Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
kitty
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 08 wrz 2008, 16:42

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: kitty » 08 wrz 2008, 17:31

no właśnie obawiam sie że coś tam mogło się spalić ale lampka zielona się swieci więc niewiem..
fricca
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:22

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: fricca » 10 wrz 2008, 21:37

"Witam,
w niedzielne popołudnie nastąpiło przerwanie sygnału a na następnie na ekranie TV ukazał się napis: "dekoder zablokowany. proszę skontaktowac się z operatorem platformy." opłata abonamentowa jest uiszczana w terminach dlatego zdziwiło nas to. Po namyśle stwierdziliśmy iż przyczyna jest niewymiana starej karty na nowa, która przysłali Państwo w marcu. niestety po włożeniu nowej karty i postepowaniu nawet zgodnie z instrukcja karta została niezaakceptowana. Nastepnie po kilkanastu próbach dodzwonienia sie pod Państwa infolinie, Pracownica powiedziała, że do 3h będzie możliwośc korzystania z TV. Niestety mija 5h a na TV nadal "błyszczy" mi napis :karta niezaakceptowana. wskazówki i instrukcje Państwa pracownicy okazały sie nadaremne. Proszę o możliwie szczegółowe wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Dzwonic poraz n'ty na Panstwa infolinie nie mam zamiaru bo skoro płacę rachunki w terminie to coś wymagam. A pisanie maili wyjaśniających do Państwa tez nie należy do moich przyjemności.
Dla ułatwnienia podaję numer dekodera: XXX oraz nowej kart XXX

Edit:
nie odpowiadaja Państwo na maila podanego na stronie internetowej o nazwie: [email protected] więc pisze tu chociaz to nie ta kategoria mailowa. (napisalam na [email protected])
We wtorek nasza cierpliwośc dotarła do granicy. Po kolejnym (z trudem) dodzwonieniu sie na infolinie pracownica poinformowala nas, że nasza sprawa zostala przekazana wyżej do techników i maja to naprawić w ciągu 24 h. naprawa nie nastapila. do Państwa techników także nie mozna się dodzwonić. Prosze nie pisać, że mamy dzwonic na numer 801 08 08 08 czy tez 801 08 05 08, tylko podac numer do kompetentnej osoby która się na tym zna.
Poza tym proponuje częsciej sprawdzac maile i nie zatrudniać osob niekompetentnych.

wszystkie literówki wynikaja z pospiechu i rozgoryczenia świadczonych usług przez operatora.


Z pozdrowieniami (prawdopodobnie juz niedługo były) użytkownik"


taki mail zostal wyslany jakieś 5h temu do CP. jestem uparta więc ponowilam próbę skontaktowania się z kimś kto wyjasnilby mi sytuacje. padło na jakąś panią która akurat doświadczyla mojego apoguem złości. po 40min oświadczyla że ona nic zrobić nie może. Czy ktoś jeszcze miala taki problem?? dodam że CP mam od 2005 i co jakiś czas do teraz byly z nim problemy (np. oplate miesięczna powinnam uiszczać do 12 każdego miesiąca a oni 4 już mi go zabierali). w poniedzialek uiściłam oplate na nowy miesiąc ale co z tego jak nic nie mogę iglądać. Pisal ktoś juz do CP o reklamacje?? niech mi oddają kase gady:P
Awatar użytkownika
Tomala
Obserwator
Posty: 281
Rejestracja: 05 lip 2008, 20:00

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Tomala » 10 wrz 2008, 21:44

Spróbuj napisać reklamację przez EBOK na stronie CP... Pani co tam odpisuje pewnie i tak nie będzie nic wiedzieć ale jakąś odpowiedź na piśmie Ci da... Ja pisałem kiedyś reklamację przez EBOK bo wyłączyli Pakiet Sport bez powodu i Ci powiem, że po 16 mailach w jedną i w drugą stronę po prostu wymiękłem i uznałem wyższość CP, albo zraziłem się głupotą Pani, która mi odpisywała... Brak słów gdzie oni mają klientów
CZYNY NIE CUDA... ;)
fricca
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:22

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: fricca » 10 wrz 2008, 21:49

16 maili?? no cóż.... dam radę. nie poddam się:) bynajmiej jeśli chodzi o tą reklamacje o zwrot kosztów za nie korzystanie z CP z ich winy. A wypowiedzenie wysle jutro z rana listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. Thx za odp i troszke marne pocieszenioe z tymi 16oma mailami:P
Awatar użytkownika
Tomala
Obserwator
Posty: 281
Rejestracja: 05 lip 2008, 20:00

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Tomala » 10 wrz 2008, 22:04

Znaczy się to w sumie były z mojej strony te wiadomości z EBOK, a odpowiedzi babka przesyłała mailem... Zapłaciłem za cały miesiąc za Pakiet Sport,a oni mi to wyłączyli jakość po połowie miesiąca... Pomijam już fakt, że zapłaciłem przez inteligo na 2 tygodnie przed wcześniej, żeby mieć od pierwszego dnia miesiąca, a oni mi włączyli po moich interwencjach dopiero drugiego dnia... Wymiękłem bo tym babom nie dało się nic przetłumaczyć... Odpowiedzi na reklamację, były albo lakoniczne albo nie na temat...

Nie daj się!!! Muszą Ci zwrócić kasę... W razie co napisz skargę do Rzecznika Konsumentów...
CZYNY NIE CUDA... ;)
filipdab
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 28 lip 2008, 18:43

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: filipdab » 13 wrz 2008, 12:19

witam. posiadam dekoder mini cp. gdy chcę zmienic jezyk programu i naciskam "nutkę", po przelaczeniu wogle nie sluchac glosu. W czym tkwi problem?
ania68
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 14 wrz 2008, 18:44

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: ania68 » 14 wrz 2008, 18:53

mam problem z dekoderem echostar dsb-717 mianowicie nie mam żadnego kanału a na ekranie wyświetla sie TEGO KANAŁU NIE MA W TWOIM ABONAMENCIE a cyfrowy polsat robi mnie w konia. Czy ktos z was ma moze ten sam problem ?
zmeczony
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:48

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: zmeczony » 15 wrz 2008, 15:52

Witam hm.... cyfrowy polsat szkoda słów mam od 3 dni zablokowany dekoder nie moge sie dodzwinic w dzień a nocą jak już panie ustawiają mi sygnał a oni po prostu mi zablokowali dekoder straszne i człowiek jest bez silny bo tylko mam do dyspozycji telefon i modlic sie zeby pani odebrała pogadała ze mną czasem stwierdzi ze w nocy sie śpi dramat w 21 wieku a dekoder jak był zablokowany tak jets nadal i ......................... jestem zmeczony już tym nawet zrezygnowac nie ma jak napisałem juz do telewizji moze oni mi cos pomogą !!!!!!!!!
Awatar użytkownika
kilers9
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 22 wrz 2007, 13:49

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: kilers9 » 15 wrz 2008, 17:08

Zarejestruj się na https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/ i możesz tam :
1. Wznowić połączenie z satelity
2. Napisać do nich maila
Klosh
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2008, 9:37

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Klosh » 21 wrz 2008, 10:05

Witam! Jak ktoś ma sprawę do polsatu związaną z brakiem kanałów zakodowaniem dekodera itp. To po 1. Z telefonu stacjonarnego sie dodzwonić praktycznie nie da. Z komórki jest lepiej ale zawsze czas oczekiwania jest większy niż 5 min , radzę: jeśli masz telefon komórkowy z sieci plus . Kup za 5 zł pakiet 100min na tel stacjonarne. Działa od 16 do 20 i w niedzielę. Uruchamia sie go kodem : gwiazka 121 gwiazdka 11 gwiazdka 03 plotek. Po uruchomieniu tego pakietu mamy sto min darmowych. Dzwonimy do polsatu . Nie pobiera kasy. Mamy 100min na załatwienie problemu. Przypominam działa tylko od 16 do 20 . Po wysłuchaniu sekretarki wybieramy 3- infolinia techniczna. Jak odbiorą. Po jakiś 20 min. Mówimy wszystko dokładnie. O co chodzi. Najlepiej jak konsultant to mężczyzna. Więcej moze. Jeśli sie nie uda dogadać . Dzwonić od nowa. Aż trafi sie osoba która sie naprawdę zna. I problem załatwiony za 5 zł. Tak to jest z kom z plusa. Ja tak to załatwiam. Inaczej rachunek za tel wychodzi koło 100zł. I zapisać z kim rozmawiasz
Klosh
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2008, 9:37

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Klosh » 21 wrz 2008, 10:11

Przepraszam że post pod portem. Ale zapomniałem napisać po co radzę zapisywać z kim sie rozmawia. A no : jeśli osoba z która gadamy nie załatwi problemu . Wnosi sie skargę. Mailem. I ja zwolnią. I naprawdę. Pytać o wszystko. I mówić wszystko . Co po czym sie stało. A nie tak że : jest opłacone i nie chodzi. Jak tak sie powie to włączą na 2 dni. I tyle. Albo wznowią połączenie z satelita. Dobry konsultant uruchamia kanały w 5 min . Trzeba tylko wziąć na dla abonentów. I nie przejmujcie sie głupotą konsultantów dzwońcie do oporu.
wercia_852
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 21 wrz 2008, 23:27

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: wercia_852 » 21 wrz 2008, 23:32

Witam,mam problem przez pol roku niedzialal mi dekoder wyswietlal sie blad 09,ale teraz jest ok.Karta sie naprawila wlaczyly sie programy ale tylko te darmowe,reszta(czyli prawie wszystkie tvn-y,polsaty itd sa zablokowane)co mam zrobic w tej sytuacji??Rachunki place reguralnie 45 zl miesiecznie.i ten ostatni tez na 100% jest zaplacony.O co chodzi ,czy jedynym wyjsciem jest napisanie rezygnacji Cyfrowego Polsatu??
Furiat
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 22 wrz 2008, 7:54

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Furiat » 22 wrz 2008, 8:10

@ Klosh
Pracowałem przez pewien czas w CP i wiesz co? Pierdoły piszesz ;)

"Po wysłuchaniu sekretarki wybieramy 3- infolinia techniczna."Dlaczego dzwonić na techniczna? Myślisz, że tam pracuje jakaś elita? Wolne żarty, pracownicy nie są przypisani do konkretnego działu. Rano można być na jednym dziale, a wieczorem na technicznej. BTW. nie trzeba słuchać sekretarki, żeby wybierać opcje.

"Najlepiej jak konsultant to mężczyzna. Więcej moze." :D Pozostawię to bez komentarza...

"Jeśli osoba z która gadamy nie załatwi problemu . Wnosi się skargę. Mailem. I ja zwolnią. I naprawdę.", tekst ciekawy stylistycznie. Przypomina trochę Nel przy spotkaniu z ojcem pod koniec "W pustyni i w puszczy". Wracając do tematu, może i tak, może i nie. Czy zwolnią to zależy czy dopatrzą się w tym winy konsultanta. Np. jeżeli prawidłowo przyjął reklamacje i zgłosił komu trzeba, a ta osoba nic z tym nie zrobiła (np bo ma dużo innych podobnych reklamacji) to można pisać skargę za skargą....

"A nie tak że : jest opłacone i nie chodzi. Jak tak sie powie to włączą na 2 dni. I tyle." Te awaryjne uruchomienie jeszcze niedawno (jak ja pracowałem) nie było możliwe. To ukłon CP w stronę abonentów. Z opowiadań kolegów z pracy słyszałem, że nie zawsze da się tak zrobić, trzeba spełnić pewne kryteria. Jednak nie wiem dokładnie co i jak, więc nie będe dalej się wypowiadał

"Dobry konsultant uruchamia kanały w 5 min . Trzeba tylko wziąć na dla abonentów. " Tu się zgodzę. Prawie.... Możliwość uruchomienia w 5min ma naprawdę niewiele osób (przynajmniej miało) i do nich się idzie tylko w przypadku jak nic innego nie pomaga.

"dzwońcie do oporu" Miłego czekania w kolejce! Ja proponuje wysłać maila.


@wercia_852
Odłącz dekoder od prądu. Wyjmij kartę. Oczyść kartę delikatnie i oczyść miejsce na kartę w dekoderze. Włóż kartę. Podłącz do prądu. Jeżeli dalej nie działa to powrót do ustawień fabrycznych. Jeżeli dalej nic to kanał Dla Abonentów i.... Zależy jaki masz dekoder ;) Ale ogólnie ponowienie sygnału przez ICOK powinno pomóc. Jak nie to mail.
wercia_852
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 21 wrz 2008, 23:27

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: wercia_852 » 22 wrz 2008, 11:43

moj dekoder to samsung DSB-S305G,zaznacze ze teraz jestem zagranica.Boje sie wyciagnac karte bo ostatnio jak ja wyciagnelam to wyskoczyl blad 09,musialam zawies dekoder do polski i dopiero wtedy blad zniknal.Teraz jest nowy problem bo nie ma prohgramow.wylaczylam na chwile dekoder z pradu i nadal nic.Nie moge wejsc w zadne ustawienia bo ktos mi pomieszal pin i niewiem jaki jest.A jak wlacze kanal dla abonamentow to co mam dalej zrobic??wiekszosc moich znajomych ma cyfrowy polsat zagranica i nie maja zadnego problemu z ogladaniem.prosze o pomoc i szybka odpowiedz.Trudno jak do wieczora sie nie wlacza programy to rezygnuje,od stycznia ani razu nie ogladalam programow z CP to jest jakis koszmar.jeszcze raz prosze o pomoc.
wercia_852
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 21 wrz 2008, 23:27

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: wercia_852 » 22 wrz 2008, 17:22

Zadzwonilam do CP i juz jest ok kazali mi zostawic kanal "Dla Abonamentow" na dwie godz.tylko ze na tvn nie ma glosu(zawsze cos):):)Pozdrawiam.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości