nie mogę wyszukać żadnego kanału ani ręcznie, ani automatycznie, dodam również, że jak wchodzę w funkcję "ustawienia anteny" to moc sygnału i jakość sygnały wynosi 0!!! Również funkcja "organizacja kanałów" i "blokada rodzicielska" są nie dostępne. Oczywiście dzwoniłam do polsatu, ale..... Bardzo proszę o POMOC!!!! (Próbowałam już włączać i wyłączać, powracać do ustawień fabrycznych i nic)
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: mirko1801 » 10 maja 2010, 8:22

Jest źle ustawiona antena ( koryguj prawo-lewo i delikatnie góra-dół ) , piszesz ,,jak wchodzę w funkcję "ustawienia anteny" to moc sygnału i jakość sygnały wynosi 0!!! ,, sama widzisz , że jest brak sygnału z anteny .
Po skonfigurowaniu ustawień anteny musisz mieć minimum góra 60% - dół 50% . Wtedy ustawiasz na ,, wyszukaj Cyfrowy Polsat ,, i dajesz ok. Gdy wyszuka Ci już i zapiszesz kanały CP , ustawiasz wyszukiwanie na wszystkie i tuner wyszuka Ci pozostałe kanały FTA z Hotbirda .
Funkcja ,, blokada rodzicielska i edycja kanałów ,, jest nie dostępna dlatego ponieważ tuner nie znalazł żadnych kanałów i nie ma co udostępniać .
KiniaSM
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 08 maja 2010, 17:37

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: KiniaSM » 10 maja 2010, 9:15

Dziekuje za odpowiedź. Tak ale dlaczego w "pierwszej instalacji" moc i jakoś sygnału są znakomite, a gdy przechodzę dalej równe 0?
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości