36.6 - oferta prepaid w Plusie

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 43009
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Trzeciak » 02 cze 2008, 19:22

gsmonline.pl pisze:Plus rozpoczął kampanię teaserową swojej nowej oferty skierowanej najprawdopodobniej do młodzieży. Stworzono specjalny serwis internetowy www.niemamusu.pl. Szefowie operatora na początku roku zapowiadali, że ich sieć przedstawi nową ofertę prepaid, co ma pozwolić na osiągnięcie na koniec 2008 r. pierwszej pozycji na rynku pod względem liczby klientów.

Nowa oferta ma zostać zaprezentowana w najbliższy czwartek - 5 czewca 2008 r.
Proszę, czyżby szykuje się "mała powtórka" z Heyah? A ciekawe co dalej będzię z Simplusem i Sami Swoi? Strona internetowa się dobrze prezenuje, ale te przechodzenie chyba bez końca trwa. Z resztą poczekamy do czwartku.

EDIT: Pojawiły się spoty reklamowe w TV, gdzie lektor mówi "możesz mieć, ale nie musisz"
Pozdrawiam, Trzeciak
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 43009
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Trzeciak » 04 cze 2008, 21:26

gsmonline.pl pisze:36.6 - nowa oferta prepaid Plusa
Plus jutro zaprezentuje oficjalnie swoją ofertę prepaid 36.6. Oferta jest skierowana do młodzieży i bardzo oryginalna. Do oferty wprowadzono m.in. bezpłatne doładowanie w zamian za odsłuchanie reklam oraz usługę "biznes grupy" wewnątrz, której klienci mają tańsze połączenia.

Szczegóły nowej oferty:

W 36.6 za minutę połączenia do wszystkich sieci klient płaci 60 groszy, a za SMS-a lub MMS-a 15 groszy. Sprawdzenie stanu konta - kod *100# i "zadzwoń", a okres ważności konta - kod *125#.

Usługi dodane

Chill Bill

Klient z zerowym stanem konta może zadzwonić pod bezpłatny numer 6666, odsłuchać bloku trzech reklam i w ten sposób otrzymuje 10 zł miesięcznie. Po każdej reklamie klient będzie musiał odpowiedzieć na proste pytanie z nią związane. Trzy poprawne odpowiedzi to 1 zł na rozmowy, SMS-y i MMS-y. Kasę należy wykorzystać w ciągu 30 dni. Usługa wymaga rejestracji na stronie www.36-6.pl. Liczbę zgromadzonych w Chill Bill złotówek można sprawdzić wpisując kod *121# i wciskając zieloną słuchawkę.

Esy Floresy

W usłudze Esy Floresy można SMS-ować bez limitu do wszystkich w sieci Plus. Usługa kosztuje 3 zł miesięcznie. Po 30 dniach usługa Esy Floresy włącza się ponownie, nie trzeba o tym pamiętać. Żeby wysyłać nielimitowane SMS-y, wystarczy mieć aktywne połączenia wychodzące. Usługę aktywujesz kodem *136*11*06##. Okres ważności usługi sprawdzisz wpisując na klawiaturze telefonu kod *136#.

MówiszMasz

Za każde 2 sekundy rozmowy przychodzącej z innych sieci klient dostaje 1 sekundę na połączenia do sieci Plus. Usługa nie wymaga aktywacji - w 36.6 za odebranie połączenia są darmowe sekundy tego samego dnia. Liczbę uzbieranych darmowych sekund można sprawdzić wpisując kod *121# i wciskając zieloną słuchawkę.

Wespół Wzespół

Rozmowy wewnątrz grupy znajomych w cenie 15 gr za minutę. Grupę należy zarejestrować na stronie www.36-6.pl. Im więcej osób w grupie, tym dłużej klienci będą mieli tanie połączenia do siebie.

Twoja paczka liczy osób: Rozmawiacie wewnątrz grupy po 15 gr przez miesięcy:
2-3 3
4-5 4
6-10 12
11-100 24

Doładowania konta:

Koszt zasilenia Okres ważności na połączenia wychodzące Okres ważności na połączenia przychodzące
5 zł 2 dni 12 dni
10 zł 7 dni 37 dni
30 zł 30 dni 60 dni
50 zł 90 dni 120 dni
100 zł (kwota do wykorzystania 115 zł) 180 dni 210 dni
150 zł (kwota do wykorzystania 180 zł) 180 dni 210 dni

Gdy konto utraci ważność na połączenia wychodzące, a będą na nim jeszcze niewykorzystane środki, to przez rok klient będzie mógł je odzyskać, zasilając konto dowolną kwotą.
No proszę, znamy nową ofertę plusa. Ale wejście tej oferty trochę mi przypomina wejście oferty Heyah na rynek z marca 2004 : taka rewolucyjna, skierowana do młodzieży, kampania treasingowa na stronach internetowych (nadchodzi.pl z marca 2004 i niemamusu.pl teraz) oraz kampania reklamowa w mediach i na zewnątrz. Oferta będzie skierowana do młodzieży szkolnej, czyli np. do gimnazjalistów i licealistów.

Prezentacja odbędzie się jutro po godz. 13, a oferta wystartuje pojutrze 6 czerwca.
Pozdrawiam, Trzeciak
Awatar użytkownika
Garjusz
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 23 maja 2008, 19:25
Kontakt:

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Garjusz » 07 cze 2008, 12:08

Ciekawa jest usługa

Chill Bill

Usługa pozwala w każdej chwili (nawet jeżeli konto jest puste) uzyskać dodatkowe złotówki na rozmowy i SMS-y. Wystarczy, że Klient ze swojego telefonu zadzwoni pod numer 6666, odsłucha blok 3 reklam i odpowie na proste pytania z nimi związane, a w zamian otrzyma pakiet kwotowy o wartości 1zł (max.10 zł w miesiącu) do wykorzystania w 36.6 i sieci Plus.

Ale nie mam możliwości migracji np z Simplusa
Obrazek
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 43009
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Trzeciak » 11 cze 2008, 18:57

warto wspomnieć, że strona internetowa znajduje się także pod adresem http://www.36i6.pl , sam fakt startu nowej ofert jest bardzo ciekawy, bo w podobny sposób startowała Heyah, która ostatnio straciła blask ( i pod względem reklamowym i ofertą). No cóż, Heyah została wyprana, jest 36.6
Pozdrawiam, Trzeciak
gmad
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 23 sty 2008, 16:52

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: gmad » 12 cze 2008, 11:08

no nie wiem czy Heyah została wyprana. wprowadzili 5 dobrych i tnaich pakietów np. 3 godzinny dizennie za darmo z 1 numerem, albo minuta 45 gr do innych sieci. a 36.6 ma dosyc drogie minuty, brak pakietów, brak migracji, i tylko 1 nową usługę - te reklamy do słuchania. jednak heyah była większą reowlucją
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 43009
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Trzeciak » 13 cze 2008, 0:25

No tak, ale Heyah w ciągu ostatnich dwóch lat wporwadzała tylko promocje (bez zmian np. w cenniku), poza tym obecnie "czerwona łapa" sprzedaje bardzo mało staterów, nie tak jak na początku, kiedy w dwa miesiące sprzedała milion starterów - obecnie sieć ta ma 3.5 miln. Obecne reklamy Heyah są dosyć pomysłowe, ale nie przebiją one reklam z początku istnienia Heyah, czy z "czerwonego kapturka" lub "Johnego 11 palców". Po porstu Heyah się na razie starła i tyle. Jeśli chodzi o simplusa, czy tak tak, to maja dobra ofertę i dobre kampanie, mimo, że istnieją już 10 lat. Myśle, że doświadczenie z simplusa, które era nie wykorzystała w przypdku sieci Heyah pozwoli tej marce przetrwać jak najdłużej, spełnić jej marzenia (m. in. 600 tys. na koniec roku) czego jej życzę.
Pozdrawiam, Trzeciak
Awatar użytkownika
embi
Junior
Posty: 1006
Rejestracja: 07 paź 2007, 19:13
Lokalizacja: kuj.-pom.
Kontakt:

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: embi » 15 cze 2008, 12:37

Nie wiem po co Plus wprowadzał nową ofertę pre-paid, przecież ma już dobrze trzymającego się na rynku Simplusa.
Polsat-Włącz Emocje!
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 43009
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Trzeciak » 15 cze 2008, 21:02

dumbo93 pisze:Nie wiem po co Plus wprowadzał nową ofertę pre-paid, przecież ma już dobrze trzymającego się na rynku Simplusa.
Plus dąży do zdobycia pozycji lidera na rynku pod względem największej liczby aktywnych kart SIM. Choć liczby wskazują, iż komórek jest już więcej niż samych Polaków, to Plus liczy na to, iż dzięki tej marce odbierze klijentów sieci Orange i Heyah (grupa klijentów w wieku 15-19 lat) i na koniec roku ta liczba wyniesie 0.6 mln klijentów. Innym problemem jest o, iż np. dany użytkownik X kupuje kartę, która po kilku miesiącach okazuje się nieaktywna. Dlatego też sama marka, logo, jak i oferta 36.6 opiera się na "nieprzymusowości" i jest w miarę atrakcjna dla młodych użytkowników komórek (np. darmowa kasa za odsłuchanie reklam). Przy okazji Plus utworzył nową strategię ofert prepaid i od momentu wprowadzenia 36.6 na rynek mrka tam będzie miała grupę docelową użytkowników w wieku 15-19 lat, Simplus - 19-24 lata, a Sami Swoi - od 24 lat.


Warto też zwrócić uwagę na kampanię reklamową, sczególnie jej niestandarowe elementy m. in.pracownicy salonu Plusa z koszulkami białymi, gdzie znajduje się logo i oprawa graficzna 36.6 zamiast marynarek, krawatów i eleganckich koszul, świecąca chmurka na przystankach autobusowych, namalowane chmurki na drogach, nalepione chmurki na słupach drogowych i podłogach kin, a w okresie letnim coś jescze.
Pozdrawiam, Trzeciak
Awatar użytkownika
embi
Junior
Posty: 1006
Rejestracja: 07 paź 2007, 19:13
Lokalizacja: kuj.-pom.
Kontakt:

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: embi » 15 cze 2008, 22:52

Ja tam sądzę ze Simplus to klienci w wieku 15-19 lat (choc nie tylko).
Polsat-Włącz Emocje!
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 43009
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Trzeciak » 16 cze 2008, 17:13

Nie wiem dlaczego, ale na stronie głównej oferty został usunięty konkurs, w którym grupy zarejestrowane w usłudze wespół zespół mogły wziąść udział w konkursie, w którym pula nagród wynosiła nawet 100 000 PLN. Za to pojawiła się strona http://www.zasilenia.36i6.pl, gdzie można on-line zasilić konto w ofercie 36.6
Pozdrawiam, Trzeciak
fafik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 12 paź 2006, 22:45

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: fafik » 17 cze 2008, 19:39

3q33 pisze:
gsmonline.pl pisze:Plus rozpoczął kampanię teaserową swojej nowej oferty skierowanej najprawdopodobniej do młodzieży. Stworzono specjalny serwis internetowy www.niemamusu.pl. Szefowie operatora na początku roku zapowiadali, że ich sieć przedstawi nową ofertę prepaid, co ma pozwolić na osiągnięcie na koniec 2008 r. pierwszej pozycji na rynku pod względem liczby klientów.

Nowa oferta ma zostać zaprezentowana w najbliższy czwartek - 5 czewca 2008 r.
Proszę, czyżby szykuje się "mała powtórka" z Heyah? A ciekawe co dalej będzię z Simplusem i Sami Swoi? Strona internetowa się dobrze prezenuje, ale te przechodzenie chyba bez końca trwa. Z resztą poczekamy do czwartku.

EDIT: Pojawiły się spoty reklamowe w TV, gdzie lektor mówi "możesz mieć, ale nie musisz"
to nie jest powtorka z heyah , bo i oferta jest duzo korzystniewjsza dla tych malolatow bez kasy. tu na prawde mozna nie miec pieniedzy i zadzownic. poza tym stawki heyah sa tak cholernie zawyzone, ze nie oplaca sie to juz nikomu, ja tez zrezygnowalem ostatnio na rzecz play, bo nie bylem w stanie placic wiecej takiej kasy za glupi telefon. ja juz jestem troche za stary do mlodziezowych pre paidow, ale 36i6 na prawde trafilo w 10 z grupa docelowa.
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 43009
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Trzeciak » 17 cze 2008, 22:04

fafik pisze:to nie jest powtorka z heyah , bo i oferta jest duzo korzystniewjsza dla tych malolatow bez kasy. tu na prawde mozna nie miec pieniedzy i zadzownic. poza tym stawki heyah sa tak cholernie zawyzone, ze nie oplaca sie to juz nikomu, ja tez zrezygnowalem ostatnio na rzecz play, bo nie bylem w stanie placic wiecej takiej kasy za glupi telefon. ja juz jestem troche za stary do mlodziezowych pre paidow, ale 36i6 na prawde trafilo w 10 z grupa docelowa.
No tak, ale z tą "małą powtórką" z Heyah, to chodziło mi o sposób wjeścia na rynek, czyli teaserowa kampania reklamowa, wprowadzenie oferty będącej ówcześnie rewolucyjnej, podobna grupa docelowa itp.

A dziś w Simplusie wystartowa promocja "pakiet wakacyjny" obejmująca ona użytkowników taryfy NOWY SIMPLUS .Chodzi oczywiście o pakiety minut za złotówki. Niedługo pewnie wystartuje nowa kampania reklamowa, to daję jako ciekawostkę.
Pozdrawiam, Trzeciak
MobilePro.pl
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 20 cze 2008, 13:07

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: MobilePro.pl » 20 cze 2008, 13:21

36,6 jest mądrzejszym projektem niż Heyah. Głównie ze względu na wmontowanie pomysłu z reklamą, dzięki czemu możesz zadzownić nawet jak nie masz kasy na koncie. Ten model jest raczej lekcją z tego co osiągnął BLYK, piewrszy europejski (brytyjski konkretnie) MVNO, który ludziom w grupie wiekowej do 26 roku życia oferuje darmowe minuty i SMSy jeśli zgodzą się otrzymywać i/lub odsłuchiwac reklamy. BLYK przekroczył już 100 000 abonentów i chyba nieźle się rozwija.
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 43009
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Trzeciak » 20 cze 2008, 16:56

A w reklamach TV na końcu pojawił się pasek z adresem strony internetowej oferty 36.6 (www.36i6.pl).
Pozdrawiam, Trzeciak
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 43009
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

36.6 - oferta prepaid w Plusie

Post autor: Trzeciak » 30 cze 2008, 2:07

Gazeta Wyborcza Łódź pisze:Brudasy z 36,6, syfna marka, brud i syf - setki wlepek z takimi hasłami "ozdobiły" salon Polkomtela przy ul. Piotrkowskiej. To Grupa Pewnych Osób wydała wojnę kampanii reklamowej, która zaśmieca miasto

W czerwcu ruszyła kampania reklamowa nowej oferty operatora telefonii komórkowej Plus GSM - "36,6". Jej częścią są wlepki ponaklejane na ścianach i murach budynków. Pełno ich także na drzwiach wejściowych do pubów, w tramwajach, na latarniach, skrzynkach pocztowych, przy witrynach sklepów, na poręczach, skrzynkach na gaz i energię, czy sygnalizacji świetlnej.

W internecie zawrzało. "Naśmiecili, gdzie popadło", "Metoda reklamy przez zaśmiecanie miasta nie budzi mojej sympatii", "To już pod kodeks karny podpada" - komentowali internauci.

W Łodzi kampanią marki "36,6" zajęła się Grupa Pewnych Osób.

W oświadczeniu można przeczytać: "Staramy się pobudzić mieszkańców naszego miasta do głośnego wyrażania opinii. Podobną filozofię w kampanii reklamowej najnowszego produktu zastosowała firma Polkomtel. Poszła nawet o krok dalej i kreuje przestrzeń materialną dla takiej publicznej dyskusji - na słupie, latarni, śmietniku, rynnie czy znaku drogowym. Co ciekawe, ta nowa forma pobudzania społecznej debaty nie doczekała się jak na razie żywej reakcji ze strony łodzian. Postanowiliśmy zatem odpowiedzieć na wyzwanie rzucone przez koncern i wykorzystać tę unikalną możliwość do wyrażenia opinii przy pomocy narzędzi stworzonych przez rzeczoną firmę specjalnie do tego celu. W pierwszym rzędzie wypowiedzieliśmy się na temat nowej marki, do czego zachęcamy wszystkich łodzian"

Co zrobili członkowie GPO? Pozdejmowali wlepki, a w miejsca przeznaczone do wpisywania napisali m.in.: "brud i syf ta wasza reklama", "brudasy z 36,6", "syfna marka", "koniec tego bałaganu", "nie finansuj brudasów".

I nalepili je na schodach przed salonem firmowym Polkomtela. Na filmie z akcji, który zamieścili na stronie internetowej gpo.blox.pl widać, że cześć naklejek tworzy napis „brudasy”.

Co na to Polkomtel? W niedzielę na schodach salonu wlepek już nie było. Cała ich sterta leżała za to przed budynkiem
Filmiki z akcji:
http://pl.youtube.com/watch?v=cUM3khbXqZU
http://pl.youtube.com/watch?v=cJjozVFiHl0
http://pl.youtube.com/watch?v=Sd9deS507Ag

Reakcja Polkomtela na akcję:
Obrazek


Rozumiem mieszkańców, forma reklamy mogła im się nie spodobać, ciekawe, kto był taki mądry z firmy marketingowej, żeby naklejać te naklejki na znaki drogowe, czy skrzynki pocztowe. Jednakże GPO (o której tydzień temu napisała Gazeta Duży Format )uzasadniając akcję, troche przesadziła, iż Plus swoja kampanią chciał sprowokować dyskusję publiczną. Większość dobrze zrozumiała cele kampanii i jak na razie w żadnym innym mieście aż takiej "wojny" nie było.

Jeśli chodzi o reklamy w TV, to coraz częściej możemy zobaczyć "dwa" spoty pod rząd. W pierwszym z gramofonem lektorka opisuje na czym działa usługa dostawania kasy za odsłuchanie reklam, a druga reklama to jest znany nam spot z groszkami.

EDIT Z 1.07: W telewizji pojawił się nowy - 45-sekundowy spot reklamowy reklamującą markę 36.6 pt. guma balonowa. Widziałem go dziś wieczorem na jedej ze stascji komercyjnych.

EDIT z 2.07: pojawiła się strona protestu mieszkańców Łodzi z związku z kampanią 36.6 : http://www.dlalodzi.info/protest

EDIT z 4.07: na stronach serwisu di.com.pl pojawiło się oświadczenie Polkomtela dotyczące słynnych juz "wlepek" w Łodzi. Oto one:
W ramach działań promocyjnych prowadzonych dla oferty 36,6 spółka rozdystrybuowała jako dodatek do dziennika Metro ponad 400 tys. naklejek. Naklejki były także rozdawane bezpośrednio młodym ludziom poprzez zewnętrzną agencję.

Działanie to miało na celu tylko i wyłącznie zachęcenie młodych ludzi do wyrażania siebie oraz wywołanie interakcji poprzez wpisywania tekstu w puste pole naklejki.

Pomimo, że spółka nie ponosi odpowiedzialności za obecność naklejek w miejscach do tego nieprzystosowanych, dołoży wszelkich starań, by oczyścić wyklejone przestrzenie miejskie.
A serwis idg.pl podał iż została zakończona kolejna faza wdrożenia systemu bilingowego Singl.eView firmy Intec w firmie Polkomtel. System ten jest m. in. podstawą rozliczeń m. in. w ofercie 36.6. To dzieki niemu możliwe jest realizowanie patentów 36.6 m.in. Esy Floresy czy Chill Bill. Systen ten jest więc w pewnym sensie jedną z "podstaw technologicznych" oferty.
Pozdrawiam, Trzeciak
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości